Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er rimelig lei av alle med blazer.

 

Så du sier at en pen svart bukse, en svart blazer og en skjorte ikke kan se bra ut? :)

6905137[/snapback]

 

Ja :)

 

Edit: Nei. Hvis det er dress du mener, så...

Lenke til kommentar
Av alle ting i hele verden så presterer dere å kritisere blazere og medfølgende plagg til hverdagslig bruk. :hm:

 

Jeg kan komme på 6,022 x 10^23 klesstiler/moter/plagg som er mer irriterende/styggere enn blazer + uformelt tilbehør.

6906099[/snapback]

Amen.

 

Går med et blazer/dressjakke aktig plagg + hettegenser(med zipper) selv. Mulig jeg "ligger etter", men for meg handler det i større grad om hva jeg synes ser bra ut og ikke hva som er mest mulig inn. :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg trenger sokker! (Jeg er hunkjønn) og skal kjøpe meg endel par som har _ordentlig_ kvalitet. Er så lei sokkene på H&M som bare glir ned til ankelen etter en vask. Skal ikke være noe dill-dall på, Adidas-logo eller lignede.

 

Finnes det noen (helst på nett) butikker (innenlands eller utenlands) som selger ordentlige sokker?

De skal ikke være tennissokk-tykke, men slike man typisk får kjøpt sorte i 2 pack på H&M.

 

:D

Lenke til kommentar
fikk kjøpt meg ny bukse og t-skjorte i dag

 

Bukse fra LEE jeans, modell "NORMA" og t-skjorte fra Moods Of Norway, modell:GERD red(fant ikke bilde)

Moods Of Norway tskjorter er sykt tøffe, men dyre er de :ermm: Jeg pleier som regel ikke å bruke 500,- på en tskjorte.

Hva syns dere om jente bb boxerne?

6902783[/snapback]

 

Synes de ser bra ut, faktisk.

6904730[/snapback]

Jeg er jente og har selv 2. Freshe farger og utrolig behagelig å gå med.

Endret av siriofstad
Lenke til kommentar
fikk kjøpt meg ny bukse og t-skjorte i dag

 

Bukse fra LEE jeans, modell "NORMA" og t-skjorte fra Moods Of Norway, modell:GERD red(fant ikke bilde)

Moods Of Norway tskjorter er sykt tøffe, men dyre er de :ermm: Jeg pleier som regel ikke å bruke 500,- på en tskjorte.

Hva syns dere om jente bb boxerne?

6902783[/snapback]

 

Synes de ser bra ut, faktisk.

6904730[/snapback]

Jeg er jente og har selv 2. Freshe farger og utrolig behagelig å gå med.

6909967[/snapback]

Hva koster de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...