Knut Marius Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 VIC ligger jo på Trekanten? Da har de vel oppe like lenge som senteret; 9-18 på lørdager.... Nei, VIC ligger i "handlegata" bortover fra trekanten til togstasjonen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fikk meg tre nye kortarmete skjorter i dag. For dem betalte min far den ringe sum av 90,- på Cubus. De er så tacky at de er kule. Skal innvie den ene med en bytur i morgen. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 forresten, noen som vet hvor man får tak i billige puma sko? g sport kjøpte noen som kosta sikkert 800 for 400 tror jeg men var bare tilbud i en uke sikkert Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skal til Trondheim om mandagen, lurte på om det var noen plasser som solgtre D&G t-shirts, tror det står Dollars & Girls på de. Noen som vet om en plass som har disse. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 VIC ligger jo på Trekanten? Da har de vel oppe like lenge som senteret; 9-18 på lørdager.... Nei, VIC ligger i "handlegata" bortover fra trekanten til togstasjonen... da stenger de sikker tidligere.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det beste er jo såklart å lage sine egne klær da! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Angst! edit: øøhhh... i just had to say somethin' Endret 3. juli 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det beste er jo såklart å lage sine egne klær da! vis oss noen du har laget Lenke til kommentar
GTS Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Skal til Trondheim om mandagen, lurte på om det var noen plasser som solgtre D&G t-shirts, tror det står Dollars & Girls på de. Noen som vet om en plass som har disse. De skjortene mener jeg ble laget i et temmelig begrenset opplag, i tillegg til å ha en skyhøy pris. Tror forresten de også er utgått, om jeg ikke tar helt feil. Om du skal ha en, så er det kanskje letttere å finne en på nett, men pass opp for fakes. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Da var man tilbake fra en langweekend med shopping av avslapping! Har fått brukt litt penger, noe som har resultert i en litt utvidet garderobe Poster et bilde av hva jeg har shoppet inn... Øverst fra venstre: Lyserosa Tiger V-hals genser, Lindeberg Cardigan, Puma genser (Italia), Lindeberg Jeans, Moods skjorte, Lacostesko og Rassoli sandaler. Med andre ord; meget godt fornøyd! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er du gutt eller jente OShea? Begynte å lure litt på den sandalen eller hva fanden det skulle være.. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Eg vil no tru han er ein gutt:) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Må si jeg likte de 2 v-halsene, (kan ha noe med at jeg har samme som den rosa Tiger'n selv ) Men da tok jeg meg en tur til byen får å se etter nye t-skjorter, bilder når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Noen som har tips til ei kul skjorte/shorts jeg kan skaffe meg i sommer?(hook me up wiv links mmkey?) *edit: forresten, fete klær O'shea! Endret 4. juli 2005 av mihcaoj Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hva faen er tingen med rosa klær? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Er du gutt eller jente OShea?Begynte å lure litt på den sandalen eller hva fanden det skulle være.. Hva er det å lure på ang. sandalen da? @kolleckio: Den rosa Tiger-genseren er ganske stilig synes jeg også Den svarte er som sagt en cardigan (med knapper hele veien) Ganske stilig den óg synes jeg! @mihcaoj: Takk for det! Moods har mye fete skjorter synes jeg, hva med å prøve det? Gutt så klart! @sovietpig: Hva det er med rosa klær? Selv synes jeg det er kult med rosa klær! Endret 4. juli 2005 av OShea Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hva var galt med sandalene? Man må jo ha noe på benene på stranden?! Selv har jeg D&G-strandsandaler, ikke så veldig spesielt, men helt greie for strandbruk! Jenter i joggebukse KAN være søtt. Kommer helt an på hvilken type joggebukse. Tenker da mer på kosebukse som kan brukes hjemme. Kosebukser er virkelig kos på en jente! Hjemme jah... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva var galt med sandalene? Man må jo ha noe på benene på stranden?!Selv har jeg D&G-strandsandaler, ikke så veldig spesielt, men helt greie for strandbruk! På stranda går man da barbeint, eventuelt i noen slipperser om man absolutt må traske i stein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå