Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hvem i svarte h... går rundt og kommenterer undertøyet til folk da??

 

Hvis en person synes at en boxer ser ny ut til en annen person, så må man være passe rar før man bemerker om den faktisk er ny, eller ikke!! Hvis den ser ny ut, så er den jo sikkert det.. ..liksom..

 

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var innom Homeleids i Skien idag, og gikk i mot alle mine prinsipper og kjøpe en J.Lindeberg bukse til 500kr, var halvpris og når noe er såpass billig så må man jo bare slå til. (liker ikke J.Lindeberg egentlig)

Hmm bra kjøp det :thumbup: Men hvis du egentlig ikke liker J. Lindeberg, hvorfor kjøpte du de da??

Lenke til kommentar
Ja ikkesant... jeg går ikke akkurat og skjekker ut undertøyet til kompisene mine, eller fremede for den slags skyld :no:

Ikke? :roll:

 

Ser ikke noe poeng i å kjøpe ting man ikke liker...

Ikke jeg heller.. Så der er vi jo enig!

 

Men, nå var det egentlig snakk om hva slags underbukser ANDRE bruker.. Og hvorvidt det er interessant om den er ny, eller ei..

Lenke til kommentar
Man ser jo hva slags undertøy andre har på seg liksom.

bare hvis man ser etter :ermm:

 

Eneste gangene jeg legger merke til en persons undertøy, er hvis de står i bare undertøyet, eller hvis trusa(æsj)/g-strengen til jentene går over boksa...

 

Hender en sjelden gang at jeg legger merke til bokseren til gutter hvis de lener seg forover og bokseren stikker langt oppover ryggen haha...

Lenke til kommentar
De fleste lar jo den øverste randen av boxeren synes da... Du ser det i en garderobe veldig tydelig. I det hele tatt, jeg har ganske god oversikt over hva slags boxere vennene mine bruker. :p

Bare for å ha én ting klinkende klart; Jeg går ikke med noe boxer som synes over buksen. Det ser så ubeskrivelig jævlig og tåpelig ut!! :nei:

 

:)

 

Men, ..for dette er TYDLIGVIS ikke "min greie"; Er det slik at man viser bokseren sin (ved å la den synes over buksa) for å vise merket på boxershortsen?

 

Og, hvis man har "riktig merke på trusa si", så er man "godkjent", eller ikke?

 

 

 

..no offence, for det er ikke til deg, men generelt; Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor i :wallbash::realmad::wallbash: man må ha boxeren slik at den synes? Hvorfor folk i heletatt har på seg et belte, når det sitter så løst at det ikke er til noen nytte!? :mad: Det ser så inni granskauen :confused::angry::realmad: tåpelig ut!! Klarer faen meg ikke folk å kle på seg skikkelig for tiden? Har ikke foreldrene deres lært dem å kle seg respektabel!?

 

.. i just Don't get it!! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Please Bone, drit i så mange smilies. Må egentlig si jeg er enig med Joachim her. Boxershorts synes nå og da, og da er det greit at de er litt ordentlige. Selv kjøper jeg kun ManBasic fra dressmann... Relativt billig, behagelig og ser greie ut.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Please Bone, drit i så mange smilies. Må egnetlig si jeg er enig med Joachim her. Boxershorts synes nå og da, og da er det greit at de er litt ordentlige. Selv kjøper jeg kun ManBasic fra dressmann... Relativt illig, behagelig og ser greie ut.

Greit, jeg tar den..

 

Men, det var verdt det! For, dette var ubeskrivelig godt å få ut!!

 

Men, da var jo det gjort..

 

 

 

Men, si meg, hvor skal boxerne synes? Hvorfor kan ikke folk kle på seg som normale folk? En boxershorts er da for svarte et UNDERTØY.. altså, et tøy som skal UNDER! Er da MEGET uforskammet og la undertøyet vises slik!

 

Hadde ikke undertøy kostet så mye, så hadde det sikkert ikke vært noe å vise frem, og denne verden og dagens ungdom kunne kanskje fremstå som mer respektable og skikkelige.. Akkurat nå er ungdomen på kollisjonskurs, spør du meg..

 

 

høh.. ikke en eneste smiley! :o)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Bare for å ha én ting klinkende klart; Jeg går ikke med noe boxer som synes over buksen. Det ser så ubeskrivelig jævlig og tåpelig ut!! 

 

*snip*

 

..no offence, for det er ikke til deg, men generelt; Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor i  *fjernet smileys* man må ha boxeren slik at den synes? Hvorfor folk i heletatt har på seg et belte, når det sitter så løst at det ikke er til noen nytte!?  :mad: Det ser så inni granskauen  *fjernet smileys* tåpelig ut!! Klarer faen meg ikke folk å kle på seg skikkelig for tiden? Har ikke foreldrene deres lært dem å kle seg respektabel!?

Den øverste kanten på bokseren min synes alltid, uansett hva jeg har på meg (bokse, shorts, knebukse, badeshort, t.o.m dressbukse). Det er ikke fordi jeg sægger. Det er ikke fordi jeg ikke har stramet beltet. Det er fordi jeg ikke liker å ha buksa mi oppi rævsprekken slik at kanten på buksa skjuler bokseren Bokseren stikker litt opp uansett... Det bare er sånn.

 

Men de som har bokseren så langt opp at man ser liksom "tøyet" eller store deler av bokseren synes jeg også er dissent.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Den øverste kanten på bokseren min synes alltid, uansett hva jeg har på meg (bokse, shorts, knebukse, badeshort, t.o.m dressbukse). Det er ikke fordi jeg sægger. Det er ikke fordi jeg ikke har stramet beltet. Det er fordi jeg ikke liker å ha buksa mi oppi rævsprekken slik at kanten på buksa skjuler bokseren Bokseren stikker litt opp uansett... Det bare er sånn.

..men da kommer spørsmålet! Det du har på overkroppen? Vil ikke det dekke boxeren?

 

For, jeg vil jo tippe at du enten

 

A) Har skjorten/trøyen OVER buksa (og da også boxeren), eller

B) Har skjorten/trøyen INNENFOR buksa (men da allikevel OVER boxeren)..

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Når man har noe utenpå, glir det lett litt, eller blafrer litt.

 

Jeg skjønner ikke at det er noe galt i å vite hva slags undertøy andre har...

Det som er galt med det, mener jeg, er at man faktisk har mulighet til å vite det!

 

Folk BURDE(!!) gå kledd slik at man ikke HAR muligheten til å se hvilket undertøy folk har! For, hvilken interresse har folk i å vite hva slags plagg andre bruker? Det er jo et undertøy (for pokker), og burde strengt tatt forbli slik!

 

Det er ikke noe direkte galt i å vite det, på lik linje med at folk vet at det er et stort Freia -skilt ved Egertorget i Oslo. Det er liksom ikke til å unngå å Ikke vite det.. ..det jeg mener er bare at å "vise offentlig" hva slags undertøy(!!) man bruker er forkastelig!

 

 

EDIT: Men, for all del. Folk er forskjellig! Ønsker ikke å skape en dårlig stemning i en tråd hvor det virker som om det holdes en god tone, så jeg kan trekke meg ut hvis det er ønskelig! Ønsket egentlig bare å spørre, eller kanskje rettere; kommentere det jeg mener "bør" være 'skikk og bruk' vedrørende klesstil/bruk, da jeg har min mening (som for øvrig er litt sterk rundt akkurat dette)..

 

But anyways.. Have phun! ;)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...