Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten.

6883606[/snapback]

 

I Bærum kopierer man bare fjorårets Stockholm-stil. Hvis du gjør det så kan du ikke trå feil.

6888201[/snapback]

Og det vet du fordi?

 

Vi får da høst koleksjoner like sjapt som Stockhom, så hvordan kan vi gå med samme stil de gikk med i fjor :hrm:

Endret av DNA=)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten.

6883606[/snapback]

 

I Bærum kopierer man bare fjorårets Stockholm-stil. Hvis du gjør det så kan du ikke trå feil.

6888201[/snapback]

Og det vet du fordi?

6888205[/snapback]

 

Fordi i Stockholm går de med samme klærene i 2005 som dere bruker i 2006.

Lenke til kommentar
Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten.

6883606[/snapback]

 

I Bærum kopierer man bare fjorårets Stockholm-stil. Hvis du gjør det så kan du ikke trå feil.

6888201[/snapback]

Og det vet du fordi?

6888205[/snapback]

 

Fordi i Stockholm går de med samme klærene i 2005 som dere bruker i 2006.

6888345[/snapback]

Det viste jeg ikke :) Alltid bra å lære noe nytt, litt rart egentlig.

Lenke til kommentar
Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten.

6883606[/snapback]

 

I Bærum kopierer man bare fjorårets Stockholm-stil. Hvis du gjør det så kan du ikke trå feil.

6888201[/snapback]

Og det vet du fordi?

 

Vi får da høst koleksjoner like sjapt som Stockhom, så hvordan kan vi gå med samme stil de gikk med i fjor :hrm:

6888205[/snapback]

 

Det vet jeg fordi jeg har bodd der, eller på nesøya nærmere bestemt, men det går for det samme, og besøker gamle venner derfra ganske ofte.

Lenke til kommentar
So what? Ikke alle som bryr seg om å kle seg så bra hver dag, noen dager har man en sløv dag :)

6888003[/snapback]

Kall meg gjerne snobb eller soss, men når jeg har en sløv dag så går jeg med jeans og ganske så ofte med skjorte.

6888419[/snapback]

skjorte og jeans er nesten standard hos meg ogsaa :love:

btw er ikke snobbet aa gaa med skjorte, men aa gaa med [sett inn designer her]-skjorte til 3000+ hver dag er snobbete :p ( er ikke frekt ment mot de som faktisk gjoer det, skulle gjerne gjort det selv ;) )

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar
Håper noen kan hjelpe meg her.

Skal til innkjøp av en blazer, men er ikke sikker på hvor mye jeg må ut med, hva jeg bør gå for osv.. Kunne tenkt meg rundt tusenlappen, men prioriterer looks over pris, til en viss grad ihvertfall :)

6891355[/snapback]

Viss du vil ha mest mulig for tusenlappen (kanskje litt meir), stikk ein tur innom Bertoni.

Om du går enda litt høgare opp i pris, vil du finne noko med enda bedre snitt. Styr unna Dressmann/H&M/J.C. osv.

Lenke til kommentar
Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten.

6883606[/snapback]

 

I Bærum kopierer man bare fjorårets Stockholm-stil. Hvis du gjør det så kan du ikke trå feil.

6888201[/snapback]

 

hehe, også kan vi slenge til at mye av hip-hop moten havner i Bærum en stund etter at alle hip-hop kidsa har brukt dem, ta parkas og new era capser som ett godt eksempel :wee:

 

Satrucci_: Digga den blå Radiohead t-skjorta :love: , men nå elsker jeg drips også da :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...