Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er helt klar at Norge er et langstrakt land med folk fra mange kanter, og folk med veldig forskjellige meninger og prioriteringer. Det er helt sikkert. Kan vi ikke sette strek for denne diskusjonen nå, også kan folk tenke på hva som er mest representativt for seg selv.

6625371[/snapback]

 

Hvis alle skal skue inn i sin egen navle skjer det fryktelig lite interessant.

Lenke til kommentar
Må man følge "wash seperately" veldig strikt? Har en anelse om at mamma ikke gjør dette med mine plagg ...  :(

6625429[/snapback]

 

Ikke veldig strikt. Blir fargene ødelagt eller hva er det som virker galt ?

6625444[/snapback]

 

Jepp, fargene falmer.

6625457[/snapback]

 

Høres ut som om hun vasker for varmt eller ikke bruker "color" vaskemiddel.

 

På den annen side ser jeg at mange av mine fargesterke klær lett mister gløden i første vask. Selv om jeg vasker dem forsiktig og på 30 grader.

Lenke til kommentar

Klær falmer jo i vask uansett, det eneste du kan gjøre er å prøve å forsinke prosessen. Du kan f.eks vaske klær som ikke bærer preg av å være skitten for hånd. Legg plagget i en bøtte med passe varmt vann og ha oppi en passe mengde pulver, rør rundt, la stå en stund, skyll av. Voila, du har et stykk rent plagg som vil holde fargen mye lengre enn om du hadde vasket det i maskinen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg får være litt original å si den andre jeg da. Nå har det seg slik at den så faktisk best ut, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er den første som påpeker det.

Lenke til kommentar
Har selv en hvit Lindeberg genser med logoen til den andre. Derfor synes jeg nok den første, med hvit logo, er penere. Synes også hvit passer bedre til grått/sort enn brun :)

6626690[/snapback]

 

Men saken er den at ingen av de genserne som ble vist her, er Lindeberg ;)

6626695[/snapback]

 

Hva er det da? WESC? Og er ikke det nesten det samme?

(Håper på å ikke starte en ny D&G-diskusjon)

Lenke til kommentar
Siden her anbefales om en vil ha gode hårprodukter; Lookfantastic.com

 

Må igjen skryte av deres hurtighet til å utlevere varene, rekker ikke å tenke på at jeg har bestillt varer før de kommer på døren :thumbup:

 

De fører mange kjente merker som bla. American Crew, Fugde, KMS, Redken og Tigi.

6625482[/snapback]

 

Den sia bruker jeg og moren min :!: Jeg bestilte akkurat no ny voks for 2 dager siden, men jeg prøver meg egentlig bare frem. er enig i at siden er bra!

Lenke til kommentar
Er ikke Lindeberg et spennende merke? I beg to differ.

6627088[/snapback]

Enig. Luksusproblemet til Lindeberg er at de ble veldig populære i visse kretser (da særlig hettegenserne og de umiskjennelige beltene). Sannheten er at Lindeberg har veldig mange stilige/tøffe klesplagg som de færresten har sett. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sannheten er at Lindeberg har veldig mange stilige/tøffe klesplagg som de færresten har sett. :)

6627149[/snapback]

 

Nettopp. Problemet med Lindeberg er at det av mange har blitt avfeid som en forbigått trend som er forbeholdt de som henger etter. Logoen trenger renovering i maaange miljøer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...