Roberto Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Moncler var da ikke så verst? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg må innrømme at jeg likte nummer 1 der, vet noen om de har denne på Gunnar Øye? Jeg har bursdag på tirsdag så ... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Moncler var da ikke så verst? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg må innrømme at jeg likte nummer 1 der, vet noen om de har denne på Gunnar Øye? Jeg har bursdag på tirsdag så ... 7124254[/snapback] Syns nr. 2 og 3 var kule Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg likte bedre den siste. Tror man må se nr. 1 i virkeligheten for å være sikker. Den så veldig "blank" ut på bildet. Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvilken prisklasse ligger disse Moncler jakkene i? Må si jeg likte de! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hvilken prisklasse ligger disse Moncler jakkene i? Må si jeg likte de! 7125194[/snapback] 3500,- og oppover...de ulike modellene varierer en del i pris. For min del sender de mer selvlysende utgavene Moncler og desslike tankene hen til scener som dette; Endret 22. oktober 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvilken prisklasse ligger disse Moncler jakkene i? Må si jeg likte de! 7125194[/snapback] 3500,- og oppover... Tror du må dobbeltsjekke prisene litt, de på bildene ligger på nærmere 6.000 - 8.000 kr. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Tror du må dobbeltsjekke prisene litt, de på bildene ligger på nærmere 6.000 - 8.000 kr. 7125616[/snapback] Det er jeg klar over...jeg regnet med at edds spurte om prisen på Moncler-jakker generelt, men jeg tolket muligens spørsmålet feil. Uansett, så kan man vel få med seg de billigste av Monclers modeller for rundt 3500 kroner (pluss pluss), mens de du viste frem hører med til kategorien "...og oppover" ^^ Endret 22. oktober 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hvilken prisklasse ligger disse Moncler jakkene i? Må si jeg likte de! 7125194[/snapback] 3500,- og oppover... Tror du må dobbeltsjekke prisene litt, de på bildene ligger på nærmere 6.000 - 8.000 kr. 7125616[/snapback] Nja. Har ihvertfall sett de til 4000... edit: litt treg i avtrekkeren. Endret 22. oktober 2006 av Hefla Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Kjør debatt. 7078450[/snapback] Helt grusom, faktisk. Jeg trodde forøvrig at du spøkte først, men fant ut senere at du ikke gjorde det. Jeg er, som sagt tidligere, på jakt etter et nytt belte. Har sett et tynt belte med tynne horisontale fargestriper. Mener å huske at dette var fra Paul Smith. Kan dette stemme? Isåfall hvor fåes dette kjøpt og har noen en anelse om pris? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jeg er, som sagt tidligere, på jakt etter et nytt belte. Har sett et tynt belte med tynne horisontale fargestriper. Mener å huske at dette var fra Paul Smith. Kan dette stemme? Isåfall hvor fåes dette kjøpt og har noen en anelse om pris? 7127568[/snapback] Det høres ut som Paul Smith ja. Her er en oversikt over noen av beltene deres; http://www.paulsmith.co.uk/shop/mens-belts/ ...og her er en oversikt over norske butikker som selger PS: http://www.paulsmith.co.uk/shop/shop-locator/norway/ Prisen er på de stripete beltene er henholdsvis £60 og £69 ifølge nettsiden, ergo 800-900 i norske kroner...utsalgsprisen i Norge ligger sannsynligvis noe høyere. Endret 24. oktober 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Finnes Gap i Norge eller noe lignende? Syns klærene var dritfete etter å ha sett på William Sledd show på youtube.com. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er, som sagt tidligere, på jakt etter et nytt belte. Har sett et tynt belte med tynne horisontale fargestriper. Mener å huske at dette var fra Paul Smith. Kan dette stemme? Isåfall hvor fåes dette kjøpt og har noen en anelse om pris? 7127568[/snapback] Det høres ut som Paul Smith ja. Her er en oversikt over beltene deres; http://www.paulsmith.co.uk/shop/mens-belts/ ...og her er en oversikt over norske butikker som selger PS: http://www.paulsmith.co.uk/shop/shop-locator/norway/ Prisen er på de stripete beltene er henholdsvis £60 og £69 ifølge nettsiden, ergo 800-900 i norske kroner...utsalgsprisen i Norge ligger sannsynligvis noe høyere. 7134584[/snapback] Mener dere dette beltet? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg leter etter en helt enkel men varm vinter jakke, det skal ikke være Kejo eller Nike(ikke spør hvorfor) Heller ikke bobble jakke pris: max 15-1600,- Gjerne et sportslig design, ikke parkass Endret 24. oktober 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 MagnusW, det er ikke det beltet der nei. Fant ut at jeg ikke mente horisontale, men vertikale striper som også er mye tynnere enn det på bildet du viser. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 er fjorten år og skal snart ha juleball, lurer litt på hvilket belte,slips, og skjorte jeg skal ha i år. har svart dress som sitter nokså bra. forslag? vil ha noe som er steintøft og vekker litt oppsyn, men ikke for mye. see? takker for forslag Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg leter etter en helt enkel men varm vinter jakke, det skal ikke være Kejo eller Nike(ikke spør hvorfor) Heller ikke bobble jakke pris: max 15-1600,- Gjerne et sportslig design, ikke parkass 7143186[/snapback] Skogstad ! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 er fjorten år og skal snart ha juleball, lurer litt på hvilket belte,slips, og skjorte jeg skal ha i år. har svart dress som sitter nokså bra. forslag? vil ha noe som er steintøft og vekker litt oppsyn, men ikke for mye. see? takker for forslag 7165207[/snapback] Sort skjorte + dress og enten r0dt eller hvitt slips er stilig, men ikke for flashy.. Prov a unnga blatt, gront og gratt slips hvis du vil sta litt ut fra mengden.. Unnga hvit skjorte ogsa.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Svart skjorte med lilla striper Lenke til kommentar
drugis Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 er fjorten år og skal snart ha juleball, lurer litt på hvilket belte,slips, og skjorte jeg skal ha i år. har svart dress som sitter nokså bra. forslag? vil ha noe som er steintøft og vekker litt oppsyn, men ikke for mye. see? takker for forslag 7165207[/snapback] Sort skjorte + dress og enten r0dt eller hvitt slips er stilig, men ikke for flashy.. Prov a unnga blatt, gront og gratt slips hvis du vil sta litt ut fra mengden.. Unnga hvit skjorte ogsa.. 7168469[/snapback] takk takk gjikk til innkjøp av sort skjorte med kvite/gråe prikkite striper på ganske stilig. kvit slipps kanskje da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Rødt slips er veldig oppbrukt. Hvitt slips kan kanskje bli stilig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå