Concubine Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 BB truser koster 200,- ikke akkurat billigt, men behagelige undertøy er et must! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Har ikke testet dem, men de ser litt for tykke ut for meg. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 BB truser koster 200,-ikke akkurat billigt, men behagelige undertøy er et must! 6910428[/snapback] Kommer jo an på modell og plass du kjøper, men de ensfarvede tror jeg ligger på 199,- hos de fleste butikkene. Forresten veldig behagelige boksere. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Leggvarmere er tilbake! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Etter en tur med "dama" i byen endte jeg opp med 2 pakning med BB boxere, og en "Euphoria" fra Calvin Klein. Skulle også hatt en bukse, men det ville seg liksom ikke. Er bare stygge bukser. Enten er de for plaine, eller så er de fyllt med alt for unødvendigheter. Endret 22. september 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Nå sitter jeg her og er eitrandes forbanna. Hin dagen befant jeg meg på Carlings, og under leitingen etter noen harry klesplagg fant jeg en t-skjorte som fikk blodet til å koke. Dette var en ensfarget t-skjorte i en slags grå/blå farge med logoen til bandet "The Exploited". Kan noen fortelle meg når det ble mote å gå med band t-skjorter, og er det nå lovlig å skyte personer som kjøper en slik t-skjorte uten å høre på bandet? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Nå sitter jeg her og er eitrandes forbanna. Hin dagen befant jeg meg på Carlings, og under leitingen etter noen harry klesplagg fant jeg en t-skjorte som fikk blodet til å koke. Dette var en ensfarget t-skjorte i en slags grå/blå farge med logoen til bandet "The Exploited". Kan noen fortelle meg når det ble mote å gå med band t-skjorter, og er det nå lovlig å skyte personer som kjøper en slik t-skjorte uten å høre på bandet? 6917197[/snapback] Jeg hadde en i klassen i fjor som hadde lik Exploited-t-skjorte som meg, og jeg var overrasket over at jeg ikke var den eneste i klassen som hørte på de. «Jøss, hører du også på Exploited?» spurte jeg. «Hva faen? Er det et band eller noe sånt?», så jeg spilte av en sang på MP3-spilleren for han. Da svarte han bare «æsj, dette var lavmål». Eh, okei. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Nå har det vell bare seg sånn at et klesmerke har kjøpt opp navnet...Mange t skjorter mm spm har hatt bandnavn o.l, som ingen liksom har hengt seg så veldig opp i. Er vell bare bare de som taper på det, når de blir spurt om bandet... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 er det nå lovlig å skyte personer som kjøper en slik t-skjorte uten å høre på bandet? 6917197[/snapback] det har da alltid vært lov =) Lenke til kommentar
orginal Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hei alle damer og menn! Har et spørsmål om hår: Jeg har brunt/rødlig hår, og har en plan om å farge det! Har for tiden kort/halvlangt hår. Det er såpass kort at det kan stå opp, eller iallefall bustete og opp og litt skrått her og der. Hva tror dere om å bleke det? Eller bare stripe det? Flere farger? Edit: Her er et bilde av håret forresten.(Jaja, no overdreven sensur kanskje, men lagret er lagret ) Endret 22. september 2006 av orginal Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Tror det hadde vært bedre om du postet bilde av ansiktet ditt slik at vi fikk se hudfargen din. I tillegg vil jeg anbefale deg å klippe deg. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Hvorfor er det så vanskelig å finne jakker i Oslo for tiden? Har kun klart å finne en jakke fra Bruuns Bazar, men følte jeg bare måtte kjøpe den - selv om jeg egentlig var kjempebegeistret. I dag må jeg vel fortsette med letingen min, huff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Dior Addict lipgloss, noen erfaringer med den? Kjøpt en del sminke fra Dior tidligere, lurte på om den var verdt pengene Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Dior Addict lipgloss, noen erfaringer med den? Kjøpt en del sminke fra Dior tidligere, lurte på om den var verdt pengene 6946538[/snapback] Jeg liker de, de sitter lenge på leppene og føles ikke klebrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Konge! Jeg har lidd lenge med noe Juicy Tubes drit jeg fikk i gave, snakk om overpriset møkk.. Klebrig som faen, smitter av på alt og varer i omtrent 2 sekunder. Eneste fordelen er at de smaker godt, men da kan jeg heller spise noe enn å få det gjennom lipglossen... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Konge! Jeg har lidd lenge med noe Juicy Tubes drit jeg fikk i gave, snakk om overpriset møkk.. Klebrig som faen, smitter av på alt og varer i omtrent 2 sekunder. Eneste fordelen er at de smaker godt, men da kan jeg heller spise noe enn å få det gjennom lipglossen... 6946994[/snapback] Nettopp! Hold deg til Dior Addict, tror du vil se at den er verdt pengene Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Jeg er glad i å kysse Dior Addict-lepper. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Nja jeg liker best xxxx, men zzzzzz smaker mest kirsebær og smaken varer lengst, lllll har en intens, spontan smak som man ofte forbinder med en blanding av hhhh og rrrr, noen synspunkter? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Dior Addict lipgloss, noen erfaringer med den? Kjøpt en del sminke fra Dior tidligere, lurte på om den var verdt pengene 6946538[/snapback] Jeg liker de, de sitter lenge på leppene og føles ikke klebrig. 6946876[/snapback] Jeg bruker for tiden Dior kiss, og fornøyd med den! vet ikke hvor mye forskjell det er på lipglossene. Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg er glad i å kysse Dior Addict-lepper. 6947125[/snapback] Åja .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå