Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste lar jo den øverste randen av boxeren synes da... Du ser det i en garderobe veldig tydelig. I det hele tatt, jeg har ganske god oversikt over hva slags boxere vennene mine bruker. :p

De fleste? Som i de fleste fjortisser?

 

Normale mennesker viser ikke frem undertøyet på denne måten, med mindre de faktisk står der i kun undertøy.

 

Eneste grunnen jeg kan tenke meg til å vise fram boxern, er at man føler man har betalt såpass mye for den at man skal litt "valuta for penga". Som dessverre i denne sammenheng betyr at man går rundt og blotter logoen på undertøyet sitt.

 

Men ta det med ro - dere vokser fra det om noen år :)

Lenke til kommentar
...og gikk i mot alle mine prinsipper og kjøpe en J.Lindeberg bukse til 500kr, var halvpris og når noe er såpass billig så må man jo bare slå til. (liker ikke J.Lindeberg egentlig)

Hvis du ikke liker merket, fatter jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gadd å bruke penger på det! :roll:

 

Jeg gidder hvertfall ikke kaste penger ut av vinduet på ting jeg ikke liker, mulig det er bare meg, men...

Lenke til kommentar
...og gikk i mot alle mine prinsipper og kjøpe en J.Lindeberg bukse til 500kr, var halvpris og når noe er såpass billig så må man jo bare slå til.  (liker ikke J.Lindeberg egentlig)

Hvis du ikke liker merket, fatter jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gadd å bruke penger på det! :roll:

 

Jeg gidder hvertfall ikke kaste penger ut av vinduet på ting jeg ikke liker, mulig det er bare meg, men...

Det er ikke bare deg...

Lenke til kommentar
...og gikk i mot alle mine prinsipper og kjøpe en J.Lindeberg bukse til 500kr, var halvpris og når noe er såpass billig så må man jo bare slå til.  (liker ikke J.Lindeberg egentlig)

Hvis du ikke liker merket, fatter jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gadd å bruke penger på det! :roll:

 

Jeg gidder hvertfall ikke kaste penger ut av vinduet på ting jeg ikke liker, mulig det er bare meg, men...

Det er ikke bare deg...

Godt vi er flere om å dele den oppfatningen :)

Lenke til kommentar
...og gikk i mot alle mine prinsipper og kjøpe en J.Lindeberg bukse til 500kr, var halvpris og når noe er såpass billig så må man jo bare slå til.  (liker ikke J.Lindeberg egentlig)

Hvis du ikke liker merket, fatter jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gadd å bruke penger på det! :roll:

 

Jeg gidder hvertfall ikke kaste penger ut av vinduet på ting jeg ikke liker, mulig det er bare meg, men...

Det er ikke bare deg...

Godt vi er flere om å dele den oppfatningen :)

Hallo! Han kjøpte buksa fordi den var billig og fordi den sikkert så helt okej ut..

Han sa ingenting om at han ikke likte buksa han kjøpte, bare at han ikke likte merket J.Lindeberg. Og det kanskje fordi det er alt for mange 'veldig forfengelige' gutter som kjøper det.. En teori. Kan også tenke meg at den er riktig i dette tilfellet.

 

 

:roll:

Lenke til kommentar

Inten regel uten unntak

 

Liker egentlig ikke J.Lindeberg, men det betyr ikke at det ikke fins fine klær fra det merket, det er bare veldig få. Og da jeg kommer over et en fin bukse så ser jeg ikke først på merket, la merket til etter på at det var en lindeberg, men når den var såpass fin og billig så trakk ikke merket nok ned til at jeg ikke ville kjøpe den..

Lenke til kommentar
Hvis man ikke liker et merke, kjøper man gjerne ikke ting fra det merket da...

Noe sant i det, men nå var ikke det saken her da... Det var at han fyren kjøpte en bukse fordi den var billig og ikke tenkte på hvilket merke var - i dette tilfellet J.Lindeberg.

Det finnes en del som tenker litt for mye på hvilket merke klær har. Skal innrømme at jeg synes det er kult med litt merkeklær iblant, som f.eks Zoo York. Uansett, hadde _jeg_ sett en bukse med et eller annet merke, og buksa var helt okej/kul/*hva du vil* så ville jeg jo kjøpt buksa på grunn av det, og ikke tenkt på om det sto hennes&mauritz inni buksa f.eks..

Skjønner poenget eller?...

Lenke til kommentar
Tenniscap kaller jeg det. Har en fra Polo jeg. Du får dem da overalt.

Polo tenniscapsene går jo alle med da... :p Vil finne noe mer spesielt...

 

Uansett føler jeg at veldig mange i tråden her er veldig opptatt av hvilket merke klærne er fra. Det var noe vi var opptatt av på ungdomskolen liksom.. "Sjekk den nye peak jakka mi as, fy faen kosta 2000 spenn". Nå kjøper jeg og de fleste andre vennene mine hva som helst, billig eller dyrt bare det ser kult ut liksom (seff kjøper vi ikke klær fra fretex, men om det står f.eks gant, polo, lacoste etc. eller ikke driter vi i).

 

Av alle klærne jeg har har jeg... 4 "merke" plagg. Det er 3 lacoste pique skjorter og en lacoste badeshorts, men det er bare fordi fattern kjenner importøren av lacoste så vi betaler 1/3 av prisen de selger de ut til butikkene, og så legger butikken på enda litt til... (200,- for en piqué :whistle: )

 

Jo også har jeg en red/green parkas, men den var litt i største laget (ser ut som teh ghetto pimp med den :p)

Lenke til kommentar

Jeg får frysninger av hva dere har! :p

 

Jeg forstår jo det at alle har forskjellig smak, men jeg trodde det fantes grenser. Dere synes vel sikkert det samme med noe av mine klær, så sant dere ikke er så trangsynte som meg.

Jeg foretrekker mørke eller grønne klær. Går ikke etter merke, gir da faen i om det er mudd eller Tine så lenge jeg liker det.

Hadde en lacoste-genser en gang, men den tror jeg at jeg aldri brukte. Eneste grunnen til at jeg likte den var at den hadde den søte grønne krokodillen på seg. :love:

kort og godt bryr jeg meg ikke om merke så lenge jeg liker det. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...