Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg gjort store funn i barneavdelingen på H&M :D Dette er ikke mine bilder, da jeg ikke har digitalkamera, men jeg har kjøpt akkurat de samme varene som avbildet.

 

Prøvde først skoene i 36, men måtte helt ned i 34 før de passet :ohmy:

21e8cwh.jpg

 

Kjøpte også et par sko i samme stil, bare at de var helt blå med hvite hjerter på. Så søte :love:

 

Denne blusen :blush:

ML425_0123_074R_55448.jpg

 

Denne parkasen, bare i lys beige:

 

ML425_0119_242R_54222.jpg

 

Denne singletten, i fem farger:

DL425_55459_57004_99_9999.jpg

 

Også shoppet jeg litt i voksenbutikker også, men det har jeg ikke bilder av ;)

Lenke til kommentar

Var på H&M i dag jeg og :p:blush: Kjøpte meg en brun golf-bukse, er ikke sikker på om den var ment for jenter, men den passet meg hvertfall ypperlig. Den kostet meg hele 298! Kjøpte også en blå, brun sripete genser med v-hals til 198.

 

Tenker jeg skal kjøpe meg noe litt dyrere nå til uken, bare jeg får litt mere penger å bruke. Er 50% salg på masse moods, lindeberg, nudies og slikt :love:

Lenke til kommentar

 

Sossen Krogh, bohem? Bohemene var en bevegelse i det 19. århundret med forfattere og kunstnere som var radikale, imot samfunnet etc.

6699358[/snapback]

 

Ok. For å være mer korrekt så har hun levd som bohem ;) Mannen hennes var kunster (Guy Krogh) og utifra det jeg har lest av intervjuer levde de meget radikalt.

 

Nok off topic. Definisjonen på "bohem-stil" burde være ganske klar ivertfall :)

Lenke til kommentar

Awww, heldige du som var der. :)

 

Når jeg tenker årets høstmote så tenker jeg ikke så mye på goth, kanskje litt mer rock men ikke veldig goth. Lilla blri veldig inn, rødt går også ( personlig liker jeg rødt men er ikke veldig begeiistrert for lilla), loepardmønster blir veldig inn men jeg kommer _ikke_ til å følge den trenden.

Bukser og skjørt ( helst blyantskjørt) skal være høye i livet, gjerne til det ekstreme. Men tror det blir mye enkelt og classy som Hanne:) sa og det blir nok bra. Litt engelsk overklasse, skolepike, preppy osv.

Patent er jo også ganske hett (evt. lakk på norsk, tenk lakksko fra dere var små :p ) men man kan jo kombinere det veldig ugoth hvis man er redd for at gothmoten skal kome og ta en. ;)

Ser også ut som om det blir mye kjolegensere til jenter..

Men nå skal jeg gi meg, tror egentlig det blir en bra høst. Sort og rødtkombinert pent (og ikke emo) er elsk. <3

Lenke til kommentar
Sitter på rommet mitt på Grand Hotel nå etter gårsdages Oslo Fashion Week avslutningsparty som ble holdt her ... ja her var det mye "bra" å se. Jeg tror jeg aldri har sett så mange farger kombinert i løpet av én fest. :wee:

6709682[/snapback]

Sjefen min var der, og har med gave hjem til meg og min kollega fordi vi var så flinke mens hun var borte. *Spent*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...