Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

har tenkt litt på det med reklame..

Kleskjedene burde egentlig betale oss (i form av billigere klær) for å gå rundt med en reklameplakat av ett plagg, ikke at vi skal betale ekstra for å reklamere for dem.

7013869[/snapback]

sånn er det på en måte allerede..

de billigste klærne i kolleksjonene til de eksklusive motehusene er som regel de mer flashy. se for eksempel på dolce & gabbana; undermerket d&g har merkbart mer eksponerte logoer enn den mer eksklusive hovedlinjen, og er samtidig betydelig billigere.

 

 

forøvrig tenker vi likt når det gjelder kostbare klesplagg. dersom jeg legger mer penger enn normalt i et plagg er det utelukkende fordi plaggets design og/eller passform forsvarer prisen. å "vise frem" klærnes logoer ser jeg på som lavmåls/trashy, det beviser bare at man ikke klarer å kle seg stilfullt i utgangspunkt, og dermed må ty til andre metoder for å få "anerkjennelse" for klesstilen sin.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg driver med paintball. Og det har seg sånn nå at jeg har lyst på litt "custom look klær"

 

Det jeg tenkte på er om noen av dere vet hvor jeg kan kjøpe (tekstil)stoff. Det trenger ikke være ekte. På denne buksen det brukt "gucci" stoff. Noe lignende er jeg interressert i. Jeg tviler de selger gucci tøy som meter vare. Men det må da være noen måte å få tak i lignende stoff på?

Tar også imot andre forslag, om hvilket stoff jeg burde velge..

 

På forhånd takk :)

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

27818172770.jpg
Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper merkeklær er det pga. kvalitet, utseende og de er behagelige å gå med. Styrer bevisst unna klære med "brand-flash" f.eks. stoor JL logo på magen, belter det står DOLCE&GABBANA rundt hele med store bokstaver osv. syns bare det er harry. Hvis folk skal legge merke til klærene mine skal det være fordi de er fine, ikke fordi det er merke.

7013869[/snapback]

Samme her, hater de beltene med STOR D&G logo som alle wannabeene går med og klær med D&G Skvist utover hele gensern 3 forskjellige størelser. Klær skal ikke være reklame for merket, klær med design uten stor merkelogo ftw!

Lenke til kommentar
Akkurat nå har jeg på meg en bukse hvor det står D&G over hele Gluteus Maximus. Gjør det meg til en wannabe?

7018770[/snapback]

 

Antar at Gluteus Maximus er så liten at det ikke gjør det nei. :p

7019315[/snapback]

 

Gluteus Maximus er rumpen?

 

Og selv synes jeg ikke at det er så enorm negativt at det står merker på klær.

Lenke til kommentar
Akkurat nå har jeg på meg en bukse hvor det står D&G over hele Gluteus Maximus. Gjør det meg til en wannabe?

7018770[/snapback]

 

Antar at Gluteus Maximus er så liten at det ikke gjør det nei. :p

7019315[/snapback]

 

Gluteus Maximus er rumpen?

 

Og selv synes jeg ikke at det er så enorm negativt at det står merker på klær.

7020578[/snapback]

 

ok daså ;)

er ikke nødvendigvis wannabe, men harry vil nå jeg si. er helt greit med merker på klærene, men en grei regel er at hvis du kan se det fra mer enn 25 meter er det harry :)

feks. en beltespenne med DG JL G osv er helt greit.

bilde:

greit:

4a_2.JPG

harry:

dolcegabbana_belt01.jpg

Lenke til kommentar
Når vi er på D&G belter, må jeg si at jeg er utrolig lei belter med D&G-logoen på :) Synes overhodet ikke prisen forsvarer designet, og derfor blir det som å kjøpe det bare fordi det er D&G.

7025146[/snapback]

Helt enig, liker ikke de beltene med stor logo, mitt D&G belte jeg bruker atm har ingen logo :ph34r:

Lenke til kommentar
Når vi er på D&G belter, må jeg si at jeg er utrolig lei belter med D&G-logoen på :) Synes overhodet ikke prisen forsvarer designet, og derfor blir det som å kjøpe det bare fordi det er D&G.

7025146[/snapback]

Helt enig, liker ikke de beltene med stor logo, mitt D&G belte jeg bruker atm har ingen logo :ph34r:

7025700[/snapback]

Var det første eksempelet jeg fant.. :p (så var ikke spesielt D&G, men heller mer generelt)

Det var vel ikke det beste, men poenget er at du ser bare logoen på det første forfra, mens det andre fungerer som en reklameplakat, det eneste du legger merke til ved det beltet er at det står dolce & gabbana på det, eller kanskje ser beltespennen, som det faktisk også står dolce & gabbana på. get it? :)

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...