KissaMcDuck Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bohemstil, seilerstil, gotherstil Jeg har syke fordommer mot trendy folk. Ser jeg en som har hopper fra trend til trend, vet jeg at den personen har en ufyselig personlighet og jeg ikke kommer til å like han/hun. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bohemstil, seilerstil, gotherstil Jeg har syke fordommer mot trendy folk. Ser jeg en som har hopper fra trend til trend, vet jeg at den personen har en ufyselig personlighet og jeg ikke kommer til å like han/hun. 6680912[/snapback] Jeg forstår hva du mener, men av og til er det jo kult å mikse sin egen stil med nye klær. Trenger ikke forandre hele personen det vettu;-) Syns det er spennende jeg! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Bohemstil, seilerstil, gotherstil Jeg har syke fordommer mot trendy folk. Ser jeg en som har hopper fra trend til trend, vet jeg at den personen har en ufyselig personlighet og jeg ikke kommer til å like han/hun. 6680912[/snapback] Hva er egentlig bohemstil? Har det noe med oslo å gjøre? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Bohemstil, seilerstil, gotherstil Jeg har syke fordommer mot trendy folk. Ser jeg en som har hopper fra trend til trend, vet jeg at den personen har en ufyselig personlighet og jeg ikke kommer til å like han/hun. 6680912[/snapback] Hva er egentlig bohemstil? Har det noe med oslo å gjøre? 6697021[/snapback] Har du ikke sett den nye stilen hvor alle skal gå med trange bukser, vest, trang t-skjorte, spisse- eller motesko (gjerne svarte/brune) og ''bestefar''-genser (rutete plagg)? Mange som går med det. Synes det er fresht. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Synes sånne rutete "golf-gensere" er ganske tøffe, men dette har jo vært på moten i en del år nå. Visste ikke at det var dette som kaltes bohem-stilen da, trodde det var noe ala. blitz eller raddis ankledning jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Synes sånne rutete "golf-gensere" er ganske tøffe, men dette har jo vært på moten i en del år nå. Visste ikke at det var dette som kaltes bohem-stilen da, trodde det var noe ala. blitz eller raddis ankledning jeg. 6697204[/snapback] "Golf-gensere" som du sier, argyle som det kalles, er absolutt ikke en del av bohem-stilen. Den stilen kalles preppy og er min favoritt. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Bohem, da ser jeg for meg "sigøyner"-stil med flagrende plagg, lange skjerf knyttet rundt livet, tresmykker og Joss Stone Am I right? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har du ikke sett den nye stilen hvor alle skal gå med trange bukser, vest, trang t-skjorte, spisse- eller motesko (gjerne svarte/brune) og ''bestefar''-genser (rutete plagg)? Mange som går med det. Synes det er fresht. 6697155[/snapback] Det er IKKE bohemstil, det blir mer i retningen preppy. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Gotta love musikk/dans/drama. Der er det mange som fører sånn stil. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Forresten, hadde bohemene bohem-stil? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Synes sånne rutete "golf-gensere" er ganske tøffe, men dette har jo vært på moten i en del år nå. Visste ikke at det var dette som kaltes bohem-stilen da, trodde det var noe ala. blitz eller raddis ankledning jeg. 6697204[/snapback] "Golf-gensere" som du sier, argyle som det kalles, er absolutt ikke en del av bohem-stilen. Den stilen kalles preppy og er min favoritt. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6697572[/snapback] Ganske tøff stil egentlig. Liker godt slike rutete bukser som han på det øverste bildet har, vet du hvor du kan få tak i slike? Altså av et skikkelig merke. (Tiger, lindeberg, you name it.) Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 anbefaler at du proever renati med det haaret, og hvis du skulle klippe deg kort kan du bruke dax, for den er ikke saa vanskelig aa faa ut av kort haar. renati: +genialt hold +lett A vaske ut -dyr (160 kr elns) dax: +best hold! +billig (40kr elns) -ett helvete A fA ut av hAret. 6678506[/snapback] ikke den sølv boxen med rød skrift... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Forresten, hadde bohemene bohem-stil? 6698694[/snapback] Gamlemor Sossen Krogh er på privaten et meget godt eksempel på definisjonen "bohem", så ja, jeg vil si at bohemene hadde bohem-stil. Hun kan til og med spille trekkspill. Hvor bohem er ikke det. Hahaha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ganske tøff stil egentlig. Liker godt slike rutete bukser som han på det øverste bildet har, vet du hvor du kan få tak i slike? Altså av et skikkelig merke. (Tiger, lindeberg, you name it.) 6699011[/snapback] Jeg vet de selger en som ser nesten helt lik ut på H&M og at Volcom har noe lignende også. Er vel ikke noen overraskelse om Lindeberg har noe tilsvarende i golf-kolleksjonen sin heller. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Gamlemor Sossen Krogh er på privaten et meget godt eksempel på definisjonen "bohem", så ja, jeg vil si at bohemene hadde bohem-stil. Hun kan til og med spille trekkspill. Hvor bohem er ikke det. Hahaha. 6699317[/snapback] Sossen Krogh, bohem? Bohemene var en bevegelse i det 19. århundret med forfattere og kunstnere som var radikale, imot samfunnet etc. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Har du ikke sett den nye stilen hvor alle skal gå med trange bukser, vest, trang t-skjorte, spisse- eller motesko (gjerne svarte/brune) og ''bestefar''-genser (rutete plagg)? Mange som går med det. Synes det er fresht. Det er IKKE bohemstil, det blir mer i retningen preppy. Ok. Da fikk jeg avklart det. Uansett, var i byen i går og kjøpte meg masse Nike-klær i Concept Store. Ble litt for mye, tør ikke å si prisen! Endret 18. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvor får jeg tak i crumpler bagger, eller sekker der jeg både har gode løsninger til å ha et DSLR kamera, samt skolebøker i Oslo? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ganske tøff stil egentlig. Liker godt slike rutete bukser som han på det øverste bildet har, vet du hvor du kan få tak i slike? Altså av et skikkelig merke. (Tiger, lindeberg, you name it.) 6699011[/snapback] Jeg vet de selger en som ser nesten helt lik ut på H&M og at Volcom har noe lignende også. Er vel ikke noen overraskelse om Lindeberg har noe tilsvarende i golf-kolleksjonen sin heller. 6699323[/snapback] Takk for tipset. Da drar jeg inn til byen og ser om jeg finner noe nå. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvor får jeg tak i crumpler bagger, eller sekker der jeg både har gode løsninger til å ha et DSLR kamera, samt skolebøker i Oslo? 6699394[/snapback] http://www.crumpler.no/crumpler/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå