Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bohemstil, seilerstil, gotherstil  :sick:

Jeg har syke fordommer mot trendy folk. Ser jeg en som har hopper fra trend til trend, vet jeg at den personen har en ufyselig personlighet og jeg ikke kommer til å like han/hun.

 

:blush:

6680912[/snapback]

Jeg forstår hva du mener, men av og til er det jo kult å mikse sin egen stil med nye klær. Trenger ikke forandre hele personen det vettu;-) Syns det er spennende jeg!

Lenke til kommentar
Bohemstil, seilerstil, gotherstil  :sick:

Jeg har syke fordommer mot trendy folk. Ser jeg en som har hopper fra trend til trend, vet jeg at den personen har en ufyselig personlighet og jeg ikke kommer til å like han/hun.

 

:blush:

6680912[/snapback]

 

Hva er egentlig bohemstil? Har det noe med oslo å gjøre? :hmm:

Lenke til kommentar
Bohemstil, seilerstil, gotherstil  :sick:

Jeg har syke fordommer mot trendy folk. Ser jeg en som har hopper fra trend til trend, vet jeg at den personen har en ufyselig personlighet og jeg ikke kommer til å like han/hun.

 

:blush:

6680912[/snapback]

 

Hva er egentlig bohemstil? Har det noe med oslo å gjøre? :hmm:

6697021[/snapback]

Har du ikke sett den nye stilen hvor alle skal gå med trange bukser, vest, trang t-skjorte, spisse- eller motesko (gjerne svarte/brune) og ''bestefar''-genser (rutete plagg)? Mange som går med det. Synes det er fresht.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Synes sånne rutete "golf-gensere" er ganske tøffe, men dette har jo vært på moten i en del år nå. Visste ikke at det var dette som kaltes bohem-stilen da, trodde det var noe ala. blitz eller raddis ankledning jeg.

6697204[/snapback]

 

"Golf-gensere" som du sier, argyle som det kalles, er absolutt ikke en del av bohem-stilen. Den stilen kalles preppy og er min favoritt.

 

00026m.jpg

 

00050m.jpg

 

alexandermcqueenbz7.jpg

 

burberryprosumspring073fa1.jpg

Lenke til kommentar
Synes sånne rutete "golf-gensere" er ganske tøffe, men dette har jo vært på moten i en del år nå. Visste ikke at det var dette som kaltes bohem-stilen da, trodde det var noe ala. blitz eller raddis ankledning jeg.

6697204[/snapback]

 

"Golf-gensere" som du sier, argyle som det kalles, er absolutt ikke en del av bohem-stilen. Den stilen kalles preppy og er min favoritt.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

00026m.jpg

 

00050m.jpg

 

alexandermcqueenbz7.jpg

 

burberryprosumspring073fa1.jpg

6697572[/snapback]

 

Ganske tøff stil egentlig. Liker godt slike rutete bukser som han på det øverste bildet har, vet du hvor du kan få tak i slike? Altså av et skikkelig merke. (Tiger, lindeberg, you name it.)

Lenke til kommentar
anbefaler at du proever renati med det haaret, og hvis du skulle klippe deg kort kan du bruke dax, for den er ikke saa vanskelig aa faa ut av kort haar.

 

renati: 

+genialt hold

+lett A vaske ut

-dyr (160 kr elns)

 

dax:     

+best hold!

+billig (40kr elns)

-ett helvete A fA ut av hAret.

6678506[/snapback]

 

ikke den sølv boxen med rød skrift...

Lenke til kommentar
Forresten, hadde bohemene bohem-stil?

6698694[/snapback]

 

Gamlemor Sossen Krogh er på privaten et meget godt eksempel på definisjonen "bohem", så ja, jeg vil si at bohemene hadde bohem-stil. Hun kan til og med spille trekkspill. Hvor bohem er ikke det. Hahaha.

 

post-277-1155907192_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ganske tøff stil egentlig. Liker godt slike rutete bukser som han på det øverste bildet har, vet du hvor du kan få tak i slike? Altså av et skikkelig merke. (Tiger, lindeberg, you name it.)

6699011[/snapback]

 

Jeg vet de selger en som ser nesten helt lik ut på H&M og at Volcom har noe lignende også. Er vel ikke noen overraskelse om Lindeberg har noe tilsvarende i golf-kolleksjonen sin heller.

Lenke til kommentar
Gamlemor Sossen Krogh er på privaten et meget godt eksempel på definisjonen "bohem", så ja, jeg vil si at bohemene hadde bohem-stil. Hun kan til og med spille trekkspill. Hvor bohem er ikke det. Hahaha.

 

post-277-1155907192_thumb.jpg

6699317[/snapback]

 

Sossen Krogh, bohem? Bohemene var en bevegelse i det 19. århundret med forfattere og kunstnere som var radikale, imot samfunnet etc.

Lenke til kommentar
Har du ikke sett den nye stilen hvor alle skal gå med trange bukser, vest, trang t-skjorte, spisse- eller motesko (gjerne svarte/brune) og ''bestefar''-genser (rutete plagg)? Mange som går med det. Synes det er fresht.

Det er IKKE bohemstil, det blir mer i retningen preppy.

Ok. Da fikk jeg avklart det.

 

Uansett, var i byen i går og kjøpte meg masse Nike-klær i Concept Store. Ble litt for mye, tør ikke å si prisen! :p

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Ganske tøff stil egentlig. Liker godt slike rutete bukser som han på det øverste bildet har, vet du hvor du kan få tak i slike? Altså av et skikkelig merke. (Tiger, lindeberg, you name it.)

6699011[/snapback]

 

Jeg vet de selger en som ser nesten helt lik ut på H&M og at Volcom har noe lignende også. Er vel ikke noen overraskelse om Lindeberg har noe tilsvarende i golf-kolleksjonen sin heller.

6699323[/snapback]

 

Takk for tipset. Da drar jeg inn til byen og ser om jeg finner noe nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...