Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Fått et akutt behov for nye "lacoste shoes", noen som vet om noen butikker i landet som selger det og har et greit utvalg?

skoene jeg er på utkikk etter heter "VASANTI S", "TOKEN", "SWERVE" OG

"ARGON SUEDE". Det kan også være int. å få noen tips på noen sikkre nettbutikker som selger ekte vare (uten tvil).  :thumbup:

6662714[/snapback]

Gå innom Lacoste-butikken på Steen og Strøm. Mulig de kan bestille noe for deg også. :)

Lenke til kommentar
Hei.

Fått et akutt behov for nye "lacoste shoes", noen som vet om noen butikker i landet som selger det og har et greit utvalg?

skoene jeg er på utkikk etter heter "VASANTI S", "TOKEN", "SWERVE" OG

"ARGON SUEDE". Det kan også være int. å få noen tips på noen sikkre nettbutikker som selger ekte vare (uten tvil).  :thumbup:

6662714[/snapback]

Gå innom Lacoste-butikken på Steen og Strøm. Mulig de kan bestille noe for deg også. :)

6663211[/snapback]

hvor er nå denne steen og strøm da, mange av de vettu....?

Lenke til kommentar
Hei.

Fått et akutt behov for nye "lacoste shoes", noen som vet om noen butikker i landet som selger det og har et greit utvalg?

skoene jeg er på utkikk etter heter "VASANTI S", "TOKEN", "SWERVE" OG

"ARGON SUEDE". Det kan også være int. å få noen tips på noen sikkre nettbutikker som selger ekte vare (uten tvil).  :thumbup:

6662714[/snapback]

Gå innom Lacoste-butikken på Steen og Strøm. Mulig de kan bestille noe for deg også. :)

6663211[/snapback]

hvor er nå denne steen og strøm da, mange av de vettu....?

6663223[/snapback]

Hva?

Lenke til kommentar
hva!? steen og strøm er en kjede.... som meny etc...

6663250[/snapback]

Jeg mener Steen og Strøm.

6663263[/snapback]

 

Haha... "steen og strøm" er en kjede med mange kjøpe sentre rundt om i landet, jeg vil gjerne vite hvilke av disse du mener...

6663285[/snapback]

Jeg mener Steen og Strøm. Se http://steenogstrom.no/

 

Hadde jeg f.eks. tenkt på Stovner Senter hadde jeg skrevet nettopp det; Stovner Senter.

Lenke til kommentar
hva!? steen og strøm er en kjede.... som meny etc...

6663250[/snapback]

Jeg mener Steen og Strøm.

6663263[/snapback]

Stten og Strøm er som Custom sier, mange sentre.

 

du har Lagunen(Som ligger i bergen), det er ett S&S, så har du Amanda senteret, ligger i haugesund... det er ett S&S... osv

 

 

http://www.steenstrom.no/SteenStrom2/templ...age.aspx?id=554

Endret av IRCdude
Lenke til kommentar
takk ircdude, trodde det var bare meg som hadde vært på flere steder enn i vårt eget nærmiljø...

6663308[/snapback]

Ditto.

 

Men siden dere må ha det inn med teskje; det finnes bare ett senter i hele Norge som kun heter Steen & Strøm stormagasin. Bare ett. Capiche? Se gjerne listen hos steenogstrom.no om dere ikke tror på meg.

 

Mitt råd til deg er derfor det samme rådet jeg fikk, kom deg ut av ditt eget nærmiljø. :)

Lenke til kommentar
takk ircdude, trodde det var bare meg som hadde vært på flere steder enn i vårt eget nærmiljø...

6663308[/snapback]

Ditto.

 

Men siden dere må ha det inn med teskje; det finnes bare ett senter i hele Norge som kun heter Steen & Strøm stormagasin. Bare ett. Capiche? Se gjerne listen hos steenogstrom.no om dere ikke tror på meg.

 

Mitt råd til deg er derfor det samme rådet jeg fikk, kom deg ut av ditt eget nærmiljø. :)

6663351[/snapback]

 

du nevnte ikke "...stormagasinet isted...., men takk... :thumbup:

Lenke til kommentar

Finnes kun et senter i Norge som heter "Steen&Strøm". De andre heter "SteenStrøm Kvadrat", "Stee&Strøm Lagunen" osv.

 

 

 

Noen som vet hvor de selger litt kule Adidas treningsjakker. Jeg har kikket litt rundt på G-sport, Intersport og XXL, men de har kun slike joggedress-aktige. Jeg tenker mer på de som ser litt retro ut. Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du herlighetene da, edds?

 

Var innom Steen og Strøm idag og tittet litt. Så det var litt salg her og der. :]

6663618[/snapback]

 

En butikk i Molde ved navn Capone. :D Veldig stilig butikk, fører mye J.Lindeberg, D&G, Armani, Tiger, RARE, Replay, litt Juicy Cotoure, Hugo Boss med mer.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor på nett jeg kan kjøpe New Era capser? Har vært i butikker som Stress, Sole og Traffic. Trenger noen linker til nettbutikker som selger sånne capser.

 

Takker for all hjelp på forhånd :)

6663197[/snapback]

www.hatland.com :) Siden ser kanskje amatøraktig ut, men det er den ikke, det er en av de største sidene (om ikke den største) for New Era-capser. Har bestilt derfra selv, det samme har flere andre jeg kjenner, aldri noe tull.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...