Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Fikk meg tre nye kortarmete skjorter i dag. For dem betalte min far den ringe sum av 90,- på Cubus. De er så tacky at de er kule. Skal innvie den ene med en bytur i morgen.

Lenke til kommentar
Skal til Trondheim om mandagen, lurte på om det var noen plasser som solgtre D&G t-shirts, tror det står Dollars & Girls på de.

 

Noen som vet om en plass som har disse.

De skjortene mener jeg ble laget i et temmelig begrenset opplag, i tillegg til å ha en skyhøy pris.

 

Tror forresten de også er utgått, om jeg ikke tar helt feil.

 

Om du skal ha en, så er det kanskje letttere å finne en på nett, men pass opp for fakes.

Lenke til kommentar

Da var man tilbake fra en langweekend med shopping av avslapping! Har fått brukt litt penger, noe som har resultert i en litt utvidet garderobe :)

 

Poster et bilde av hva jeg har shoppet inn...

 

shopping.jpg

 

Øverst fra venstre: Lyserosa Tiger V-hals genser, Lindeberg Cardigan, Puma genser (Italia), Lindeberg Jeans, Moods skjorte, Lacostesko og Rassoli sandaler. Med andre ord; meget godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Er du gutt eller jente OShea?

Begynte å lure litt på den sandalen eller hva fanden det skulle være.. :p

 

Hva er det å lure på ang. sandalen da?

 

@kolleckio: Den rosa Tiger-genseren er ganske stilig synes jeg også :) Den svarte er som sagt en cardigan (med knapper hele veien) Ganske stilig den óg synes jeg!

 

@mihcaoj: Takk for det! Moods har mye fete skjorter synes jeg, hva med å prøve det?

Gutt så klart!

 

@sovietpig: Hva det er med rosa klær? Selv synes jeg det er kult med rosa klær!

Endret av OShea
Lenke til kommentar

Hva var galt med sandalene? Man må jo ha noe på benene på stranden?!

Selv har jeg D&G-strandsandaler, ikke så veldig spesielt, men helt greie for strandbruk!

 

Jenter i joggebukse KAN være søtt. Kommer helt an på hvilken type joggebukse. Tenker da mer på kosebukse som kan brukes hjemme.
Kosebukser er virkelig kos på en jente! Hjemme jah...
Lenke til kommentar
Hva var galt med sandalene? Man må jo ha noe på benene på stranden?!

Selv har jeg D&G-strandsandaler, ikke så veldig spesielt, men helt greie for strandbruk!

På stranda går man da barbeint, eventuelt i noen slipperser om man absolutt må traske i stein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...