Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kjøpte du den?

7080476[/snapback]

Alle butikkene som fører Canada Goose i Oslo kan vel skaffe den fargen. :) (Tatler Bogstadveien, Tatler Paleet og Ferner Jacobsen. Den koster for øvrig 4.599 kr om jeg ikke husker helt feil.)

7080492[/snapback]

Ok ;) da så. litt i det meste laget for ei jakke, betalte nettop 3k for ei sessions jakke, bilde kommer kansje senere.

Lenke til kommentar
Jeg håper nesten det blir helt sinnsykt kaldt i år så jeg får brukt den jakken litt. Det føles nesten ut som å gå rundt med sovepose for den er så god og myk. Og lommene er ubeskrivelige. :) Men det som er så bra med den er samtidig det samme som gjør den ubrukelig..

7080603[/snapback]

det ryktes om en kald vinter, etter hva jeg har hørt da.

hvis det stemmer får du vel brukt den mye. :)

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den?

7080476[/snapback]

Alle butikkene som fører Canada Goose i Oslo kan vel skaffe den fargen. :) (Tatler Bogstadveien, Tatler Paleet og Ferner Jacobsen. Den koster for øvrig 4.599 kr om jeg ikke husker helt feil.)

7080492[/snapback]

4.5k for en Canada Goose jakke er en rimelig pris :) Tror jeg har sett jakker over 12k av Canada Goose.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den?

7080476[/snapback]

Alle butikkene som fører Canada Goose i Oslo kan vel skaffe den fargen. :) (Tatler Bogstadveien, Tatler Paleet og Ferner Jacobsen. Den koster for øvrig 4.599 kr om jeg ikke husker helt feil.)

7080492[/snapback]

4.5k for en Canada Goose jakke er en rimelig pris :) Tror jeg har sett jakker over 12k av Canada Goose.

7080930[/snapback]

Jeg har kvitteringen liggende i en skoeske (tar alltid vare på kvitteringer :wee:) - men joda, det høres rimelig ut. Spørs litt også hva som er rimelig - var den Roberto Cavalli jakken til 45.000 "rimelig" for å være Cavalli? :p

Lenke til kommentar
Jeg håper nesten det blir helt sinnsykt kaldt i år så jeg får brukt den jakken litt. Det føles nesten ut som å gå rundt med sovepose for den er så god og myk. Og lommene er ubeskrivelige. :) Men det som er så bra med den er samtidig det samme som gjør den ubrukelig..

7080603[/snapback]

Flytt til Røros, så får du bruke jakka fra 1 oktober til 1 mai. (nesten)

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den?

7080476[/snapback]

Alle butikkene som fører Canada Goose i Oslo kan vel skaffe den fargen. :) (Tatler Bogstadveien, Tatler Paleet og Ferner Jacobsen. Den koster for øvrig 4.599 kr om jeg ikke husker helt feil.)

7080492[/snapback]

4.5k for en Canada Goose jakke er en rimelig pris :) Tror jeg har sett jakker over 12k av Canada Goose.

7080930[/snapback]

Jeg har kvitteringen liggende i en skoeske (tar alltid vare på kvitteringer :wee:) - men joda, det høres rimelig ut. Spørs litt også hva som er rimelig - var den Roberto Cavalli jakken til 45.000 "rimelig" for å være Cavalli? :p

7080985[/snapback]

Du har ikke ei jakke til 45k?!

Lenke til kommentar
Ok ;) da så. litt i det meste laget for ei jakke, betalte nettop 3k for ei sessions jakke, bilde kommer kansje senere.

7080550[/snapback]

Jeg tør påstå at 3000,- for en jakke fra Sessions er knalldyrt sammelignet med det håndverket man får fra Canadian Goose, Woolrich (4-6000,-) og lignende merker.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den?

7080476[/snapback]

Alle butikkene som fører Canada Goose i Oslo kan vel skaffe den fargen. :) (Tatler Bogstadveien, Tatler Paleet og Ferner Jacobsen. Den koster for øvrig 4.599 kr om jeg ikke husker helt feil.)

7080492[/snapback]

4.5k for en Canada Goose jakke er en rimelig pris :) Tror jeg har sett jakker over 12k av Canada Goose.

7080930[/snapback]

Jeg har kvitteringen liggende i en skoeske (tar alltid vare på kvitteringer :wee:) - men joda, det høres rimelig ut. Spørs litt også hva som er rimelig - var den Roberto Cavalli jakken til 45.000 "rimelig" for å være Cavalli? :p

7080985[/snapback]

Du har ikke ei jakke til 45k?!

7081194[/snapback]

Jo, du kan få nesten alle priser du vil på klær :p

Lenke til kommentar
Den er varm. Jeg bryr meg ikke så fryktelig om jeg ikke ser "chic" ut når det er -20 for å si det på den måten. ;)

7081355[/snapback]

Isåfall prioriterer vi ulikt ^^ dog var det litt kaldt utendørs i dag, i kun utringet t-skjorte og skinnjakke. I morgen tar jeg kanskje med meg et skjerf..

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Jeg har store problemer med å se hva som kan rettferdiggjøre at noen kan prise en jakke til 45.000.

7082765[/snapback]

Så lenge folk er villige til å betale det. Det kan være ting som at det er laget svært få av den, en kjent designer har designet den etc.

 

Blir som stereoanleggene til B&O, jeg er sikker på at du finner anlegg med like god lyd for halve prisen, men det er likssom ikke B&O.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...