Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Men uff, var på BI og sjekket matteforkurset en dag. Gule bandanas er tydeligvis det nye keege, helst med kanllgrønn ralph lauren genser eller gul hettegenser. :( Også skal man helst kle seg helt lik som alle vennene sine. :p

6649874[/snapback]

BI er helt sikkert Handelsgym 2. Mange av vennene mine har søkt seg dit, skjønner ikke hva dere tenker med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter jeg så de så skjønte egentlig ikke jeg det heller, men siden de var på det mattekurset håper jeg at de stryker endel og ikke henger med videre gjennom årene. Eller at de skal gå sivilmarkedsfører og ikke økonom. Vet hittil om en alright person som har gått handesgym og går sivøk på BI nå, så det er håp her i verden. ;)

Lenke til kommentar
Bimmelom: Tror de koster ca tusen enda, men hvorfor ikke kjøpe en V-hals i Lindeberg istedet hvis du allerede har hettegenseren? Og som du sikkert har lagt merke til har jo hettegenserene fått et veldig fjortisstempel. :)

 

 

Mhm, men liker de hette genserne :D De er utrolig gode og gå i spør du meg.

Men, hvor selges lindeberg i Bergen ? forrige gang jeg kjøpte Lindeberg var det en egen butikk som KUN solgte Lindeberg stuff, men den finner jeg altså ikke igjen

Lenke til kommentar
Bimmelom: Tror de koster ca tusen enda, men hvorfor ikke kjøpe en V-hals i Lindeberg istedet hvis du allerede har hettegenseren? Og som du sikkert har lagt merke til har jo hettegenserene fått et veldig fjortisstempel. :)

 

 

Mhm, men liker de hette genserne :D De er utrolig gode og gå i spør du meg.

Men, hvor selges lindeberg i Bergen ? forrige gang jeg kjøpte Lindeberg var det en egen butikk som KUN solgte Lindeberg stuff, men den finner jeg altså ikke igjen

6650133[/snapback]

 

Det skulle ikke mye til å finne det... Storefinder

 

å joda, jeg hadde rett :p Tre butikker i bergen som har noe av JL:

 

Fellini, Torgalmenningen 8

Monsieur Scabal, Strandgaten 13-15

Vic Sundt, Sundt Bygget

 

Et lite tips:google er din venn :thumbup:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg den svakeste, altså den som lagd for negerbarn. Den funka her. De hadd flere av typen sterkere variant. Den sterkeste har vell bare ødelagt håret mitt, siden den er beregna på tykt afro neger hår.

Det funker ja!

6650777[/snapback]

Shit! Noe jeg vil prøve ut. :)

 

Heter den bare Hair Relaxer? Ikke noe mere enn det? Merke?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Prisene på klær vil nok være stort sett det samme. Av merker, så finnes det vel mye utvalg av klær fra Energie, blr laget i Italia. Ellers er stilen i Italia preget av mye trange klær, Italia er kjent for det. Dessuten er Italia kjent for fasion-opptredener i byer som Milano og Roma. Du vil finne masse klær der, Italia har mye å by på vil jeg tro.

6649101[/snapback]

 

Ja, jeg er fult klar over at italia er store innen fashion. Jeg var mer interissert i om dere viste om spesifikke butikker? Ser egentlig for meg Firenze som en by med bare gammel arkitektur og kunst gjenstander :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...