bortevekk Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Bare meg eller er det litt frekt/rart at hver gang man kjøper noen dyre klær så legger selgern til et ord før du skal kjøpe: "Du skulle vel ikke ha deg noe mer?" Man vet jo hva man skal kjøpe når man betaler, akurat som jeg skulle sagt: "Ja jeg tror jeg trenger .... Ja bare sleng på 2 D&G belter i samme slengen du". 6844727[/snapback] Jeg syns det er irriterende. Spesielt når de ikke tar nei for et nei. Et "var det noe mer du så etter?" holder i massevis... edit: Men så er det sinnsykt lett å selge på visse gutter klær, for de handler rett og slett veldig sjelden og kunne ikke brydd seg mer om hva faen jeg presser på de. "Har du belte nå da?" "njaaa, nei jeg har vel ikke det" "Ja, vi har noe helt nye fra tiger nå, de er kjempefine" "ja får ta med et slikt et også da" Endret 11. september 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har lagt merke til hvor mange menn som har startet å gå med slike smykker eller hva faen jeg skal kalle det rundt armene... Først tenkte jeg at de var fags, men nå ser jeg flere og flere ekte menn med det, så tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe en sånn mote greie.. Det er et sånn kjede, i gull eller sølv vanligvis. Hvor kan jeg få kjøpt slike? 6844553[/snapback] Du trodde de var fags, men siden flere bruker det, så vil du også ha? Okei. Hm, vet forresten egentlig ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 haha eid, nei jeg veit hva han snakker om. Blir nok en her i gata snart og.. Trenger litt bling Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 edit: Men så er det sinnsykt lett å selge på visse gutter klær, for de handler rett og slett veldig sjelden og kunne ikke brydd seg mer om hva faen jeg presser på de. "Har du belte nå da?" "njaaa, nei jeg har vel ikke det" "Ja, vi har noe helt nye fra tiger nå, de er kjempefine" "ja får ta med et slikt et også da" 6845085[/snapback] Åååh, det er så sinnsykt genialt med enkelte menn det. Ikke at jeg selger tigerbelter på jobben, men skjønner veldig godt hva du mener. Er så deilig med folk man bare kan prakke på ting. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Åååh, det er så sinnsykt genialt med enkelte menn det. Ikke at jeg selger tigerbelter på jobben, men skjønner veldig godt hva du mener. Er så deilig med folk man bare kan prakke på ting. 6846592[/snapback] Mange menn er utrolig usikre og nesten redde når de er i klesbutikker for å skaffe seg noe påfyll til garderoben. Har man noen form for salgskonkurranse på jobben utnytter man jo sånne til det fulleste Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Åååh, det er så sinnsykt genialt med enkelte menn det. Ikke at jeg selger tigerbelter på jobben, men skjønner veldig godt hva du mener. Er så deilig med folk man bare kan prakke på ting. 6846592[/snapback] Mange menn er utrolig usikre og nesten redde når de er i klesbutikker for å skaffe seg noe påfyll til garderoben. Har man noen form for salgskonkurranse på jobben utnytter man jo sånne til det fulleste 6846632[/snapback] Skjønner at dette er noe å tenke på neste gang jeg selger en bil. (til en dame seff.) Lenke til kommentar
zacka Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Skjønner at dette er noe å tenke på neste gang jeg selger en bil. (til en dame seff.) 6846794[/snapback] Fy Endret 12. september 2006 av zacka Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Bare meg eller er det litt frekt/rart at hver gang man kjøper noen dyre klær så legger selgern til et ord før du skal kjøpe: "Du skulle vel ikke ha deg noe mer?" Man vet jo hva man skal kjøpe når man betaler, akurat som jeg skulle sagt: "Ja jeg tror jeg trenger .... Ja bare sleng på 2 D&G belter i samme slengen du". 6844727[/snapback] edit: Men så er det sinnsykt lett å selge på visse gutter klær, for de handler rett og slett veldig sjelden og kunne ikke brydd seg mer om hva faen jeg presser på de. "Har du belte nå da?" "njaaa, nei jeg har vel ikke det" "Ja, vi har noe helt nye fra tiger nå, de er kjempefine" "ja får ta med et slikt et også da" 6845085[/snapback] Minner meg om broren min Han shoper ofte men kan lett la seg lure innon salgsbransjen Endret 12. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Hihi, jeg er veldig med jeg. Kan skylde paa en innpasliten selger om noen reagerer. American Express, en gave fra Gud. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Trenger litt hjelp her, nå som vinteren nærmer seg med stormskritt er det på tide å begynne å ta sol. Så jeg trenger ett sted i Oslo som har gode solsenger, og helst ikke alt for dyrt. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 tenker på å kjøpe et belte nå. Maks 600,- Noe butikker dere vil anbefale? tenkte på ett svart belte, med en _fet_ logo foran. Belte må også være litt brei, kanskje ikke alt for mye. Nettbutikk? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Tror du skulle klare å finne et fint Tiger of Sweden-belte til rundt 600. Jeg har selv ett, bredt og sort, med ToS-logo (bokstavene). Har fått en del komplimenter på det, kan slenge opp bilde senere om du vil ha. Kjøpte selv litt i går: 2 hårbånd på Anton Sport, 1 Replay-genser og en WE-genser Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Genser fra Replay? Hvor kjøpte du den og hva kosta den? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Kjøpt på JC i Sandvika, kostet 999,- Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Noen som vet hvordan det er med å vaske "handwash only"-plagg i maskin? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Noen som vet hvordan det er med å vaske "handwash only"-plagg i maskin? 6870349[/snapback] ligger vel i ordet at de _ikke_ skal vaskes i maskin. saa de blir vel oedlagt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 henrik_s: Det funker med noen plagg, har vasket D&G-klær på et slags forsiktig program. Kjøpte meg Marc Jacobs-veske i dag forresten, elsk! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Får bruke forsiktig ullprogram. Genseren er av "ultra fine merino wool", Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Noen som vet hvordan det er med å vaske "handwash only"-plagg i maskin? 6870349[/snapback] Dyre klær= Håndvask Hadde aldri turt å vaske 2k-3k gensere i vaskemaskinen. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Tror du skulle klare å finne et fint Tiger of Sweden-belte til rundt 600. Jeg har selv ett, bredt og sort, med ToS-logo (bokstavene). Har fått en del komplimenter på det, kan slenge opp bilde senere om du vil ha. Kjøpte selv litt i går: 2 hårbånd på Anton Sport, 1 Replay-genser og en WE-genser 6869813[/snapback] bilde! edit: forresten så kjøpte jeg en buske og en skjorte i dag. Buske 599,- Skjorte 299,- slenger kanskje opp noen bilder etterpå... Endret 16. september 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå