Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alltid tøft med smågutter som går i helt vanlige klær, og som har «I <3 D&G»-buttons på jakka, så tre stykker i dag.

Jo, og jenter som har Burberry-, Chanel-, DG-logo osv, som personlig bilde på MSN, uten å ha et eneste plagg fra de nevnte merkene.

6894307[/snapback]

Ekte wannabes :!:

 

Skjønner egentlig ikke at folk vil ha bilder av et merke på msn selv om de har mye av det merke, ser jo bare dumt ut.

Endret av DNA=)
Lenke til kommentar
Alltid tøft med smågutter som går i helt vanlige klær, og som har «I <3 D&G»-buttons på jakka, så tre stykker i dag.

Jo, og jenter som har Burberry-, Chanel-, DG-logo osv, som personlig bilde på MSN, uten å ha et eneste plagg fra de nevnte merkene.

 

<-- litt truffet der :blush: , men har ett fullt "sett" (dvs genser, buske, t-shirt, belte og cap) med nevnte + litt andre godsaker derfra , :love: saa ser ikke paa meg som wannabe, bare elsker det den mannen lager :) (har dessuten ikke noe bedre aa ha som avatar)

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar
Alltid tøft med smågutter som går i helt vanlige klær, og som har «I <3 D&G»-buttons på jakka, så tre stykker i dag.

Jo, og jenter som har Burberry-, Chanel-, DG-logo osv, som personlig bilde på MSN, uten å ha et eneste plagg fra de nevnte merkene.

 

<-- litt truffet der :blush: , men har ett fullt "sett" (dvs genser, buske, t-shirt, belte og cap) med nevnte + litt andre godsaker derfra , :love: saa ser ikke paa meg som wannabe, bare elsker det den mannen lager :) (har dessuten ikke noe bedre aa ha som avatar)

6902166[/snapback]

Hvorfor har JL så kule klær? :ermm: Syns de er relativt stygge, ivertfal hettegenserne og treningstøyet dems. Ivertfal piquene!

Lenke til kommentar
Hvorfor har JL så kule klær?  :ermm:  Syns de er relativt stygge, ivertfal hettegenserne og treningstøyet dems. Ivertfal piquene!

6902209[/snapback]

bilder? :)

6902243[/snapback]

Vel har en pique av JL som har alt for liten "krage". Og så har jeg en dritstygg hettegenser fra 8 klasse. Og broren min har no treningstøy fra JL som ser litt harry ut.

 

Men har nok ingen bilder :blush:

Lenke til kommentar
Hvorfor har JL så kule klær?  :ermm:  Syns de er relativt stygge, ivertfal hettegenserne og treningstøyet dems. Ivertfal piquene!

6902209[/snapback]

bilder? :)

6902243[/snapback]

Vel har en pique av JL som har alt for liten "krage". Og så har jeg en dritstygg hettegenser fra 8 klasse. Og broren min har no treningstøy fra JL som ser litt harry ut.

 

Men har nok ingen bilder :blush:

6902278[/snapback]

 

ok skal gaa med paa han har en del styggt, fant ett fint eksempel i sted:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

JLIN-MJ50_V2-BIG.jpg

men har masse fint og :)

Lenke til kommentar
Hvorfor har JL så kule klær?  :ermm:  Syns de er relativt stygge, ivertfal hettegenserne og treningstøyet dems. Ivertfal piquene!

6902209[/snapback]

bilder? :)

6902243[/snapback]

Vel har en pique av JL som har alt for liten "krage". Og så har jeg en dritstygg hettegenser fra 8 klasse. Og broren min har no treningstøy fra JL som ser litt harry ut.

 

Men har nok ingen bilder :blush:

6902278[/snapback]

 

ok skal gaa med paa han har en del styggt, fant ett fint eksempel i sted:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

JLIN-MJ50_V2-BIG.jpg

men har masse fint og :)

6902302[/snapback]

Er da perfekt for emoer?

Lenke til kommentar

Digge boksere, men lite vits å paye 250 spenn for en når så godt som alle har 10 stk av de og det finnes mye annet til halvparten av prisen som er minst like digg. Min mening dette da.

 

Edit: Digger forresten TDK sine som er en slags type silkeboksere. Evig mye diggere enn BB, CK, osv, men for de fleste som er så enormt merkebevisste er vel ikke TDK godt nok. :)

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Mange mange som har Bjørn Borg-boksere. Fine og gode å ha på, men blir brukt av alt for mange. Selv har jeg lyst til å prøve Calvin Klein, får se. Ellers så er det vel bare å ta seg en tur til en butikk med mye utvalg av undertøy.

6902411[/snapback]

Syns Calvin Klein sine er betydelig mer behagelig enn Bjørn Borg, men nå syns jeg Bjørn Borg boksere er oppskrytt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...