Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satrucci, den skjorta der er faktisk veldig kul. Merket "Amplified" anbefales på det sterkeste da de lager retro bandskjorter med tøffe motiv og nydelig passform. Prisene ligger på 4-600,- (butikkpris). :)

6634255[/snapback]

Det stemmer, Amplified er slett ikke dumt. Jeg har en David Bowie t-skjorte fra et merke som heter Trunk Ltd. som også har forholdsvis pen passform sammenlignet med vanlige bandskjorter (som faktisk er et sorgens kapittel)...den måtte riktignok sys inn noe rundt magen, men jeg gir den allikevel godkjent. Trunk Ltd. er dog et forholdsvis dyrt merke.

 

Angående kombinasjoner med bandskjorter, er jeg personlig sterk motstander av den "2005-trendy" kombinasjonen av blazer og t-skjorte. Jeg pleier som regel å bruke den slags t-skjorter kun med smale jeans og eventuelt et tynt skjerf, uten noen genser eller hettejakke (et annet plagg jeg er motstander av)...med andre ord vil man neppe se bandlogoer på mitt bryst når termometeret kryper mot nedre halvdel av skalaen.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Kjøpte meg akkurat lik bukse som IRCdude på Jack&Jones for 300 spenn. Funka fett den.

6649050[/snapback]

 

Funker fett for noen de. Men har ikke den samme kvaliten og passformen som buksene fra diesel.

 

Jeg har mange bukser både fra j&j og diesel. Og det er ikke tilfeldig at Diesel buksene ligger på toppen av hyllen for og si det slik ;)

 

Men det variere jo fra person til person.. Smak og behag :)

 

Mvh Maagnus

Lenke til kommentar
Okei, neste uke skal jeg på tur til Firenze og i den anledning lurer jeg på om noen av dere vet om hvordan utvalget av bra kles butikker er der og hvilket prisnivå det er i forhold til her hjemme eller andre steder i Italia?

6642596[/snapback]

Prisene på klær vil nok være stort sett det samme. Av merker, så finnes det vel mye utvalg av klær fra Energie, blr laget i Italia. Ellers er stilen i Italia preget av mye trange klær, Italia er kjent for det. Dessuten er Italia kjent for fasion-opptredener i byer som Milano og Roma. Du vil finne masse klær der, Italia har mye å by på vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvor Lindeberg selges her i Bergen ? Var i byen for noen dager siden, og fant egnetlig ingenting spennende.

 

Har en hette genser fra Lindeberg i rød, men kunne tenkt meg noe mer :)

Så, hvor ?

 

Noen som har peiling på hva hette gensrene koster atm ? Er en stund siden jeg jøpte min

Lenke til kommentar

Bimmelom: Tror de koster ca tusen enda, men hvorfor ikke kjøpe en V-hals i Lindeberg istedet hvis du allerede har hettegenseren? Og som du sikkert har lagt merke til har jo hettegenserene fått et veldig fjortisstempel. :)

 

White: Kanskje moren din mente at faking fører til at flere går med et merke som igjen fører til at flere legger merke til det og kjøper det? :)

 

Men uff, var på BI og sjekket matteforkurset en dag. Gule bandanas er tydeligvis det nye keege, helst med kanllgrønn ralph lauren genser eller gul hettegenser. :( Også skal man helst kle seg helt lik som alle vennene sine. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...