Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det blir liksom ikke samme greia, dyre klær er jo (som regel, iallefall...) av bedre kvalitet enn billigere, men en jakke til 45000? Her spiller man nesten kun på "merke". Og den siste delen om høytalerne? Her er det komponenter som er viktig, at et par B&W Nautilus går for 100K+ er egentlig greit, da diskantene er laget av diamant. Men det er en viss god følelse i det å kjøpe dyre klær og.

 

Detta ble litt rotete, gitt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir liksom ikke samme greia, dyre klær er jo (som regel, iallefall...) av bedre kvalitet enn billigere, men en jakke til 45000?

7083129[/snapback]

 

Akkurat. Skjønner at folk kjøper dyrere klær for design, kvalitet og passform. (kjøper selv heller en bukse til 1000kr når den har bedre passform en en nogenlunge lik bukse til 300 kr) . Men 35.000 kr verdt av passform nekter jeg å tro. Det er utelukkende merket som trekker så opp vil jeg tro.

Men for all del, vil folk bruke så mye på en jakke, og har råd til det... Hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Fargen var FÆL. Den så god ut på, men nå er jeg faen meg lei av disse jakkene som kommer igjen år etter år med den fæle kragen.

7079968[/snapback]

Kjære deg. Canada Goose jakkene er jo over 30 år gamle - jeg er sikker på at den kommer neste år også for å si det sånn. ;)

 

For øvrig enig med Anette her, jakken er utrolig god (en av mine favorittjakker) - men fryyyktelig varm. Du kan gå i bar overkropp under jakken midt i verste januarkulde uten å fryse. Synd så mange kopierer Canada Goose parkaen, Dressmann kopien var jo til å gråte av. Coyote-pels er ikke så lett å kopiere med plastikkhår.

7080474[/snapback]

 

Spiller ingen rolle. Det hele er så oppbrukt etter at alle hadde lignende jakker. Kopier eller ikke. Det må da finnes ANDRE vinterjakker å få tak i som ser bra ut?

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå at 3000,- for en jakke fra Sessions er knalldyrt sammelignet med det håndverket man får fra Canadian Goose, Woolrich (4-6000,-) og lignende merker.

7081496[/snapback]

 

Du må ikke glemme Moncler :love: Jeg har lyst på en slik en i år:

 

post-40045-1161094084_thumb.jpg

 

og en slik:

 

post-40045-1161094175_thumb.jpg

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...