mikaragua Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Er et par som går med pysjbukse på skolen vår.. Ser ikke bra ut, etter min mening. 6883754[/snapback] Jeg gjorde det i forrige uke, forsov meg så kraftig at jeg ikke rakk å ta av pysjen og ta på olabuksa. Fikk en del rare blikk. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har fått sansen for Riccovero-bukser nå. Noen som har sett? PS: Noen som bruker strikk nederst i buksene? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten. Trange bukser for alle penga, spisse sko og vest. 6883778[/snapback] Spisse sko? Går mest i hvite/sorte lacoste sko her, vest? Buksene er da ikke så trange Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten. Trange bukser for alle penga, spisse sko og vest. Spisse sko? Går mest i hvite/sorte lacoste sko her, vest? Buksene er da ikke så trange Se her. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har fått sansen for Riccovero-bukser nå. Noen som har sett? PS: Noen som bruker strikk nederst i buksene? 6883825[/snapback] Jeg gjør ikke. Men jeg veit om veldig mange som gjør det. Men mye bedre å heller ta buksa i sokken. Bare ikke ta alt for mye.. Det ser bare helt jævlig ut Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten. Trange bukser for alle penga, spisse sko og vest. Spisse sko? Går mest i hvite/sorte lacoste sko her, vest? Buksene er da ikke så trange Se her. 6884057[/snapback] Jaja men er jo ikke sån siste mote trenger å være likavel er mange forskjellige merker og folk går jo ikke i alt de går i på catwalken. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Digger preppy-stilen. Men bruker den bare når jeg skal ut på byen da. Blir for dumt i skoletider. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 orker ikke quote, men: alle som gaar med ting bare fordi det er mote, har jeg NULL respekt for. evt folk som legger om stilen for det ikke er "kult" mer. Tragiske mainstreamwannabes. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 alle fra atlanta braves evt. angels har A på seg www.hatland.com burde ha det meste du er ute etter. 6882891[/snapback] Får vel sjekke dem. Har sett noen før, men er ikke interrisert i en med så mye dall osv. Derfor vil jeg at det skal være simpelt. Svart eller hvit caps med enkel "grafitti" Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Hvor kan jeg få tak i litt shabby store grå joggebukser? (ikke sånne dressmann joggebukser, men med litt "gangster" stil) og en stripete bjørn borg bukse? (kan kalles pysj eller joggebukse) 6882896[/snapback] Har du planer om å gå med buksene ute blant folk? Jeg kan bare ikke for alt i verden fatte hvordan noen kan ta på seg pysjbukser og gå ut.. Men det er tydeligvis på mote nå. 6883496[/snapback] Jeg har tenkt til å gi den til dama i bursdags gave. Fordi hun hadde lyst på noe lignende. Jeg kommer alldri til å ha på meg noe sånt Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Trenger litt hjelp her, nå som vinteren nærmer seg med stormskritt er det på tide å begynne å ta sol. Så jeg trenger ett sted i Oslo som har gode solsenger, og helst ikke alt for dyrt. 6868442[/snapback] Bump Angående pysjmoten, det finnes dessverre folk som forsatt går med det ute. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Etterlyser fortsatt samme beltet som sist. Relativt smalt belte med tynne, avlange striper i knæsje farger. Er nogenlunde sikker på at det er fra Paul Smith, men hvor selges det? Og har noen en prisantydning? Forøvrig er den ACDC-skjorten hvor ACDC er flashy; evig kul. Hvor ble denne kjøpt, LarsP? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Trenger litt hjelp her, nå som vinteren nærmer seg med stormskritt er det på tide å begynne å ta sol. Så jeg trenger ett sted i Oslo som har gode solsenger, og helst ikke alt for dyrt. 6868442[/snapback] Bump Angående pysjmoten, det finnes dessverre folk som forsatt går med det ute. 6884585[/snapback] er det folk maser om pysj etter? har aldri i hele mitt liv sett ett menneske som gaar ute med pysjbukse :s Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Trenger litt hjelp her, nå som vinteren nærmer seg med stormskritt er det på tide å begynne å ta sol. Så jeg trenger ett sted i Oslo som har gode solsenger, og helst ikke alt for dyrt. 6868442[/snapback] Bump Angående pysjmoten, det finnes dessverre folk som forsatt går med det ute. 6884585[/snapback] er det folk maser om pysj etter? har aldri i hele mitt liv sett ett menneske som gaar ute med pysjbukse :s 6887103[/snapback] Så du ikke en hau med ungdom som gikk med det i fjor? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Trenger litt hjelp her, nå som vinteren nærmer seg med stormskritt er det på tide å begynne å ta sol. Så jeg trenger ett sted i Oslo som har gode solsenger, og helst ikke alt for dyrt. 6868442[/snapback] Bump Angående pysjmoten, det finnes dessverre folk som forsatt går med det ute. 6884585[/snapback] er det folk maser om pysj etter? har aldri i hele mitt liv sett ett menneske som gaar ute med pysjbukse :s 6887103[/snapback] Så du ikke en hau med ungdom som gikk med det i fjor? 6887113[/snapback] nei... ikke pysj. men hvis det er graa joggebukse du sikter til saa var det MANGE fjortisjenter som gikk med det.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Ingen? Jeg så FIRE jenter med pysjbukse i går. 6883591[/snapback] Ingen i Bærum ivertfal så vidt øye kan se. 6883597[/snapback] er noen jo, hvert fall der jeg bor, men de er så unge at det er bra de ikke stresser med moter osv. Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 ja for guds skyld, ikke gå med det fordi andre ikke liker det Pysj bukser må jo være utrolig behaglig å gå med? Ser ikke noe gærnt i dette. Enten om det er mote eller ikke. Det fins jo sååå mye mer som er stygt og falut som folk alldri burde gått med Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 er det folk maser om pysj etter? har aldri i hele mitt liv sett ett menneske som gaar ute med pysjbukse :s 6887103[/snapback] Så du ikke en hau med ungdom som gikk med det i fjor? 6887113[/snapback] Er forsatt endel som går med det her jeg bor, riktignok ikke like mange som i fjor, men de er synlige. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 So what? Ikke alle som bryr seg om å kle seg så bra hver dag, noen dager har man en sløv dag Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Det er fordi Bærum aldri henger etter på motefronten. 6883606[/snapback] I Bærum kopierer man bare fjorårets Stockholm-stil. Hvis du gjør det så kan du ikke trå feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå