Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

En kamerat av meg har bestilt en t-skjorte på nett i small nå. Den var altfor stor for han.

 

Har tenkt til å bestille meg noen klær på nett selv, men er det sånn at hver sin side har sine egne str. eller?

 

For på t-skjorta jeg har på meg nå står det small, den var mye mindre enn den kameraten min fikk. :hmm:

Endret av P0rnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisene på klær vil nok være stort sett det samme. Av merker, så finnes det vel mye utvalg av klær fra Energie, blr laget i Italia. Ellers er stilen i Italia preget av mye trange klær, Italia er kjent for det. Dessuten er Italia kjent for fasion-opptredener i byer som Milano og Roma. Du vil finne masse klær der, Italia har mye å by på vil jeg tro.

6649101[/snapback]

 

Ja, jeg er fult klar over at italia er store innen fashion. Jeg var mer interissert i om dere viste om spesifikke butikker? Ser egentlig for meg Firenze som en by med bare gammel arkitektur og kunst gjenstander :p

6651189[/snapback]

samme navn og pakken ligner ganske mye. så er vell den!

Har bare anna negerunge på pakken

Lenke til kommentar
En kamerat av meg har bestilt en t-skjorte på nett i small nå. Den var altfor stor for han.

 

Har tenkt til å bestille meg noen klær på nett selv, men er det sånn at hver sin side har sine egne str. eller?

 

For på t-skjorta jeg har på meg nå står det small, den var mye mindre enn den kameraten min fikk.  :hmm:

6651495[/snapback]

 

Bestiller du ifra USA og bruker Medium i Norge, ville jeg kjøpt Small. Slik er det for meg når jeg bestiller tees ifra Statene, var ofte slik når jeg var der borte i ferien også.

 

Andre land aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hey, var på ferie i Stavanger og i en butikk jeg ikke husker navnet på så jeg noen helt vanvittig kule Converse-sko. De var svarte, av typen all-star, og hadde kanter man brettet ut, og inni var det et fett regnbue-lignende motiv med masse glade farger. :)

Desverre hadde ikke den butikken skoene i min størrelse, så måtte dra tomhendt hjem..

 

Noen som veit om en butikk som selger sånne i Oslo? Må ha størrelse 42/43. :)

Lenke til kommentar
Hey, var på ferie i Stavanger og i en butikk jeg ikke husker navnet på så jeg noen helt vanvittig kule Converse-sko. De var svarte, av typen all-star, og hadde kanter man brettet ut, og inni var det et fett regnbue-lignende motiv med masse glade farger. :)

Desverre hadde ikke den butikken skoene i min størrelse, så måtte dra tomhendt hjem..

 

Noen som veit om en butikk som selger sånne i Oslo? Må ha størrelse 42/43. :)

6660302[/snapback]

Hvor i Stavanger var det du så dem? På kvadrat eller?

Lenke til kommentar
Hey, var på ferie i Stavanger og i en butikk jeg ikke husker navnet på så jeg noen helt vanvittig kule Converse-sko. De var svarte, av typen all-star, og hadde kanter man brettet ut, og inni var det et fett regnbue-lignende motiv med masse glade farger. :)

Desverre hadde ikke den butikken skoene i min størrelse, så måtte dra tomhendt hjem..

 

Noen som veit om en butikk som selger sånne i Oslo? Må ha størrelse 42/43. :)

6660302[/snapback]

Hvor i Stavanger var det du så dem? På kvadrat eller?

6660396[/snapback]

Det var i en kul butikk litt "bak" Stavanger storsenter 2. :p

Rett over gata lå Jack'n'Jones, den butikken husker jeg. (Broren min så på en kvalmende, rosa, slim-fit-genser).

Lenke til kommentar
Hvor i Oslo selger de Håkki t-skjorter? :]

6659959[/snapback]

bare i trondheim?

6660196[/snapback]

 

Neppe. De skal visstnok selge dem i Oslo et eller annet sted også. Jeg lurer forøvrig på prisnivået også.

6661019[/snapback]

aok, adressen sto på hjemmesiden dems.

 

www.haakki.com

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg et nytt belte for mellom 500-1200 kroner. Belte skal være ganske tøft og gjerne et bra merke. Noen som har noen forslag? :)

6661204[/snapback]

 

Et fra Tiger of sweden. Ikke ta det med bare tiger-hodet, det har alle, hvertfall her i Tønsberg. Se heller om du finner noen andre tøffe. Mitt kostet kun 800 :)

Lenke til kommentar
Hvor i Oslo selger de Håkki t-skjorter? :]

6659959[/snapback]

bare i trondheim?

6660196[/snapback]

 

Neppe. De skal visstnok selge dem i Oslo et eller annet sted også. Jeg lurer forøvrig på prisnivået også.

6661019[/snapback]

Ligger i Pilestredet tror jeg. Om du går forbi Tinghuset, så forbi inngangen til Ibsen (parkeringshuset) og Baker Hansen vil du se butikken (om jeg ikke er helt på bærtur).

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg et nytt belte for mellom 500-1200 kroner. Belte skal være ganske tøft og gjerne et bra merke. Noen som har noen forslag? :)

6661204[/snapback]

Et fra Tiger of sweden. Ikke ta det med bare tiger-hodet, det har alle, hvertfall her i Tønsberg. Se heller om du finner noen andre tøffe. Mitt kostet kun 800 :)

6661581[/snapback]

Ville heller valg ett belte fra ett annet merke, syns Tiger har laber kvalitet på beltene sine..

LarsP postet jo ett ganske fint Lindeberg belte noen sider tilbake som var veldig fint. Det kostet vel 1200, men du finner Lindeberg belter fra 800 og oppover. :)

Lenke til kommentar

Hei.

Fått et akutt behov for nye "lacoste shoes", noen som vet om noen butikker i landet som selger det og har et greit utvalg?

skoene jeg er på utkikk etter heter "VASANTI S", "TOKEN", "SWERVE" OG

"ARGON SUEDE". Det kan også være int. å få noen tips på noen sikkre nettbutikker som selger ekte vare (uten tvil). :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...