KimNK Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Har ca 20 merch-skjorter, og blandt dei er det ei einaste ei med god passform - ei Led Zeppelin t-skjorte. Edit: Fant eit dårlig bilde: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 8. august 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) merch = band t-skjorter? 6634233[/snapback] Merch = Merchandise Satrucci, den skjorta der er faktisk veldig kul. Merket "Amplified" anbefales på det sterkeste da de lager retro bandskjorter med tøffe motiv og nydelig passform. Prisene ligger på 4-600,- (butikkpris). Link: Amplified (random nettsjappe =P) Endret 8. august 2006 av LarsP Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Okei, neste uke skal jeg på tur til Firenze og i den anledning lurer jeg på om noen av dere vet om hvordan utvalget av bra kles butikker er der og hvilket prisnivå det er i forhold til her hjemme eller andre steder i Italia? Endret 9. august 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Satrucci, den skjorta der er faktisk veldig kul. Merket "Amplified" anbefales på det sterkeste da de lager retro bandskjorter med tøffe motiv og nydelig passform. Prisene ligger på 4-600,- (butikkpris). 6634255[/snapback] Det stemmer, Amplified er slett ikke dumt. Jeg har en David Bowie t-skjorte fra et merke som heter Trunk Ltd. som også har forholdsvis pen passform sammenlignet med vanlige bandskjorter (som faktisk er et sorgens kapittel)...den måtte riktignok sys inn noe rundt magen, men jeg gir den allikevel godkjent. Trunk Ltd. er dog et forholdsvis dyrt merke. Angående kombinasjoner med bandskjorter, er jeg personlig sterk motstander av den "2005-trendy" kombinasjonen av blazer og t-skjorte. Jeg pleier som regel å bruke den slags t-skjorter kun med smale jeans og eventuelt et tynt skjerf, uten noen genser eller hettejakke (et annet plagg jeg er motstander av)...med andre ord vil man neppe se bandlogoer på mitt bryst når termometeret kryper mot nedre halvdel av skalaen. Endret 9. august 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Dieselbukser i Bergen? Buksen heter Shazor. http://www.diesel.com/denimguide/ss06/ Trykk så på male, videre på "Regular slim I" og der er den Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Dieselbukser i Bergen?Buksen heter Shazor. http://www.diesel.com/denimguide/ss06/ Trykk så på male, videre på "Regular slim I" og der er den 6648418[/snapback] Du finner værtfall diesel bukser på carlings, regner med de har det i Bergen Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Joda , Carlings har vi. tusen takk Hva ligger disse dieselbuksene på da, 2000kr? Endret 10. august 2006 av IRCdude Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ville også prøvd JC. Mulig de har noe. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ligger vel mer på rundt 1000-1200 for Diesel bukser såvidt jeg vet? Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Latterlig dyrt. 6648934[/snapback] Nyeste modellen ligger vel på 1400 kr. Litt dyrt , men verdt det synest nå jeg. Veldig gode bukser Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kjøpte meg akkurat lik bukse som IRCdude på Jack&Jones for 300 spenn. Funka fett den. Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kjøpte meg akkurat lik bukse som IRCdude på Jack&Jones for 300 spenn. Funka fett den. 6649050[/snapback] Funker fett for noen de. Men har ikke den samme kvaliten og passformen som buksene fra diesel. Jeg har mange bukser både fra j&j og diesel. Og det er ikke tilfeldig at Diesel buksene ligger på toppen av hyllen for og si det slik Men det variere jo fra person til person.. Smak og behag Mvh Maagnus Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Okei, neste uke skal jeg på tur til Firenze og i den anledning lurer jeg på om noen av dere vet om hvordan utvalget av bra kles butikker er der og hvilket prisnivå det er i forhold til her hjemme eller andre steder i Italia? 6642596[/snapback] Prisene på klær vil nok være stort sett det samme. Av merker, så finnes det vel mye utvalg av klær fra Energie, blr laget i Italia. Ellers er stilen i Italia preget av mye trange klær, Italia er kjent for det. Dessuten er Italia kjent for fasion-opptredener i byer som Milano og Roma. Du vil finne masse klær der, Italia har mye å by på vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som har peiling på hvor Lindeberg selges her i Bergen ? Var i byen for noen dager siden, og fant egnetlig ingenting spennende. Har en hette genser fra Lindeberg i rød, men kunne tenkt meg noe mer Så, hvor ? Noen som har peiling på hva hette gensrene koster atm ? Er en stund siden jeg jøpte min Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Monsieur Scabal Bystasjonen & Kløverhuset tror jeg fører det. Ikke helt sikker (eller var det mest Tiger?) Endret 10. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Monsieur Scabal Bystasjonen & Kløverhuset tror jeg fører det. Ikke helt sikker (eller var det mest Tiger?) 6649737[/snapback] Der har de mest Tiger osv... kan ikke huske å ha sett noe særlig lindeberg der. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kjøpt meg Hair relaxer som jeg må teste ut nå etterpå Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Bimmelom: Tror de koster ca tusen enda, men hvorfor ikke kjøpe en V-hals i Lindeberg istedet hvis du allerede har hettegenseren? Og som du sikkert har lagt merke til har jo hettegenserene fått et veldig fjortisstempel. White: Kanskje moren din mente at faking fører til at flere går med et merke som igjen fører til at flere legger merke til det og kjøper det? Men uff, var på BI og sjekket matteforkurset en dag. Gule bandanas er tydeligvis det nye keege, helst med kanllgrønn ralph lauren genser eller gul hettegenser. Også skal man helst kle seg helt lik som alle vennene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå