Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk Bertoni.

...hvis du vil ha kjipe klær =)

Enten så er utvalget i Bertoni sine butikker veldig variert fra plass til plass, eller så har vi særdeles ulike synspunkter på kva som er kjipt.

Vi er iallfall enig i at dei øverste skoa som du linka til (Dior?), er fin, da. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

jeg vil ha ny boble jakke! :D Vil gjerne ha en som ikke så mange har, skal hvertfall ikke ha Jean Paul, det har ALLE!

Har en kompis som har en som er blå og hvit mønstret (husker ikke om det er striper, ruter whatever) med lapper av brunt skinn rundt omkring. Mulig det er fra i fjor, men noen som vet hva jeg snakker om?

Evt. andre kule jakker :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Ja.

Noen som har noen gode idéer til vinterjakker? Vil ikke ha noe white-trash, men heller ikke duffel eller frakk. Jakka blir sannsynligvis den eneste vinterjakka, så den må holde i alt slags vær (noe som utelukker alle jakker som er lagd av ull). Noen idéer?

7064221[/snapback]

hvordan er det å bruke frakk? er det spesielt ille, eller ok klesplagg?

Fikk sure miner fra noen venniner som sa jeg ville bli en gammel gubbe om jeg brukte noe slikt.

Lenke til kommentar

er også ute etter en rå blazer! Noen som noen blazere å anbefale? Vil gjerne ha svart, kanskje hvite striper...blir vel litt for vanlig?

Er forresten også ca. 170høy =/

Bør være _rå_ til en max. pris: 1000,- ikke en webshop, bor i Drammen (45min unna Oslo)

Har Vic noen fete blazere? (skal prøve å få dra dit snart)

edit: Blazeren skal nok bare brukes til festing.

På forhånd takk for hjelpen!

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Jeg går kunn i klær til prisklasse; 1-700,- Siden broren min har vært og er sponset av mange forskjellig klesmærker, så har jeg fått mye av han. Blant annet, masse Diesel, Levis og andre kule klesmerker. Når jeg kjøper, så går jeg ikke etter merke, går etter utsendet. Hender jeg tar meg en tur på Jack And Jones og kjøper 1-2 bukser til 400-500,-. Ellers så får jeg gensere og skjorter av brodern.

Har går i Metal Mulisha, Fox og masse andre cross-klær. Feteste som finns er cross-klær, går i Metal Mulisha genser, masse Fox t-skjorter osv.

Metal Mulisha Klær.

Endret av Axes
Lenke til kommentar

Når jeg ser for meg blazere i sort med hvite striper så ser jeg for meg en veldig stygg blazer :p Er blazeren virkelig sort med virkelig hvite striper, så ser det så utrolig trashy ut. Det er litt vanskelig å forklare, men det finnes selvfølgelig unntak. Da må stripene være smalere, og mer tonet ned. Helst bør det være grå i stedet for sort på hovedfargen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...