Newt32 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er et joggebukse-menneske. Går bare med joggebokser. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Noen som vet hvor de har et godt utvalg av tigerbelter? Bor i nærheten av strømmen. 6726332[/snapback] Er det ikke noe som heter Strømmen Storsenter? 6727056[/snapback] Stemmer veldig bra det, Robbie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan kan noen si at tigerhodet er fint? Det er ingenting pent over det beltet, det grenser til usmaklig vil nå jeg si. 6727030[/snapback] Kan vedde sokkene mine på at du ikke hadde syntes det samme hvis det hadde vært 1/100 av like mange som hadde hatt det og det ikke var så allemannseie. Ikke gidd å svar på dette engang, å kalle det "på grensen til smakløst" er vel så langt over streken at du ikke ser den lenger. 6727754[/snapback] Jeg svarer på hva jeg vil. Jeg har aldri likt beltet, fra jeg så det for første gang. Jeg kaller det smakløst fordi et dyrehode i metall midt i skrittet aldri har vært "my cup of tea". Det ser ikke bra ut i det hele tatt og det har det heller aldri gjort. Det er kanskje tre ganger så mange som har belte med Lindeberg-logo, men det betyr ikke at logoen er stygg. Let's agree to disagree. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Har hørt av en kompis at t-skjorer med skriften "Heller død enn rød"eller "Bedre død enn rød" eller noe liknende finnes der ute. Noen som vet hvor? Gjerne nettbutikk... 6724509[/snapback] Jeg har en sånn. Jeg kjøpte den på Unge Høyres hjemmesider. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Heisann. Er på jakt etter en slags, litt stor, grå treningsbukse jeg. Ikke en til å bruke på trening og slikt, men sånn, ellers. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Heisann.Er på jakt etter en slags, litt stor, grå treningsbukse jeg. Ikke en til å bruke på trening og slikt, men sånn, ellers. 6728530[/snapback] Ah, du mener sånn som ALLE jentene i alderen 14-18, og en god del yoyo-gutter gikk med i hele vår? Selges på sportsbutikker, iallfall. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Sjekk diverse sportsbutikker Joggebukse er utrulig deilig å gå med innimellom, har en adidasbukse som er sykt god, men har mistet den Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Joggebuksemenneske er bare ett annet ord for slask. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Joggebukse er ok en gang i blandt, på kjappe butikkturer ol. Men jeg kunne aldri ha tenkt meg å dra til byen eller noe sånt i det. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Joggebuksemenneske er bare ett annet ord for slask. 6729330[/snapback] Men bukser så stramme at de smelter inn i huden er mann? Haha, neia. Men det er jo så deilig å gå i, så hvorfor ikke? Selvom jeg heller ikke går ut med det, så er det jo slækt å gå i hjemme og slikt. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Man går jo som regel ikke med joggebukse på fest, men går jo ann å bruke det innimellom på fritiden, skolen, ja overalt i det hele tatt.. Om folk mener jeg er slask fordi jeg bruker joggebukser innimellom så fu Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Joggebuksemenneske er bare ett annet ord for slask. 6729330[/snapback] Bullcrap. Men føler på meg at du ikke er 100% seriøs Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Man går jo som regel ikke med joggebukse på fest, 6729496[/snapback] Vet at du skriver som regel, men jo, joggebuksemoten som var i vår, da brukte man joggebukser omtrent overalt og når som helst. Ok, det var ikke de største og beste festene, men. Selv bruker jeg vanlige joggebukser hjemme og når jeg skal på trening, butikken etc. Slask, nei. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Hvar mange i fjor og noen i år som går me slike joggebukser på skolen,syns det ser helt for j****g ut. Helt greit hjemme men på skolen?? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Why the fuck not? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Kunne ønske det var en regel mot joggebukse på skolen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Ser ikke problemet i det jeg. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i "vesker". Til gutter alse. ^^ Noe lignende denne? Ellers kunne jeg tenkt meg noe lignende som NorthGarden postet noen sider tilbake. Jeg har alltid likt litt store "slappe" vesker til gutter.Sånne, litt militæraktige. Synes det er greit egentlig, sånn til skolebruk, men har aldri brukt det selv. Er det litt, teit? 6712595[/snapback] 6727937[/snapback] Anyone? Skal til haugesund i morgen. Hadde tenkt og kjøpe det mens jeg var der, så de hadde vore grett og visst hvor de solgte slike... Takk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Asso, fjortisjenter som går i joggebukser hele tiden, det er ikke greit. Men jeg synes det går greit å "chille" med en god treningsbukse hjemme, eller kanskje om jeg bare skal på kiosken en tur, etc. Men ikke skolen, eller på fester nei? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 23. august 2006 Rapporter Del Skrevet 23. august 2006 Enig med NorthGarden. Joggebukse er herligt og bruke når man er hjemme osv.. Men på skole eller fest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå