Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde man sett en feit bygdetrønder i den der utfor bobilen sin på en campingplass i nord-sverige så hadde nok de fleste sett på det som en grilldress.

 

Men kul var den.. :wee:

6670919[/snapback]

Stemmer, men det kommer alt ann på personen. Den rette personen kan se kul ut med en tønne trukket over seg. Den jakken kombinert med rette klærne kan bli meget kult :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er tingen med j.lindeberg, dritt merke...! Like komversielt som nike.

6673336[/snapback]

 

Haha, fint at du bruker Nike som et eksempel når du skal kritisere merker. Nike er kanskje verdens råeste merke innenfor sin(e) gren(er). Jeg liker forøvrig JL også.

Lenke til kommentar
Hadde man sett en feit bygdetrønder i den der utfor bobilen sin på en campingplass i nord-sverige så hadde nok de fleste sett på det som en grilldress.

 

Men kul var den.. :wee:

6670919[/snapback]

Stemmer, men det kommer alt ann på personen. Den rette personen kan se kul ut med en tønne trukket over seg. Den jakken kombinert med rette klærne kan bli meget kult :)

6671396[/snapback]

 

Ah yeah, sammen med batman tskjorta mi og gule/svarte nikes blir jeg til å spise opp.

 

Jeg har foresten en samling slike jakker som hadde fått hele Trøndelag til å sikle av misunnelse :)

 

website_image.jpg

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar

Bare lurer på en ting, åssen hårvoks passer best til ganske blondt medium langt hår med en lugg henger ganske akkurat ned til øyebryn? Har prøvd forskjellige:

 

Define Paste - Håret holder seg bra sålenge det er litt vått men når det har gått noen timer blir det lyst og falnet og virker fett når man tar på det. Holder ikke på noe frisyre.

 

Define Wax - Ser også bra ut når det er vått og funker sånn delvis når det har tørka men det ser litt for fett ut og er litt for seigt spør du meg. Vanskelig å vaske ut.

 

Redken Extreme Styling (eller noe sånt) - Lukter godt og holder håret sånn passe bra med store mengder, men koster 250 kr for 150 ml som er ekstremt mye spør du meg. Lett å vaske ut.

 

 

Vil ha noe som holder det bra, er billig, lett å vaske ut og ikke får det til å se fett ut. Ingen av de overnevnte waxene holder det bra nok til at noe ala rufsing med min hårlengde er mulig. Vurderer å klippe det veldig kort :p.

Lenke til kommentar

anbefaler at du proever renati med det haaret, og hvis du skulle klippe deg kort kan du bruke dax, for den er ikke saa vanskelig aa faa ut av kort haar.

 

renati:

+genialt hold

+lett A vaske ut

-dyr (160 kr elns)

 

dax:

+best hold!

+billig (40kr elns)

-ett helvete A fA ut av hAret.

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Ser at "alle" her inne er sykt merkebevist... men ikke alle har økonomi til å ha en garderbe full av klær til + 500-1000 kroner per plagg. Noen av oss tenker litt på økonomin, så hva er da dommen på klær fra billigkjeder som Dresmann og H&M`?

6680705[/snapback]

Jeg elsker H&M, særlig "Young trend boy". Kjøper de fleste klærne mine på H&M og Blend, og er veldig prisbevisst.:)

Lenke til kommentar
Ser at "alle" her inne er sykt merkebevist... men ikke alle har økonomi til å ha en garderbe full av klær til + 500-1000 kroner per plagg. Noen av oss tenker litt på økonomin, så hva er da dommen på klær fra billigkjeder som Dresmann og H&M`?

6680705[/snapback]

 

Jeg shopper masse fra H&M, synes de har mye fine klær. Spesiellt gensere og tskjorter det går i, også undertøy da og litt annet stash. Bukser så holder jeg meg til litt dyrere, sjelden jeg finner billig bukser jeg liker.

 

Jeg driter helt i merker, sålenge klærne ser bra ut og passer så liker jeg de. Kvaliteten er selvsagt ikke alltid like god hos H&M som andre dyre merker, men ser man prisen iforhold til varigheten så går det opp i opp med glans. Man bytter jo ut garderoben sin gradvis uansett.

 

Har ikke så mye butikker i nærheten her jeg bor for tiden så da er www.hm.com en fine fin plass! handlekontoen der er jo genial. Bare bestille og kun betale for de varene man beholder.

Lenke til kommentar

Var rolig på jobb i dag så jeg leste litt i moteforum 2007 og det kan bli et spennende år preget av gothstil og vampyrinspirerte klær. Men fortvil ikke, det blir enkelt og classy også(Noe som det egentlig er hele tiden)!:-)

 

Må si jeg likte seilerstilen som var i år, forhold til bohemstilen som var i fjor! Slår gothstilen til, vil jeg kanskje streve litt mer med å føle meg komfertabel i strammekorsett og svart lebestift!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...