Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Idiot Zethyr. det er en grunn til at klærne til Moods koster 1000++, og det er nemlig kvaliteten og passformen.

7051883[/snapback]

Det er jo opp til hver enkel person å bestemme, trenger ikke være en idiot av den grunn.

Selv liker jeg Moods veldig godt, det eneste jeg begynner å bli litt lei av, er alle som går rundt med de samme hettegenserne.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant jo ut at jeg kjenner jo kølla her! Hadde ikke sett'n på 6 år på HW-LAN, men jaja. Artig ass :wee:

7051651[/snapback]

kølle kan du selv være! :wee: skal hilse fra øyvind...

 

Idiot Zethyr. det er en grunn til at klærne til Moods koster 1000++, og det er nemlig kvaliteten og passformen.

7051883[/snapback]

Kan ikke se at noen av de attributtene alene skulle rettferdiggjøre prisen på mange av plaggene i dagens "motebutikker". De syes garantert av underbetalte stakkarer, og godt kvalitetsstoff er ikke så mye mer kostbart så lenge vi snakker normale stoffer som bomull o.l. Hvis du tror forskjellen på en H&M genser og en fra Moods er kvalitet og passform burde du ta et brevkurs i markedsføring...

Feed the hype!

 

Loeve: Hvor fort vokser du egentlig? Stay off the dougnuts dude...

 

Deemer: Det er Nike Dunk "Homer" sokkene, jeg fikk siste paret på privat auksjon på niketalk, men det finnes nok noen retailere som selger dem fremdeles. Sender deg en PM hvis jeg kommer over noen.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Plager meg at jeg har vokst ut av Moods-jakken min. Tror nesten jeg skal lære meg å kjøpe klær som er litt større, så jeg kan vokse inn i dem.

7051946[/snapback]

Så lenge du vokser over skuldrene, ryggen og brystet skal det jo litt til før det ser merkelig ut.

Det er lettere å få klær til å passe/se bra ut dersom man er tynn om livet, men stor over øvre delen av overkroppen. Gleder meg til jeg blir tynn rundt livet :p

Jeg driver hele tiden og kjøper meg mindre klær, men det er fordi jeg fra før hadde sansen for å ha litt plass, nå synes jeg det er deilig at buksa strammer litt om jeg spenner lår-muskulaturen :)

Lenke til kommentar
Idiot Zethyr. det er en grunn til at klærne til Moods koster 1000++, og det er nemlig kvaliteten og passformen.

7051883[/snapback]

 

Haha. det at et plagg koster 1000+ er ikke enstydig med kvalitet og passform...

Nå har jeg klart å unngått moods i alle år, men av bekjentes erfaringer er det generelt dårlig kvalitet og passform.

Lenke til kommentar

Bare for å spørre helt usannsynlig dumt, hvordan skal sko se ut? Må kjøpe nye sko i morgen og har lyst på noe annet enn joggesko, men det skal heller ikke være finsko i ordets rette forstand. Finnes det en mellomting? Har hatt joggesko hele livet så jeg har ærlig talt ikke peiling på hva jeg er på jakt etter :blush:

Lenke til kommentar
Bare for å spørre helt usannsynlig dumt, hvordan skal sko se ut? Må kjøpe nye sko i morgen og har lyst på noe annet enn joggesko, men det skal heller ikke være finsko i ordets rette forstand. Finnes det en mellomting? Har hatt joggesko hele livet så jeg har ærlig talt ikke peiling på hva jeg er på jakt etter :blush:

7057858[/snapback]

Finnes jo noen kule Puma, Lacoste sko :) De er helt anmindelige og vanlige.

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale et par vinterjakker for meg? Maks pris ca 1500,- Skal være varm og fåes kjøpt i byen.

 

Kan man si fåes? :p

7057636[/snapback]

Sjekk Bertoni.

7057751[/snapback]

...hvis du vil ha kjipe klær =)

 

Med en ramme på 1500,- får du sikkert noe fint på h&m. Høstkolleksjonen deres omfatter såvidt jeg har registrert alt fra klassiske skipperjakker og overraskende pene frakker til diverse skinnjakker. Men som alltid er det en fordel å vite hva slags stil du har når man skal komme med anbefalinger...dersom stilen din for eksempel dreier i retning keeg eller hip-hoper, vil nok de fleste av mine forslag se fullstendig malplassert ut.

 

 

Siden sko ble diskutert, kan jeg jo vise hvordan jeg mener sko burde se ut;

 

p11224712_ph_hero.jpg

 

p11224923_ph_hero.jpg

 

10017245_h1.jpg

 

(Disse er selvsagt ment til forholdsvis ulike anledninger og antrekk)

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Hvor får du tak i de nederste?

 

Som en liten digresjon. Jobber i butikk og ser daglig "kule" kunder som går kledd helt grusomt. Begynner med halvlangt, blond, fett hår med en grusom baseballcap på snei oppå der. Altfor stor parkas med mest mulig rosa under (fordi det er kult zeff). Rosa og hvit-stripet pysjbukse hvor buksen er stappet neddi sokkene (!) og et par høye, spisse sko. Pent??

 

Og ja, jeg snakket om gutter, faktisk. :--((

Lenke til kommentar
Hvor får du tak i de nederste?

 

Som en liten digresjon. Jobber i butikk og ser daglig "kule" kunder som går kledd helt grusomt. Begynner med halvlangt, blond, fett hår med en grusom baseballcap på snei oppå der. Altfor stor parkas med mest mulig rosa under (fordi det er kult zeff). Rosa og hvit-stripet pysjbukse hvor buksen er stappet neddi sokkene (!) og et par høye, spisse sko. Pent??

 

Og ja, jeg snakket om gutter, faktisk. :--((

7058380[/snapback]

 

Fugly. :no:

Lenke til kommentar
Hvor får du tak i de nederste?

 

Som en liten digresjon. Jobber i butikk og ser daglig "kule" kunder som går kledd helt grusomt. Begynner med halvlangt, blond, fett hår med en grusom baseballcap på snei oppå der. Altfor stor parkas med mest mulig rosa under (fordi det er kult zeff). Rosa og hvit-stripet pysjbukse hvor buksen er stappet neddi sokkene (!) og et par høye, spisse sko. Pent??

 

Og ja, jeg snakket om gutter, faktisk. :--((

7058380[/snapback]

Du snakker om ca halvparten av guttene i klassen min. :wee:

Lenke til kommentar
Hvor får du tak i de nederste?

Skoene er en Converse-modell som heter all star mono…

Vanlige hvite Converse (de med en horisontal rød stripe rundt sålen) selges jo som kjent nesten overalt, men disse er litt sjeldnere. Jeg tror du finner dem på Sole Service, og muligens også på Stress. Dessuten kan de bestilles fra www.zneakers.no, men der begynner utvalget av størrelser å bli noe begrenset.

 

 

(…) Pent??

7058380[/snapback]

Nei, definitivt ikke. Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...