Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en  genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

jeg synes ikke 1000,- for en genser er hinsides mye penger. Men må si at det er ikke prisen jeg går etter når jeg ser etter genser, men det er det at jeg ikke synes det er så mange kule gensere som er billigere...

4251246[/snapback]

 

Når man betaler så mye for et plagg, så er det som oftest det lille merket på plagget man betaler for. Har jeg ikke rett, snobber? :p

Lenke til kommentar
Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en  genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

jeg synes ikke 1000,- for en genser er hinsides mye penger. Men må si at det er ikke prisen jeg går etter når jeg ser etter genser, men det er det at jeg ikke synes det er så mange kule gensere som er billigere...

4251246[/snapback]

 

Når man betaler så mye for et plagg, så er det som oftest det lille merket på plagget man betaler for. Har jeg ikke rett, snobber? :p

6904857[/snapback]

"Så mye for et plagg". Man er ikke snobb hvis man kjøper en genser til 1k kroner er vel helt normalt det?

Og ser ikke på meg selv som en snobb selv om jeg kjøper 2000 kroners gensere osv, kjøper dem pga design.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Helt riktig. Det dyre er som oftest ikke det beste. Men passformen til dyre klær er bedre som regel.

6904871[/snapback]

 

Da er det jo best da.

 

Jeg kjøper sykkelklær til mangfoldige tusen, er jeg snobb da?

Lenke til kommentar

1000 kr. for gensere er da absolutt ikke dyrt hvis man skal ha noe som ser bra ut og sitter bra. Og når man skal haklær som har begge disse egenskapene sitter det ofte en merkelapp med et kjent navn på. :)

 

Men for meg og min stil, og ikke misnt lommebok, pleier jeg ikke å betale over 1500 for gensere, med mindre de er vanvittig fete.

 

Sånn bortsett fra det så kjøpte jeg meg ny blazer i dag. :) Helt svart, med "riller", noe som passer til min litt cleane stil når jeg går ut.

Er rimelig lei av gutta med hvit H&M-blazer og røde / oransje / gule / what so ever t-skjorter, med tilhørende utslitte Adidas Superstar, Tigerbelter fra 2004 og Bulgaria-innkjøpte D&G-bukser. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er rimelig lei av alle med blazer.

6905086[/snapback]

Jeg ler av alle med blazer og hettegenser inni. URK.

6905088[/snapback]

 

Det har jeg heldigvis ikke sett siden fjor vinter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...