Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en jakke for vinteren. Har ikke planer om å kjøpe en stor, tykk jakke, heller en litt tynn jakke som er mere vindjakke.

Gjerne mørkerød og "tøff". Må være guttejakke :) Vil gjerne at den skal være av et fint merke som f.eks Jean paul.

 

Anyone?

 

Kom gjerne med tips om andre jakker også :)

 

(Bor i Drammen så kan ikke akkurat dra til Finnmark for å kjøpe en jakke ...)

6814294[/snapback]

 

Jeg har en jaun paul jakke, som er vanntett. Eneste jeg kan nevne med de, er at de ikke puster. Legg merke til dette når du kjøper, for det å komme til skolen med svettemerker under armene når du kommer til skolen er ikke alltid populært.... :whistle:

6814400[/snapback]

 

Tar buss til skolen, og fryser når jeg står og venter i genser så tror ikke det blir noe stort problem :)

6814614[/snapback]

 

Blir varmt på bussen, spesiellt om det er fullt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens!

 

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en jakke for vinteren. Har ikke planer om å kjøpe en stor, tykk jakke, heller en litt tynn jakke som er mere vindjakke.

Gjerne mørkerød og "tøff". Må være guttejakke :) Vil gjerne at den skal være av et fint merke som f.eks Jean paul.

 

Anyone?

 

Kom gjerne med tips om andre jakker også :)

 

(Bor i Drammen så kan ikke akkurat dra til Finnmark for å kjøpe en jakke ...)

6814294[/snapback]

 

Jeg har en jaun paul jakke, som er vanntett. Eneste jeg kan nevne med de, er at de ikke puster. Legg merke til dette når du kjøper, for det å komme til skolen med svettemerker under armene når du kommer til skolen er ikke alltid populært.... :whistle:

6814400[/snapback]

 

Tar buss til skolen, og fryser når jeg står og venter i genser så tror ikke det blir noe stort problem :)

6814614[/snapback]

 

Blir varmt på bussen, spesiellt om det er fullt.

6814938[/snapback]

 

da har du den geniale innrettningen kalt glidelaas, trenger ikke gaa med jakken lukket inne paa bussen.

skal sier jeg har hatt bittelitt lyst paa en roed jean paul-jakke jeg aa :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om en nettbutikk de selger Adidas/Goodyear Hi Racer eller noe i den duren i sort? Finner den ikke i Oslo, men skoen er så uuuuuutrolig god å gå med. Det er de tøyskoene som går over ankelen, som du finner her.

6830289[/snapback]

 

Vet om noen kamerater som har sånne, tror de har kjøpt dem på urban. De har urban i oslo og vet jeg, men vet ikke om denne modellen selges lengre da.

Lenke til kommentar

Noen som vet om man får kjøpt Penguin-klær i Norge?

 

http://www.penguinclothing.com/penguin-new...als-womens.html

 

..eller er det en kjede/butikk som selger klær med lignende stil?

 

Er det samme regler på kjøp av klær hos utenlandske webshops som for f.eks kosmetikk og elektronikk?

 

Jezuzz som jeg har lyst å gå bananas på den webshop'en :dribble:

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Men ey, det at en jakke ikke puster, er ikke ensbetydende med at den er veldig varm.

6842704[/snapback]

 

jo? med mindre den er drittynn.

6843086[/snapback]

 

Nei, for en person som står i ro på et busstopp har ikke behov for en jakke som ikke puster. Da blir du bare kald. Da må du ha en type foring i den. Men hvis du har en jakke som ikke puster, så får du den svettefine følelsen, når du beveger deg.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt merke til hvor mange menn som har startet å gå med slike smykker eller hva faen jeg skal kalle det rundt armene... Først tenkte jeg at de var fags, men nå ser jeg flere og flere ekte menn med det, så tenkte at jeg kanskje skulle kjøpe en sånn mote greie.. Det er et sånn kjede, i gull eller sølv vanligvis. Hvor kan jeg få kjøpt slike?

Lenke til kommentar

Bare meg eller er det litt frekt/rart at hver gang man kjøper noen dyre klær så legger selgern til et ord før du skal kjøpe: "Du skulle vel ikke ha deg noe mer?" Man vet jo hva man skal kjøpe når man betaler, akurat som jeg skulle sagt: "Ja jeg tror jeg trenger .... Ja bare sleng på 2 D&G belter i samme slengen du".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...