DNA Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Er jo bare å stikke på 4men å se på tigerbeltene der og kjøp det du syns er kult for ca. 600-700 kr. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Er det noen som vet om butikker i oslo området, gjerne sandvika, bekkestua, som selger UGG? Jeg har lyst på et par tøffler, kanskje disse eller disse. Boots'ene er det mange som selger, men har ikke sett så mye til tøfflene. Kanskje jeg må ha et par nye boots også Endret 16. september 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Er det noen som vet om butikker i oslo området, gjerne sandvika, bekkestua, som selger UGG? Jeg har lyst på et par tøffler, kanskje disse eller disse.Boots'ene er det mange som selger, men har ikke sett så mye til tøfflene. Kanskje jeg må ha et par nye boots også 6877902[/snapback] Vær så snill, ikke i år igjen. La de nå de jævla UGG-skoene hvile i fred Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Vær så snill, ikke i år igjen. La de nå de jævla UGG-skoene hvile i fred 6878175[/snapback] Siden jeg synes de er utrolig gode å gå i kommer jeg nok til å gå med de i år også, ja. Men uansett, er ikke bootsene jeg er ute etter nå, er tøfflene! Har hatt et par, men de er utgått så jeg trenger nye! Noen som vet hvor de selges? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Har nettopp bestilt meg et par Nike Dunk High Premium SB "Mork & Mindy", inspirert av tv-serien fra 70 og 80 åra. De er litt sære, men jeg liker dem Endret 17. september 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Har nettopp bestilt meg et par Nike Dunk High Premium SB "Mork & Mindy", inspirert av tv-serien fra 70 og 80 åra. De er litt sære, men jeg liker dem SWEET! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Har nettopp bestilt meg et par Nike Dunk High Premium SB "Mork & Mindy", inspirert av tv-serien fra 70 og 80 åra. De er litt sære, men jeg liker dem 6880596[/snapback] Stilig, kostet hvor mye? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 120USD + shipping Forhåpentligvis slipper de gjennom tollen smertefritt! Nå er det bare å håpe på at "Back to the future"-skoa blir released! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Ble et par plagg på meg også i går. Zoo York tee: Ziphood fra DC shoes: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Hva slags type genser ville dere kjøpt til høsten/vinteren? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Hva slags type genser ville dere kjøpt til høsten/vinteren? 6882788[/snapback] Hvordan stil har du da? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Hva synes dere om disse to capsene? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 jeg liker den til høyre. Flere venner av meg har en lignende, though i andre farger Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 TeggY: Fikk litt for mye "Bling bling" føelse av en eller annen grund av den første, men mønstre på den andre var ganske kul. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Ble et par plagg på meg også i går. Zoo York tee: http://www.stress.no/images/image_Prod/zoo-york_skyline_cho_van.jpg Det er det jeg kaller stil kjøpte akkurat den samme på lørdagen Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 synes egentlig New Era fitted cappene har tatt av for mye. liker hverken plastdiamanter, piped seams eller for mye dilldall, prøver å holde det enkelt... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 jeg liker den til høyre. Flere venner av meg har en lignende, though i andre farger 6882869[/snapback] Grunnen til at jeg har valgt dem er rett og slett at A er forbokstaven min, pluss at de er simple men allikevel en del stil over. Har du sett noen i andre farger, men med en A på? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 TeggY: Fikk litt for mye "Bling bling" føelse av en eller annen grund av den første, men mønstre på den andre var ganske kul. 6882873[/snapback] Er det som er meninga med den. Blir ikke å bruke den så ofte, men må ha den siden A.S faktisk er initialene mine. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 alle fra atlanta braves evt. angels har A på seg www.hatland.com burde ha det meste du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå