bortevekk Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Jeg vil anbefale å kjøpe basisplagg fra Filippa K. De er littebitt dyrere, men absolut verdt det. Holder på fargen og formen lenge! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Ny skjorte kom i posten i dag! Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Noen som vet om en netshop jeg kan kjøpe hårvoks ? Lurer på og kjøpe Crude Clay, men har ikke funnet den.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Noen som vet om en netshop jeg kan kjøpe hårvoks ? Lurer på og kjøpe Crude Clay, men har ikke funnet den.. 6765073[/snapback] hva faen ? er du så lat så du ikke orker å stikke til frisøren ? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Noen som vet om en netshop jeg kan kjøpe hårvoks ? Lurer på og kjøpe Crude Clay, men har ikke funnet den.. 6765073[/snapback] Her: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...0652/Search/Run Vær bare litt obs på at moms nå kan bli lagt til på pakker med verdi på over 200 NOK. Jeg har selv bestilt en haug fra Lookfantastic flere ganger uten å måtte betale moms. Det fordi de har vært så greie å sette verdien på innholdet til under 200 NOK. Tollvesenet har nok anet litt ugler i mosen siden samtlige pakker fra Lookfantastic alltid går under 200-kroners grensen... Se her: http://www.aftenposten.no/forbruker/pengen...icle1437390.ece (Forøvrig samme link Robbiedeluxe postet tidligere i dag) Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Noen som vet om en netshop jeg kan kjøpe hårvoks ? Lurer på og kjøpe Crude Clay, men har ikke funnet den.. 6765073[/snapback] hva faen ? er du så lat så du ikke orker å stikke til frisøren ? 6765495[/snapback] Frisøren her har ikke det beste utvalget akkurat.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Jeg går straks til innkjøp av enda en skikkellig, smud vest. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 Noen som vet om en netshop jeg kan kjøpe hårvoks ? Lurer på og kjøpe Crude Clay, men har ikke funnet den.. 6765073[/snapback] hva faen ? er du så lat så du ikke orker å stikke til frisøren ? 6765495[/snapback] Frisøren her har ikke det beste utvalget akkurat.. 6769888[/snapback] http://www.lookfantastic.com Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 http://www.lookfantastic.com 6774471[/snapback] http://www.aftenposten.no/forbruker/pengen...icle1437390.ece Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 Jeg vil anbefale å kjøpe basisplagg fra Filippa K. De er littebitt dyrere, men absolut verdt det. Holder på fargen og formen lenge! 6764505[/snapback] Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv Filippa K har utrolig mye fint faktisk, og kvaliteten er også veldig bra! Som du selv sier, så holder plaggene seg godt fra vask til vask! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Moods har fått høst kolleksjonen sin nå Lenke til kommentar
edds Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Moods har fått høst kolleksjonen sin nå 6783558[/snapback] Oioi, liker det jeg ser! Likte veldig godt moods i da de startet opp, men synes det ble for mye av det samme. Dette ser derimot bedre ut - litt mer casual og mindre fargesprakende. Gleder meg til og se det i butikkene! Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 kikka litt rundt der... mye rart de prestrer aa lage men for all del noe fint var det og, skjortene deres for eksempel men som det sto innpaa 'press' paa siden deres: -Moods lager saa femi dresser at det kveves baller for aa gaa med dem. :!: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Kjøpte meg et par Riccovero-bukser. Må si at de er dyre. Men kjøpte buksene pga. useende. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Kjøpte meg et par Riccovero-bukser. Må si at de er dyre. Men kjøpte buksene pga. useende. 6784426[/snapback] Bilde? Har en ricovero dress, ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Kjøpte meg et par Riccovero-bukser. Må si at de er dyre. Men kjøpte buksene pga. useende. 6784426[/snapback] Bilde? Har en ricovero dress, ser veldig bra ut 6785765[/snapback] Ok, skal skaffe! Bare vente litt, kommer tilbake senere. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Moods har fått høst kolleksjonen sin nå 6783558[/snapback] det er så utrolig mye fint der. Syns gutteklærne er peneste, for å ikke snakke om coctaildressene<3<3<3 Har selv ei "gerd"t-shirt og en traktorgenser!:-) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Cocktaildress skriker attentionwhore. De kunne blitt så uendelig kule, men ender opp som gjenlevninger fra tidligere tiår (som vi helst vil glemme). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Cocktaildress skriker attentionwhore. De kunne blitt så uendelig kule, men ender opp som gjenlevninger fra tidligere tiår (som vi helst vil glemme). 6785876[/snapback] Har du i det hele tatt sett de nye da? "Rune Tonning" dressene er veldig fine. De er ikke rosa en gang Endret 1. september 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Så de på hjemmesiden til Moods nå nettopp. Ikke særskilt pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå