Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid likt litt store "slappe" vesker til gutter.

Sånne, litt militæraktige. Synes det er greit egentlig, sånn til skolebruk,

men har aldri brukt det selv.

 

Er det litt, teit?

6712595[/snapback]

 

Hva sikter du til, har du bilde? :)

 

Selv bruker jeg en stor trenings-bag på skolen, da jeg stort sett trener hver dag etter skolen. Kjøpte den på G-sport eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skal ha nytt belte i prisklassen 0 - 700, bør helst se ut, ikke vær altfor oppmerskomhets-sluker, men stilrent og fint. Tips? :)

6720891[/snapback]

 

Tiger har noen pene, litt smale belter med en enkel beltespenne hvor "Tiger of Sweden" står med liten, enkel skrift. Hugo Boss har også noe lignende, men det blir kanskje utenfor prisklassen.

Lenke til kommentar
Sitter på rommet mitt på Grand Hotel nå etter gårsdages Oslo Fashion Week avslutningsparty som ble holdt her ... ja her var det mye "bra" å se. Jeg tror jeg aldri har sett så mange farger kombinert i løpet av én fest. :wee:

6709682[/snapback]

 

Søsteren min var Oslo Fashion Week-modell, hun var også på festen etterpå. Kanskje dere møttes?

Lenke til kommentar

Hallois! Var å kjøpte Merell sko av denne typen (Legger ved bilde...) her om dagen, men fargen "ramlet av" etter få dager så jeg byttet de, jeg var ikke spesielt uforsiktige med de heller... Noen som har hatt de samme skoa og hatt det samme problemet?

 

Her:

 

 

EDIT: Ja dette er altså det nye parret...

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Sitter på rommet mitt på Grand Hotel nå etter gårsdages Oslo Fashion Week avslutningsparty som ble holdt her ... ja her var det mye "bra" å se. Jeg tror jeg aldri har sett så mange farger kombinert i løpet av én fest. :wee:

6709682[/snapback]

 

Søsteren min var Oslo Fashion Week-modell, hun var også på festen etterpå. Kanskje dere møttes?

6721953[/snapback]

Kanskje. Hvordan skal jeg vite slikt. :cool:

Lenke til kommentar
Skal ha nytt belte i prisklassen 0 - 700, bør helst se ut, ikke vær altfor oppmerskomhets-sluker, men stilrent og fint. Tips? :)

6720891[/snapback]

 

 

sier bare grrr... ;) Tiger :love: har mange nydelige stykker belte.

 

Armani og Hugo (som er nevnt lenger opp) har en del belter som er akkurat slik du beskriver, men er nok litt dyrt det.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...