Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå sitter jeg her og er eitrandes forbanna. Hin dagen befant jeg meg på Carlings, og under leitingen etter noen harry klesplagg fant jeg en t-skjorte som fikk blodet til å koke. Dette var en ensfarget t-skjorte i en slags grå/blå farge med logoen til bandet "The Exploited". Kan noen fortelle meg når det ble mote å gå med band t-skjorter, og er det nå lovlig å skyte personer som kjøper en slik t-skjorte uten å høre på bandet?

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg her og er eitrandes forbanna. Hin dagen befant jeg meg på Carlings, og under leitingen etter noen harry klesplagg fant jeg en t-skjorte som fikk blodet til å koke. Dette var en ensfarget t-skjorte i en slags grå/blå farge med logoen til bandet "The Exploited". Kan noen fortelle meg når det ble mote å gå med  band t-skjorter, og er det nå lovlig å skyte personer som kjøper en slik t-skjorte uten å høre på bandet?

6917197[/snapback]

Jeg hadde en i klassen i fjor som hadde lik Exploited-t-skjorte som meg, og jeg var overrasket over at jeg ikke var den eneste i klassen som hørte på de.

«Jøss, hører du også på Exploited?» spurte jeg.

«Hva faen? Er det et band eller noe sånt?», så jeg spilte av en sang på MP3-spilleren for han. Da svarte han bare «æsj, dette var lavmål». Eh, okei.

Lenke til kommentar

Hei alle damer og menn!

 

Har et spørsmål om hår:

Jeg har brunt/rødlig hår, og har en plan om å farge det! Har for tiden kort/halvlangt hår. Det er såpass kort at det kan stå opp, eller iallefall bustete og opp og litt skrått her og der.

 

Hva tror dere om å bleke det? Eller bare stripe det? Flere farger?

 

Edit: Her er et bilde av håret forresten.(Jaja, no overdreven sensur kanskje, men lagret er lagret :p )

post-62088-1158946175_thumb.jpg

Endret av orginal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Konge! Jeg har lidd lenge med noe Juicy Tubes drit jeg fikk i gave, snakk om overpriset møkk.. Klebrig som faen, smitter av på alt og varer i omtrent 2 sekunder. Eneste fordelen er at de smaker godt, men da kan jeg heller spise noe enn å få det gjennom lipglossen...

Lenke til kommentar
Konge! Jeg har lidd lenge med noe Juicy Tubes drit jeg fikk i gave, snakk om overpriset møkk.. Klebrig som faen, smitter av på alt og varer i omtrent 2 sekunder. Eneste fordelen er at de smaker godt, men da kan jeg heller spise noe enn å få det gjennom lipglossen...

6946994[/snapback]

Nettopp! Hold deg til Dior Addict, tror du vil se at den er verdt pengene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...