Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reiser til Barcelona om få dager. Noen som vet noe om prisene der nede?

6998082[/snapback]

Butikkene i Las Ramlas (og restauranter o.l.) er som regel nokså dyre. Da tenker jeg på norske-priser-dyre. Butikker som Zara er noe billigere, men skal du ha Gucci/Dolce & Gabbana og slike merker så er det samme pris. :)

 

Speaking of reiser, under en mnd. til jeg skal til Paris for å shoppe. Trenger det virkelig. :wee:

Lenke til kommentar
Et sted i Oslo som har relativt nye og bra solsenger. Og helst ikke koster skjorta.

7000440[/snapback]

En venninne av meg som jobber på Sunpoint (Majorstuen) skryter veldig... Verdt et besøk?

7000460[/snapback]

Kan jo ta meg en tur i løpet av helgen. Mens du er her Robbie, du har ikke forslag til en veske/bag til å ha skolebøker?

Lenke til kommentar
Et sted i Oslo som har relativt nye og bra solsenger. Og helst ikke koster skjorta.

7000440[/snapback]

En venninne av meg som jobber på Sunpoint (Majorstuen) skryter veldig... Verdt et besøk?

7000460[/snapback]

De er faktisk de beste jeg har prøvd, fikk klippekort der i bursdagsgave og har vært der en del søndager for å si det sånn :yes:

 

Edit: Wh1te, nå fristet du meg skikkelig. Jeg vil tilbake til Burberry-butikken i Barcelona, det er en veske der som er så utrolig herlig, men til en slem, slem pris.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
I hvilken prisklasse?

7001964[/snapback]

Nei si det, helst ikke så dyre som dine standar kjøp. :p

7002157[/snapback]

Samsonite funker bra for meg (vi som studerer jus går gjerne rundt med et par kilo bøker). Ikke så verst pris heller, jeg har tre Samsonite-sekker og alle kostet rundt 1.000 - 1.500 om jeg ikke husker helt feil. Men jeg tror du får de til under 1.000 lappen også. :)

 

Ellers er det sikkert en del Crumpler-fans her inne også. Har en Crumpler sekk som jeg kjøpte på Apple Expo men har ikke brukt den egentlig, men den er jo fin om ikke annet. :)

 

Edit: Crumpler skal forresten åpne butikk i Oslo. Vis-à-vis Tatlerhuset (ved siden av San Leandro tapasbar).

Endret av Robbiedeluxe
Lenke til kommentar

står emporio på siden. Er dette merkenavn under armani, eller?

 

EMPORIO 2006/2007 COLLECTION.

Emporio mens suits are pieces of perfection for a well dressed life style.

Colour white,lightweight linen suit with half lined jacket.

Three buttoned suit with two back vents.Tailored fit with slightly padded shoulders.

Flat front trousers with zip fly,on seam pockets and button-close back pockets.

100% linen.

Made in Italy.

post-24104-1159994406_thumb.jpg

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Emporio Armani is a Giorgio Armani brand. Products encompassed by this brand include sunglasses, perfume, and clothes. This specific branch is targeted toward younger buyers, offering less expensive and more mass produced items. The line is considered a "bridge line" as it features higher-end products than Armani Exchange or Armani Jeans but is not as expensive as the exclusive Armani Collezioni line. Emporio Armani is sold in freestanding Emporio Armani boutiques and in high-end department stores. Suits usually cost anywhere between 900 to over 2000 dollars.
Lenke til kommentar
Emporio Armani is a Giorgio Armani brand. Products encompassed by this brand include sunglasses, perfume, and clothes. This specific branch is targeted toward younger buyers, offering less expensive and more mass produced items. The line is considered a "bridge line" as it features higher-end products than Armani Exchange or Armani Jeans but is not as expensive as the exclusive Armani Collezioni line. Emporio Armani is sold in freestanding Emporio Armani boutiques and in high-end department stores. Suits usually cost anywhere between 900 to over 2000 dollars.

7002415[/snapback]

 

dressen koster ca 2300 kr hos dem, fabrikkutsalg opplegg, så kanskje 3000 er ca pris i en vanlig fysisk butikk. Dette tilsvarer snaue 500 dollar. Sjanse for at dette ikke har noe med Armani å gjøre overhode?

 

De selger armani jeans til 2000 med avslag på 50%, så kan de være seriøse, eller?

Lenke til kommentar
Haha, det der er nok bare Emporio. Dvs. ikke Armani - men bare Emporio. Smart. :)

7002448[/snapback]

 

tror jeg dropper den da. Takk, der sparte du meg en skuffelse til 1200 kr + mva :p

 

fant noen gucci sko. Spørsmålet er:

 

1. er de fake?

2. om de er fake, er de så fake at folk ser det enkelt, eller krever det at folk ser ordentlig etter?

3. eventuelt, er de ekte?

post-24104-1159996181_thumb.jpg

post-24104-1159996186_thumb.jpg

post-24104-1159996192_thumb.jpg

post-24104-1159996198_thumb.jpg

post-24104-1159996203_thumb.jpg

post-24104-1159996215_thumb.jpg

post-24104-1159996235_thumb.jpg

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...