Roberto Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som vet hvor man kan få kjøpt fete t-skjorter på nettet? Helst billig... 7058899[/snapback] http://chucknorrisfacts.com Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Over 25 dollar pluss avgifter og porto?... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som vet hvor man kan få kjøpt fete t-skjorter på nettet? Helst billig... 7058899[/snapback] www.tshirthell.com Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Sjekk Bertoni. ...hvis du vil ha kjipe klær =) Enten så er utvalget i Bertoni sine butikker veldig variert fra plass til plass, eller så har vi særdeles ulike synspunkter på kva som er kjipt. Vi er iallfall enig i at dei øverste skoa som du linka til (Dior?), er fin, da. Endret 13. oktober 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er enig med at bertoni har en del kjedelige klær, men de har mye fint også. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Gjelder vanlige tollregler på varer fra asos.com (klær fra utlandet generelt)? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja. Noen som har noen gode idéer til vinterjakker? Vil ikke ha noe white-trash, men heller ikke duffel eller frakk. Jakka blir sannsynligvis den eneste vinterjakka, så den må holde i alt slags vær (noe som utelukker alle jakker som er lagd av ull). Noen idéer? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 En digg svart boblejakke? De er chille. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) jeg vil ha ny boble jakke! Vil gjerne ha en som ikke så mange har, skal hvertfall ikke ha Jean Paul, det har ALLE! Har en kompis som har en som er blå og hvit mønstret (husker ikke om det er striper, ruter whatever) med lapper av brunt skinn rundt omkring. Mulig det er fra i fjor, men noen som vet hva jeg snakker om? Evt. andre kule jakker Endret 13. oktober 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja. Noen som har noen gode idéer til vinterjakker? Vil ikke ha noe white-trash, men heller ikke duffel eller frakk. Jakka blir sannsynligvis den eneste vinterjakka, så den må holde i alt slags vær (noe som utelukker alle jakker som er lagd av ull). Noen idéer? 7064221[/snapback] hvordan er det å bruke frakk? er det spesielt ille, eller ok klesplagg? Fikk sure miner fra noen venniner som sa jeg ville bli en gammel gubbe om jeg brukte noe slikt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja, det hender jeg blir dritsur når jeg ser folk i frakk Kommer vel helt an på typen frakk. Det passer heller ikke til alle typer klær og kroppsfasonger. Generelt sett synes jeg frakk kan se veldig bra ut. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er veldig fan av frakk. Om du finner en som passer deg, så kan det se utrolig stilig ut. Dog kan (mest sannsynlig) ikke frakk brukes sammen med alle klærne du har. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Om vinteren veksler jeg mellom å bruke en frakk fra Tiger og en vinterjakke fra Woolrich. Frakken gir stil mens jakken gir komfort og varme. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ser etter litt classy, men ikke altfor stive blazere/jeans og accessories. Må gjerne være webshops, men fint om man kan få det i butikk også. Er ca 170. Noen tips? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) er også ute etter en rå blazer! Noen som noen blazere å anbefale? Vil gjerne ha svart, kanskje hvite striper...blir vel litt for vanlig? Er forresten også ca. 170høy =/ Bør være _rå_ til en max. pris: 1000,- ikke en webshop, bor i Drammen (45min unna Oslo) Har Vic noen fete blazere? (skal prøve å få dra dit snart) edit: Blazeren skal nok bare brukes til festing. På forhånd takk for hjelpen! Endret 14. oktober 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Axes Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg går kunn i klær til prisklasse; 1-700,- Siden broren min har vært og er sponset av mange forskjellig klesmærker, så har jeg fått mye av han. Blant annet, masse Diesel, Levis og andre kule klesmerker. Når jeg kjøper, så går jeg ikke etter merke, går etter utsendet. Hender jeg tar meg en tur på Jack And Jones og kjøper 1-2 bukser til 400-500,-. Ellers så får jeg gensere og skjorter av brodern. Har går i Metal Mulisha, Fox og masse andre cross-klær. Feteste som finns er cross-klær, går i Metal Mulisha genser, masse Fox t-skjorter osv. Metal Mulisha Klær. Endret 14. oktober 2006 av Axes Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Må bare spørre... Er det å bruke hatt inn for tiden? Så masse folk med hatter i Oslo! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Må bare spørre... Er det å bruke hatt inn for tiden? Så masse folk med hatter i Oslo! 7071680[/snapback] I sommer begynte mange å bruke det. Ofte er det de med bare stripeklær, trange bukser og piercing i leppa eller øyenbrynet. Også andre folkegrupper, men flest av de nevnte. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Når jeg ser for meg blazere i sort med hvite striper så ser jeg for meg en veldig stygg blazer Er blazeren virkelig sort med virkelig hvite striper, så ser det så utrolig trashy ut. Det er litt vanskelig å forklare, men det finnes selvfølgelig unntak. Da må stripene være smalere, og mer tonet ned. Helst bør det være grå i stedet for sort på hovedfargen. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Enig med darkness| der. Blir ikke bra hvis kontrasten er for grell. Så litt på denne blazeren (blazer og blazer, mer en slags casual jakke). Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende? (Hvis min eventuelt dårlige smak virker støtende, ikke slå meg). Endret 15. oktober 2006 av SN25P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå