Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med darkness| der. Blir ikke bra hvis kontrasten er for grell.

Så litt på denne blazeren. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende?

(Hvis min eventuelt dårlige smak virker støtende, ikke slå meg).

7074568[/snapback]

Du vil ha en army-blazer? Håper din unnskyldning er at du bor i Alta eller noe.

Lenke til kommentar
I sommer begynte mange å bruke det. Ofte er det de med bare stripeklær, trange bukser og piercing i leppa eller øyenbrynet. Også andre folkegrupper, men flest av de nevnte.

7071741[/snapback]

Hva er galt med trange bukser...?

Uansett, hattebruk har lett for å se litt strebersk ut. I mine øyne bør man ha litt peiling på hva man driver med for å få det til å se bra ut...det holder ikke å bare slenge på seg en tilfeldig hatt fra H&M og forvente at man ser kul ut. Personlig har jeg aldri annet enn håret mitt på hodet, og trives i grunnen med det.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

7076812[/snapback]

Ingenting...?

Så lenge det ikke overdrives, selvfølgelig. Det er mange gutter på skolen som har så trange bukser at man kan se at pungen har det vondt, den ber nærmest om å få komme seg ut av de buksene. Mynter i lomma kan de forresten bare glemme, det er ikke plass.

Lenke til kommentar

7076812[/snapback]

Ingenting...?

Så lenge det ikke overdrives, selvfølgelig. Det er mange gutter på skolen som har så trange bukser at man kan se at pungen har det vondt, den ber nærmest om å få komme seg ut av de buksene. Mynter i lomma kan de forresten bare glemme, det er ikke plass.

7077406[/snapback]

Hvis man ikke har plass til å kunne (ihvertfall delvis) ha hendene i lommene, er det for trangt.

ellers har ikke pungen stemmerett. så den får pent hold seg på plass ;) ikke at jeg har så trange bukser men..

Lenke til kommentar
For guds skyld, styr så langt unna camo som du bare kan. Jeg vet ikke om noe som ser så lite bra ut som akkurat dette.

Hva skal du bruke blazeren til da? Mange forskjellige blazere til forskjellig bruk.. Skal du være "classy" eller litt mer hverdagslig f.eks.?

7075764[/snapback]

Hva med å være classy i hverdagen? :ph34r:

Lenke til kommentar
For guds skyld, styr så langt unna camo som du bare kan. Jeg vet ikke om noe som ser så lite bra ut som akkurat dette.

Hva skal du bruke blazeren til da? Mange forskjellige blazere til forskjellig bruk.. Skal du være "classy" eller litt mer hverdagslig f.eks.?

7075764[/snapback]

Hva med å være classy i hverdagen? :ph34r:

7077591[/snapback]

Har vel ikke sagt at det ikke går an? ;) Bare spurte om han hadde tenkt til å bruke den til noe spesifikt jeg, ikke noe annet enn det. Går meget fint an å være classy i hverdagen, hender jeg er det selv, så det ser jeg positivt på!

Lenke til kommentar
Fargen var FÆL. Den så god ut på, men nå er jeg faen meg lei av disse jakkene som kommer igjen år etter år med den fæle kragen.

7079968[/snapback]

Kjære deg. Canada Goose jakkene er jo over 30 år gamle - jeg er sikker på at den kommer neste år også for å si det sånn. ;)

For øvrig enig med Anette her, jakken er utrolig god (en av mine favorittjakker) - men fryyyktelig varm. Du kan gå i bar overkropp under jakken midt i verste januarkulde uten å fryse. Synd så mange kopierer Canada Goose parkaen, Dressmann kopien var jo til å gråte av. Coyote-pels er ikke så lett å kopiere med plastikkhår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...