KompleX Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det blir liksom ikke samme greia, dyre klær er jo (som regel, iallefall...) av bedre kvalitet enn billigere, men en jakke til 45000? Her spiller man nesten kun på "merke". Og den siste delen om høytalerne? Her er det komponenter som er viktig, at et par B&W Nautilus går for 100K+ er egentlig greit, da diskantene er laget av diamant. Men det er en viss god følelse i det å kjøpe dyre klær og. Detta ble litt rotete, gitt... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det blir liksom ikke samme greia, dyre klær er jo (som regel, iallefall...) av bedre kvalitet enn billigere, men en jakke til 45000?7083129[/snapback] Akkurat. Skjønner at folk kjøper dyrere klær for design, kvalitet og passform. (kjøper selv heller en bukse til 1000kr når den har bedre passform en en nogenlunge lik bukse til 300 kr) . Men 35.000 kr verdt av passform nekter jeg å tro. Det er utelukkende merket som trekker så opp vil jeg tro. Men for all del, vil folk bruke så mye på en jakke, og har råd til det... Hvorfor ikke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Fargen var FÆL. Den så god ut på, men nå er jeg faen meg lei av disse jakkene som kommer igjen år etter år med den fæle kragen. 7079968[/snapback] Kjære deg. Canada Goose jakkene er jo over 30 år gamle - jeg er sikker på at den kommer neste år også for å si det sånn. For øvrig enig med Anette her, jakken er utrolig god (en av mine favorittjakker) - men fryyyktelig varm. Du kan gå i bar overkropp under jakken midt i verste januarkulde uten å fryse. Synd så mange kopierer Canada Goose parkaen, Dressmann kopien var jo til å gråte av. Coyote-pels er ikke så lett å kopiere med plastikkhår. 7080474[/snapback] Spiller ingen rolle. Det hele er så oppbrukt etter at alle hadde lignende jakker. Kopier eller ikke. Det må da finnes ANDRE vinterjakker å få tak i som ser bra ut? Lenke til kommentar
rftw Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva er vitsen med å ha samme jakka som alle andre?.. Er ikke det forferdelig kjedelig...? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Kjøpe Canada Goose er vel bortkastet med mindre du reiser på skiferie til sydpolen i påsken, eller lignende ekspedisjoner. Btw, hvilke modeller er det som koster 45.000,-? Endret 16. oktober 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 hvilken form og trykk på dress er inn? Når jeg sier dress så mener jeg fin dress som man bruker på fest/konfirmasjon etc. En gang så var det dress med hvite striper...men alle har det liksom. Tenkte i en prisklasse mellom: 1000-2500.- +-500. Noen ideer? bilder? Trenger ikke å være et spesielt merke, men en butikk der jeg kan prøve dressen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg tør påstå at 3000,- for en jakke fra Sessions er knalldyrt sammelignet med det håndverket man får fra Canadian Goose, Woolrich (4-6000,-) og lignende merker. 7081496[/snapback] Du må ikke glemme Moncler Jeg har lyst på en slik en i år: og en slik: Endret 17. oktober 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Synes ikke de to siste var kjempefine akkurat. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Den brune boblevesten var direkte heslig. De standard Moncler-jakkene (bl.a. den blå på bildet over) har jeg heller ikke særlig sansen for. Jeg mistenker allikevel at Moncler blir et mainstream-fenomen i år, på linje med fjorårets latterlige Kejo-hype. Endret 17. oktober 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 synes generelt alt som har ordet "boble" og skal på overkroppen er grusomt stygt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 synes generelt alt som har ordet "boble" og skal på overkroppen er grusomt stygt. 7090616[/snapback] Så alt som har ordet "boble" og skal på underkroppen er greit? Boble-boxer Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Synd at boblejakke har blitt "in" igjen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Julebruskongen følger med på moten. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Synd at boblejakke har blitt "in" igjen. 7091611[/snapback] Det har alltid vært inn De fleste boble jakker er kule. Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei folkens! Har tenkt å kjøpe meg en god og varm frakk, av kashmir eller noe liknende. Hvor bør jeg gå? På forhånd takk, Edds Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kjøpte en frakk i fjor, på H&M. Utrolig god og varm, passformen var også meget bra. Du kan finne gull overalt, så annbefaler deg å kikke innom H&M i allefall. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Trange bukser er viktig, kan ikke ta metal pozer uten skittrange bukser Og så i tillegg er store bukser jævlig irriterende. 7077526[/snapback] rister bare på huet og ler :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei folkens! Har tenkt å kjøpe meg en god og varm frakk, av kashmir eller noe liknende. Hvor bør jeg gå? På forhånd takk, Edds 7092675[/snapback] Sjekk ut matinique sine, de er veldig fine:-) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg handler klærne mine in general på H&M, Lindex, KappAhl, Økonomisko, Din sko og nettbutikker. Dyre nettbutikker, billige vanligebutikker ^^ Helt fantastisk. http://divine-darkness.com og http://hottopic.com kommer alltid til å være favorittene, sammen med http://fairygothmother.com ^^ Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Blir nok Moncler som blir det nye Goose og Kejo... Litt synd igrunnen. Personlig blir det nok en ikke-shiny modell på meg, blir litt mer holdbare enn de som er shiny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå