Hefla Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Haha, gi den til Fretex, så går jeg og kjøper den! 6800249[/snapback] Skap-harry? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Dansk kvalitet... Endret 4. september 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Hei, noen som vet om en bra nettbutikker hvor det selges Converse sko? Butikkene i tromsø selger bare de kjedeligste modellene i to farger. Må være en bra nettbutikk med godt utvalg, og selvfølgelig så må de kunne sende shipments til norge. Har vært innom interpunk.com og Converse.com. Interpunk har ikke skoa jeg skal ha og converse.com sender ikke til norge.. Skoene jeg har lyst på er igrun en helt vanlig all-star sko i mørk grønnfarge. Ejrik, out ! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Her er det noe. Men send en pm til brukeren Dishdish, tror hu veit om en ganske grei side. Om jeg husker riktig så har hu kjøpt no sånne sko på nettet. Si at jeg sa du kunne spørre hu http://www.formatshop.no/display.aspx?menuid=2681 Endret 4. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Converse-sko er et av de styggeste plaggene jeg vet om på gutter Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) converse.com sender ikke til norge.. 6801703[/snapback] jo, det gjør de. jeg har selv bestilt et obskurt par sko derfra. dersom dette er dine første converse-sko bør du imidlertid være oppmerksom på at mange av modellene er ganske store i størrelsen...aller helst bør du prøve et par fra en butikk/venn så du får en viss idé om hva du er ute etter. jeg har 9 til 9.5 (43 til 43.5) på de fleste av skoene mine, men jeg måtte ned til 8 (41.5) på det minste paret conversesko jeg har (det som var beregnet for sommerbruk, altså med tynne sokker). du kan forresten også se på www.stress.no og www.zneakers.no. Converse-sko er et av de styggeste plaggene jeg vet om på gutter 6802173[/snapback] converse lager evig kule sko, det er bare synd de er blitt så skammelig mainstream de siste årene. Endret 4. september 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Converse sko har vært populært i 500år ca, og de er fine uansett hvor mange stygge mennesker som går med dem Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Converse sko har vært populært i 500år ca, og de er stygge uansett hvor mange fine mennesker som går med dem 6802692[/snapback] Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg vil anbefale å kjøpe basisplagg fra Filippa K. De er littebitt dyrere, men absolut verdt det. Holder på fargen og formen lenge! 6764505[/snapback] Veldig enig, det hjelper ikke om en plain genser fra bikbok eller hennes koster 100 kr så lenge den holder fire vask. Har forresten veldig dårlig erfaring med &-denim-buksene. Kjøpte en som jeg synes var litt fin og tenkte det var utrolig billig for en bukse som faktisk satt greit. Men den holdt sikkert tre vask (brukt ca to ganger per vask) så de buksene der anbefales ikke. Moods har fått høst kolleksjonen sin nå 6783558[/snapback] det er så utrolig mye fint der. Syns gutteklærne er peneste, for å ikke snakke om coctaildressene<3<3<3 Har selv ei "gerd"t-shirt og en traktorgenser!:-) 6785843[/snapback] Den ene piqueten kunne gått an, men ikke noe særlig annet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Converse-sko er et av de styggeste plaggene jeg vet om på gutter 6802173[/snapback] Ikke gutter som kler det, der converse passer inn i stilen deres. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Nå skal jeg ikke akkurat påstå at Oslostil er gud eller noe sånt, men en i gamleklassen min havnet på sidene deres pga converseskoene sine. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Converse sko er evig kult på begge kjønn spør du meg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Converse sko er evig kult på begge kjønn spør du meg 6805836[/snapback] Kommer an på om det er en som har en sånn stil, eller om det er en som bare følger strømmen. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvilken strøm? Det har jo faktisk vært veldig populært leenge. Kansje ekstra "in" de siste årene dog. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Converse Chucks er hverken pene, fine eller populære sko (dette gjelder for gutter OG jenter). Bruker du dem for å følge strømmen er de dessuten enda kjipere og ikke glem at dette spesielt gjelder dere fra østlands og osloregionen. Altså kjøp chucks, eller la være, alt etter som... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Converse sko er evig kult på begge kjønn spør du meg 6805836[/snapback] Kommer an på om det er en som har en sånn stil, eller om det er en som bare følger strømmen. 6805884[/snapback] Enig. Halvparten av lavpannene i klassen har fått seg sånne flate, sjakkmønstra conversesko. Og bare én av dem kler det! Det er så grusomt. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Fikk besøk av UPS-mannen i dag tidlig, han er helt klart min favorittmann. Tee'en er fra 10Deep og den er 100% hatbar for en så fin gjeng som dere, så her er det bare å kritisere i vei. Knock yourselves out! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Converse sko er evig kult på begge kjønn spør du meg 6805836[/snapback] Kommer an på om det er en som har en sånn stil, eller om det er en som bare følger strømmen. 6805884[/snapback] Enig. Halvparten av lavpannene i klassen har fått seg sånne flate, sjakkmønstra conversesko. Og bare én av dem kler det! Det er så grusomt. 6806202[/snapback] Sjakkmønster? Sikker på at du ikke mener Vans? Sneakerholic: Fin t-skjorte. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvilken strøm? Det har jo faktisk vært veldig populært leenge. Kansje ekstra "in" de siste årene dog. 6805894[/snapback] Syns det blir litt feil når gutter som dette kjøper Converse-sko. Ja, det har vært populært lenge, men i vår tok det helt av. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Hvilken strøm? Det har jo faktisk vært veldig populært leenge. Kansje ekstra "in" de siste årene dog. 6805894[/snapback] Syns det blir litt feil når gutter som dette kjøper Converse-sko. Ja, det har vært populært lenge, men i vår tok det helt av. 6807644[/snapback] Jeg kan ikke gjøre annet enn å le når jeg se sånne folk. Men han har sikkert fine grønne sko han til venstre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå