Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje jeg skal søke på LV når de åpner i Oslo. :wee: Som om de ikke har nok søkere fra før..

7111341[/snapback]

Ring Anette Stai og si du heter Anette og fortjener en jobb hos henne. :)

7112036[/snapback]

 

Hvis hun ikke heter Karen til egentlig fornavn og Anette som mellomnavn så har jeg ikke nummeret hennes. Ender vel heller opp med en relevant deltidsjobb etterhvert, noe kjedelig som å føre regnskap.

 

Men til jentene i tråden: Hva planlegger dere å bruke av fottøy når det blir skikkelig kaldt ute? :)

Lenke til kommentar
Skal i begravelse på Tirsdag og trenger noen inspill angående skjortevalg og slips.

7112711[/snapback]

En klassisk, enkel hvit dresskjorte og et sort slips er nok det tryggeste valget. Jeg har sansen for smale slips, som for eksempel dette prakteksemplaret fra Dior Homme - f/w 06;

 

00260m.jpg

 

...men formen på slipset bør egentlig avhenge av blant annet kroppsfasong og personlige preferanser. Sort bør det uansett være, så lenge det er snakk om en begravelse.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Men til jentene i tråden: Hva planlegger dere å bruke av fottøy når det blir skikkelig kaldt ute? :)

7112817[/snapback]

Jeg har kjøpt meg et par boots i skinn som jeg skal bruke opptil ca -10 grader, blir det -15-20 som det stort sett er her, har jeg et par høye støvletter i semskaskinn og for inni. Holder i massevis:-)

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal søke på LV når de åpner i Oslo. :wee: Som om de ikke har nok søkere fra før..

7111341[/snapback]

Ring Anette Stai og si du heter Anette og fortjener en jobb hos henne. :)

7112036[/snapback]

 

Skal motepolitiet drive? haha..

7115602[/snapback]

 

Nå er det jo forsåvidt ikke motepolitiet Anette Stai er mest kjent for da.

Lenke til kommentar
Deemer: Det er Nike Dunk "Homer" sokkene, jeg fikk siste paret på privat auksjon på niketalk, men det finnes nok noen retailere som selger dem fremdeles. Sender deg en PM hvis jeg kommer over noen.

7051960[/snapback]

Finnes et par på ebay: Nike Dunk Homer sokker

Èn dag igjen av auksjonen og de starter på $24,99

8e_1.JPG

Har allerede ett par nike dunk-low og ett par dunk-hi og disse blir de neste:

nike_dunk_silver.jpg

 

Edit: endret til en fungerende link

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
har bare ut-på-byen-skjorter her hvor jeg bor nå, slipsene mine er dessuten alt for muntre for en slik anledning... må vel være greit å kle seg litt pent til en slik anledning og ettersom jeg ikke har vært i så mange begravelser synes jeg det var et kurant spørsmål. Eller skal jeg møte opp i sneakers, jeans og hoodie?

7112784[/snapback]

Ville ikke kjørt "hverdagsstil" i begravelse, men mener som det ble nevnt tidligere at hvit skjorte sammen med svart dress og slips er en fin måte å safe på. Spør om du kan låne av slektninger eller en kompis :)

Lenke til kommentar
Har allerede ett par nike dunk-low og ett par dunk-hi og disse blir de neste:

http://i17.photobucket.com/albums/b82/cubb...dunk_silver.jpg

Edit: endret til en fungerende link

7120786[/snapback]

Shiiit, de var fete. Hva heter de?

7122014[/snapback]

Womens Nike dunk-low white silver. Det er altså damesko men så lenge de passer så bryr jeg meg lite :p

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Hvilke nettsider har fine jakker til vinteren?

 

Eller i hvertfall bilder av forskjellige modeller.

7122011[/snapback]

http://men.style.com/ pleier å være et godt utgangspunkt for å få litt inspirasjon. Mer spesifikt vil denne linken gi deg en oversikt over de fleste av høst/vinter-kolleksjonene som er verdt å se gjennom.

 

Hva slags høst-/vinterjakke man foretrekker avhenger nok mye av slags stil man har (eventuelt prøver å ha)...dette er mine oppfatninger av hva som vil være et sannsynlig jakkevalg for en del populære stiler (for å gi en viss indikasjon);

 

Keegas: Moncler eller Kejo (sistnevnte har strengt tatt blitt "last year"..), i en mest mulig selvlysende og flashy farge

Classy/klassisk: Frakk, i fargene grå, sort eller beige

Rock: Skinnjakke, mørk brun eller sort

Preppy: Windbreaker i en sporty farge

Hip-hop: Parkas var iallefall hipt i fjor vinter, men mine generelle kunnskaper om hip-hop er (heldigvis) begrensede

 

 

Uansett...jeg kommer sannsynligvis til å variere mellom en skremmende trang sort skinnjakke og en varm, grå ullfrakk i vinter. Det er iallefall den foreløpige planen.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg likte bobblejakkene fra Moncler, ei heller at siden du anbefalte, Sondre, var særlig lett å lete seg frem på. :)

7122794[/snapback]

Jeg regnet ikke med at det skulle by på nevneverdige problemer. Konseptet med siden er at den samler bilder av visningene til alle de store motehusene på ett sted. Man velger en designer fra menyen "select a designer", under "runway shows", og klikker seg gjennom bilder fra høst/vinter-showet til den valgte designeren...

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...