Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Den der er definitivt fake. Ser det på selve skoa, "fargen" og prisen.

EDIT: Men ja, de har en lignende modell.

6737020[/snapback]

dårlig kjøp?

6737078[/snapback]

Ja. Jeg personlig vil også påstå at de originale heller ikke er noe godt kjøp, 3000 for ett par sko er litt mye.

http://www.gucci.com/uk/uk-english/uk/classics/mens-shoes/

6740472[/snapback]

er det dødsens synlig at de er fake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare lurer.. :

er det en regel at alt som er laget av italienske designere og produsert i italia starter paa: 3000,-?

6740583[/snapback]

det er mye dyrere for ting her i Norge enn der nede. Merevarer koster mer enn "ikke merkevarer". I Norge har vi en kjøpekraft som tillater dette. Det er derfor jeg kjøper tingene mine fra utlandet eller på salg når jeg ute og reiser. Er en del å hente på det :)

Lenke til kommentar

6737020[/snapback]

dårlig kjøp?

6737078[/snapback]

Ja. Jeg personlig vil også påstå at de originale heller ikke er noe godt kjøp, 3000 for ett par sko er litt mye.

6740472[/snapback]

De er helt fantastisk gode de skoene der.

Lenke til kommentar
mybigmouth: slike belter er helt "commonplace" og kan finnes rimelig på H&M Ungdom, JC, J&J, for å si det slik de fleste har den typen. Jeansene er jeg usikker på, men du finner ihvertfall ikke noe uten å lete :)

edge: den nærmeste Nike Factory Store er i Newcastle, England, hvis jeg ikke tar helt feil. (det er ihvertfall en i UK)

6740558[/snapback]

En kompis mente at han så en i London, men han kan ha snakka bs, eller bare ha sett en Concept-butikk. Jeg var på en i Algarve-kysten i Portugal, helt sinnsyke lave priser der.
Lenke til kommentar

6737020[/snapback]

dårlig kjøp?

6737078[/snapback]

6740472[/snapback]

De er helt fantastisk gode de skoene der.

6740817[/snapback]

Det kan godt hende, men synes ikke de er verdt så mye penger. Kjøper heller 6 par vans da.. :)

Hver sin stil ;)

Lenke til kommentar
Det kan godt hende, men synes ikke de er verdt så mye penger. Kjøper heller 6 par vans da.. :)

Hver sin stil ;)

6743863[/snapback]

Eksakt!

Slik som jeg aldri kunne ha tenkt meg å gå ut på byen med fotballsko, kunne jeg heller aldri klart å gå med rullebrettsko. :wee:

Lenke til kommentar

Hver sin stil ;)

6743863[/snapback]

Eksakt!

Slik som jeg aldri kunne ha tenkt meg å gå ut på byen med fotballsko, kunne jeg heller aldri klart å gå med rullebrettsko. :wee:

6744825[/snapback]

minner meg om noe artig, geografilaereren min gaar med dressbukse, skjorte med slips og skatesko :laugh:

edit: skrivefel

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar

Hver sin stil ;)

6743863[/snapback]

Eksakt!

6744825[/snapback]

minner meg om noe artig, geografilaereren min gaar med dressbukse, skjorte med slips og skatesko :laugh:

edit: skrivefel

6745272[/snapback]

minner om meg foreløpig. Skal ha "bedre" sko snart, men DC skoene er så gode :blush:

Lenke til kommentar

Hoi. Før kjøpte jeg noen t-skjorter på cubus av merket AM:PM som inneholdt 15% lycra. Det er helt vanlige ensfargete svarte/hvite t-skjorter (så moteriktig er jeg ;-) ). De er litt elastiske pga lyrcraen, og holder seg veldig godt. Noen som vet om disse fremdeles finnes noe sted?

Lenke til kommentar
Hoi. Før kjøpte jeg noen t-skjorter på cubus av merket AM:PM som inneholdt 15% lycra. Det er helt vanlige ensfargete svarte/hvite t-skjorter (så moteriktig er jeg ;-) ). De er litt elastiske pga lyrcraen, og holder seg veldig godt. Noen som vet om disse fremdeles finnes noe sted?

6745588[/snapback]

H&M har jo helt plain t-shirts både med og uten v-hals som er elastiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...