-Redhead- Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Eneste litt stilige i jentekolleksjonen var traktor t-skjortene Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Likte dressene som var litt mer rene, ikke bare fylt med blomster og forskjellige nyanser av rosa over hele greia. Den hvite og den grå/stripete var fine dresser. Ingen stor revolusjon i street kolleksjonen da, litt annen logo foran og bak men ellers akkrat de samme genserene. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Ingen stor revolusjon i street kolleksjonen da, litt annen logo foran og bak men ellers akkrat de samme genserene. 6785997[/snapback] Føles ut som vi har sett det før ja! Noen av guttegenserene ser også ut som pyjamasoverdeler. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Moods har fått høst kolleksjonen sin nå 6783558[/snapback] Vet ikke om jeg har nevnt det, men Saks Fith Avenue har vurdert å føre Moods of Norway. Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Kan tenke meg det egentlig at Moods er noe som slår bra an i statene. Uansett Amerikanene spesielt New Yorkere er ganske så possitive når det gjelder skandinavia og skandinavisk. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Så et utrolig fint Lindeberg belte i dag, med plexiglass. Var vistnok helt nytt. Drar og kjøper det senere i dag. Fikk forresten en Dieselbukse til halv pris, på tilbud, og en Gorilla-tskjorte med "Pudel" motiv. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Så et utrolig fint Lindeberg belte i dag, med plexiglass. Var vistnok helt nytt. Drar og kjøper det senere i dag.Fikk forresten en Dieselbukse til halv pris, på tilbud, og en Gorilla-tskjorte med "Pudel" motiv. 6788114[/snapback] Hvis det er det med en trekant med plexiglass inni du mener, syns jeg ikke det er noe spess.. men talking om lindebeg: noen som vet om denne er ekte? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Er den på auksjon? Og hva koster den? Den var i hvertfall krøllete Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 jepp er paa auksjon, men hvis jeg absolutt maa ha den kan jeg faa den for 4 smaa lapper ellr 400,- Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg ville ikke ha kjøpt den for 400 om du er usikker. De koster vel ikke stort mer nye. Jeg tviler litt på om den er ekte.. Ta et nærbilde av lappen(e) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Lappen og den tingen på armen så helt feil ut, logoen derimot var riktig. Men tror jeg betalte ca det samme for jentemodellen i hvit med blå logo så kjøp heller ekte hvis du absolutt skal ha den. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg klarer ikke å få et bedre bilde av det, men Dave Grohl har det når han synger Everlong live fra quarten 05. Jeg leter etter et likt kors som han har, dvs rundt halsen Jo mer jeg ser på det, jo mer ser det ut som at det er opp ned.... Og en almenn kjent butikk der de har stort utvalg i long sleeved tee's Endret 3. september 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg klarer ikke å få et bedre bilde av det, men Dave Grohl har det når han synger Everlong live fra quarten 05. Jeg leter etter et likt kors som han har, dvs rundt halsen *bilde* Jo mer jeg ser på det, jo mer ser det ut som at det er opp ned.... Og en almenn kjent butikk der de har stort utvalg i long sleeved tee's 6796717[/snapback] det er opp ned. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg klarer ikke å få et bedre bilde av det, men Dave Grohl har det når han synger Everlong live fra quarten 05. Jeg leter etter et likt kors som han har, dvs rundt halsen *bilde* Jo mer jeg ser på det, jo mer ser det ut som at det er opp ned.... Og en almenn kjent butikk der de har stort utvalg i long sleeved tee's 6796717[/snapback] det er opp ned. 6797211[/snapback] Ok, noen som vet hvor jeg kan få tak i det korset han har på Quart05 da? For det er ikke opp ned Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Litt OT men jeg vil bare takke LarsP for www.asos.com Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Ok, noen som vet hvor jeg kan få tak i det korset han har på Quart05 da? For det er ikke opp ned 6797816[/snapback] Du kan jo sjekke h&m, de pleier å ha et greit utvalg i halskjeder. Kors er jo det mest klassiske motivet på slike kjeder, så det ville være rart om de ikke hadde det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Dere folk som har peiling. Jeg flytter og har funnet masse klær i klesskapet som jeg helt hadde glemt. Fikk en svart skjorte for noen år siden ,men har aldri brukt den siden jeg ikke har noe som jeg synes passer. Hva kan denne brukes sammen med? Helst med bildeeksempler av noe som ligner : http://i13.photobucket.com/albums/a265/cfd...vartskjorte.jpg Litt synd at det går 2år fra man får noe til man prøver det for første gang. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Dere folk som har peiling. Jeg flytter og har funnet masse klær i klesskapet som jeg helt hadde glemt. Fikk en svart skjorte for noen år siden ,men har aldri brukt den siden jeg ikke har noe som jeg synes passer. Hva kan denne brukes sammen med? Helst med bildeeksempler av noe som ligner : http://i13.photobucket.com/albums/a265/cfd...vartskjorte.jpg Litt synd at det går 2år fra man får noe til man prøver det for første gang. 6799272[/snapback] Kast den var vel helt ærlig det første som dukket opp i mitt hode... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Gi den til fretex. Kanskje det kommer en hillbilly og kjøper den. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Haha, gi den til Fretex, så går jeg og kjøper den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå