Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kissa: dersom du snakker en eller annen obskur dialekt der "kul" betyr "harry", er vi enige ^^

 

angående belter: mitt beste tips er å satse på noe enkelt. gjerne et som matcher favorittskoene dine, fortrinnsvis dersom de er sorte eller brune. jeg synes personlig det er stygt med et detaljert og prangende belte som trekker for mye oppmerksomhet i et antrekk. et gjennomført og stilrent helhetsinntrykk ser utrolig mye bedre ut. derfor kan et enkelt skinnbelte til 100 kroner fra h&m fort ende opp med å se bedre ut enn et logoflash-belte med en ekstra null i prislappen..

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Angående at alle har tigerhodet: ikke jeg. Det ser imidlertid ut som om det blir lenge til jeg går i sivilt igjen. Nok et år i kongens klær. 07:40 - 15:40 : uniform. 16:00 - 22:00 : Treningstøy. :p

Lenke til kommentar
Bare... for all del unngå å kjøpe "tigerhodet". Alle har det...

6723892[/snapback]

 

noe som er trist... for det er slik ett nydelig belte :love: hadde saa usaklig lyst paa det, men var blakk da jeg foerst saa det, og naar jeg fikk penger, hadde alle det :(

i21050577l.jpg

 

samme med lindebergs slater belte :cry: , bilde:ah5_pt.jpg

 

Edit: for aa ikke skae forvirring la jeg opp bilde av begge beltene. ;)

edit2: og naar vi er inne paa det, vet noen om en webshop som leverer til norge som selger dette?

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
*Bilde*

 

dritkul  :!:

6724209[/snapback]

Haha, hvor får jeg den?!

6726968[/snapback]

 

Aner ikke, prøvde å google Paris Hilton BJ Tshirt, men fant ikke akkurat det jeg var ute etter

 

Hvordan kan noen si at tigerhodet er fint? Det er ingenting pent over det beltet, det grenser til usmaklig vil nå jeg si.

6727030[/snapback]

 

co-signer den

Lenke til kommentar
Hvordan kan noen si at tigerhodet er fint? Det er ingenting pent over det beltet, det grenser til usmaklig vil nå jeg si.

6727030[/snapback]

 

Kan vedde sokkene mine på at du ikke hadde syntes det samme hvis det hadde vært 1/100 av like mange som hadde hatt det og det ikke var så allemannseie.

 

Ikke gidd å svar på dette engang, å kalle det "på grensen til smakløst" er vel så langt over streken at du ikke ser den lenger.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i "vesker". Til gutter alse. ^^

 

Noe lignende denne?

 

post-92458-1156332368_thumb.jpg

 

Ellers kunne jeg tenkt meg noe lignende som NorthGarden postet noen sider tilbake.

 

 

 

 

Jeg har alltid likt litt store "slappe" vesker til gutter.

Sånne, litt militæraktige. Synes det er greit egentlig, sånn til skolebruk,

men har aldri brukt det selv.

 

Er det litt, teit?

6712595[/snapback]

Endret av LasH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...