Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, noen som vet om en bra nettbutikker hvor det selges Converse sko? Butikkene i tromsø selger bare de kjedeligste modellene i to farger.

Må være en bra nettbutikk med godt utvalg, og selvfølgelig så må de kunne sende shipments til norge. Har vært innom interpunk.com og Converse.com. Interpunk har ikke skoa jeg skal ha og converse.com sender ikke til norge.. Skoene jeg har lyst på er igrun en helt vanlig all-star sko i mørk grønnfarge.

chuck5h.jpg

 

Ejrik, out !

Lenke til kommentar
converse.com sender ikke til norge..

6801703[/snapback]

jo, det gjør de. jeg har selv bestilt et obskurt par sko derfra. dersom dette er dine første converse-sko bør du imidlertid være oppmerksom på at mange av modellene er ganske store i størrelsen...aller helst bør du prøve et par fra en butikk/venn så du får en viss idé om hva du er ute etter. jeg har 9 til 9.5 (43 til 43.5) på de fleste av skoene mine, men jeg måtte ned til 8 (41.5) på det minste paret conversesko jeg har (det som var beregnet for sommerbruk, altså med tynne sokker).

du kan forresten også se på www.stress.no og www.zneakers.no.

 

Converse-sko er et av de styggeste plaggene jeg vet om på gutter :fun:

6802173[/snapback]

converse lager evig kule sko, det er bare synd de er blitt så skammelig mainstream de siste årene.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale å kjøpe basisplagg fra Filippa K. De er littebitt dyrere, men absolut verdt det. Holder på fargen og formen lenge!

6764505[/snapback]

Veldig enig, det hjelper ikke om en plain genser fra bikbok eller hennes koster 100 kr så lenge den holder fire vask.

 

Har forresten veldig dårlig erfaring med &-denim-buksene. Kjøpte en som jeg synes var litt fin og tenkte det var utrolig billig for en bukse som faktisk satt greit. Men den holdt sikkert tre vask (brukt ca to ganger per vask) så de buksene der anbefales ikke. :p

 

 

Moods har fått høst kolleksjonen sin nå :)

6783558[/snapback]

det er så utrolig mye fint der. Syns gutteklærne er peneste, for å ikke snakke om coctaildressene<3<3<3

 

Har selv ei "gerd"t-shirt og en traktorgenser!:-)

6785843[/snapback]

 

Den ene piqueten kunne gått an, men ikke noe særlig annet. :p

Lenke til kommentar
Converse sko er evig kult på begge kjønn spør du meg :)

6805836[/snapback]

Kommer an på om det er en som har en sånn stil, eller om det er en som bare følger strømmen.

6805884[/snapback]

Enig. Halvparten av lavpannene i klassen har fått seg sånne flate, sjakkmønstra conversesko. Og bare én av dem kler det! Det er så grusomt. :sick:

Lenke til kommentar
Converse sko er evig kult på begge kjønn spør du meg :)

6805836[/snapback]

Kommer an på om det er en som har en sånn stil, eller om det er en som bare følger strømmen.

6805884[/snapback]

Enig. Halvparten av lavpannene i klassen har fått seg sånne flate, sjakkmønstra conversesko. Og bare én av dem kler det! Det er så grusomt. :sick:

6806202[/snapback]

 

Sjakkmønster? Sikker på at du ikke mener Vans?

 

Sneakerholic: Fin t-skjorte. :)

Lenke til kommentar
Hvilken strøm? Det har jo faktisk vært veldig populært leenge. Kansje ekstra "in" de siste årene dog.

6805894[/snapback]

Syns det blir litt feil når gutter som dette kjøper Converse-sko.

Ja, det har vært populært lenge, men i vår tok det helt av.

6807644[/snapback]

Jeg kan ikke gjøre annet enn å le når jeg se sånne folk. Men han har sikkert fine grønne sko han til venstre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...