henrik_s Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Må man følge "wash seperately" veldig strikt? Har en anelse om at mamma ikke gjør dette med mine plagg ... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det er helt klar at Norge er et langstrakt land med folk fra mange kanter, og folk med veldig forskjellige meninger og prioriteringer. Det er helt sikkert. Kan vi ikke sette strek for denne diskusjonen nå, også kan folk tenke på hva som er mest representativt for seg selv. 6625371[/snapback] Hvis alle skal skue inn i sin egen navle skjer det fryktelig lite interessant. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Må man følge "wash seperately" veldig strikt? Har en anelse om at mamma ikke gjør dette med mine plagg ... 6625429[/snapback] Ikke veldig strikt. Blir fargene ødelagt eller hva er det som virker galt ? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Må man følge "wash seperately" veldig strikt? Har en anelse om at mamma ikke gjør dette med mine plagg ... 6625429[/snapback] Ikke veldig strikt. Blir fargene ødelagt eller hva er det som virker galt ? 6625444[/snapback] Jepp, fargene falmer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det jeg pleier å gjøre med bukser: - Vrenge de. - Vasker uansett på 30 grader. - Unngå masse vask. - Bruk Omo Color, eller annet vaskemiddel som bevarer fargene. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Siden her anbefales om en vil ha gode hårprodukter; Lookfantastic.com Må igjen skryte av deres hurtighet til å utlevere varene, rekker ikke å tenke på at jeg har bestillt varer før de kommer på døren De fører mange kjente merker som bla. American Crew, Fugde, KMS, Redken og Tigi. Endret 6. august 2006 av Johnx Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Må man følge "wash seperately" veldig strikt? Har en anelse om at mamma ikke gjør dette med mine plagg ... 6625429[/snapback] Ikke veldig strikt. Blir fargene ødelagt eller hva er det som virker galt ? 6625444[/snapback] Jepp, fargene falmer. 6625457[/snapback] Høres ut som om hun vasker for varmt eller ikke bruker "color" vaskemiddel. På den annen side ser jeg at mange av mine fargesterke klær lett mister gløden i første vask. Selv om jeg vasker dem forsiktig og på 30 grader. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Klær falmer jo i vask uansett, det eneste du kan gjøre er å prøve å forsinke prosessen. Du kan f.eks vaske klær som ikke bærer preg av å være skitten for hånd. Legg plagget i en bøtte med passe varmt vann og ha oppi en passe mengde pulver, rør rundt, la stå en stund, skyll av. Voila, du har et stykk rent plagg som vil holde fargen mye lengre enn om du hadde vasket det i maskinen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 http://stress.no/images/image_Prod/we_mens...d_black_big.jpg Eller: http://stress.no/images/image_Prod/we_mens...od_navy_big.jpg Eller: http://stress.no/images/image_Prod/we_corp...d_black_big.jpg ? 6625245[/snapback] Den første, uten tvil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg får være litt original å si den andre jeg da. Nå har det seg slik at den så faktisk best ut, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er den første som påpeker det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har selv en hvit Lindeberg genser med logoen til den andre. Derfor synes jeg nok den første, med hvit logo, er penere. Synes også hvit passer bedre til grått/sort enn brun Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har selv en hvit Lindeberg genser med logoen til den andre. Derfor synes jeg nok den første, med hvit logo, er penere. Synes også hvit passer bedre til grått/sort enn brun 6626690[/snapback] Men saken er den at ingen av de genserne som ble vist her, er Lindeberg Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har selv en hvit Lindeberg genser med logoen til den andre. Derfor synes jeg nok den første, med hvit logo, er penere. Synes også hvit passer bedre til grått/sort enn brun 6626690[/snapback] Men saken er den at ingen av de genserne som ble vist her, er Lindeberg 6626695[/snapback] Hva er det da? WESC? Og er ikke det nesten det samme? (Håper på å ikke starte en ny D&G-diskusjon) Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hva er det da? WESC? Og er ikke det nesten det samme?(Håper på å ikke starte en ny D&G-diskusjon) 6626715[/snapback] Nope, det er ikke det samme, ikke nesten en gang To forskjellige merker. WESC er forkortelsen for We Are The Superlative Conspiracy. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er det så nøye ? Både Lindebrg og WE(SC) lider av "tryneslitasje" og var i utgangspunktet ikke særlig spennende merker. Det var godt å endelig få sagt det :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er ikke Lindeberg et spennende merke? I beg to differ. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Siden her anbefales om en vil ha gode hårprodukter; Lookfantastic.com Må igjen skryte av deres hurtighet til å utlevere varene, rekker ikke å tenke på at jeg har bestillt varer før de kommer på døren De fører mange kjente merker som bla. American Crew, Fugde, KMS, Redken og Tigi. 6625482[/snapback] Den sia bruker jeg og moren min :!: Jeg bestilte akkurat no ny voks for 2 dager siden, men jeg prøver meg egentlig bare frem. er enig i at siden er bra! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er ikke Lindeberg et spennende merke? I beg to differ. 6627088[/snapback] Enig. Luksusproblemet til Lindeberg er at de ble veldig populære i visse kretser (da særlig hettegenserne og de umiskjennelige beltene). Sannheten er at Lindeberg har veldig mange stilige/tøffe klesplagg som de færresten har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Sannheten er at Lindeberg har veldig mange stilige/tøffe klesplagg som de færresten har sett. 6627149[/snapback] Nettopp. Problemet med Lindeberg er at det av mange har blitt avfeid som en forbigått trend som er forbeholdt de som henger etter. Logoen trenger renovering i maaange miljøer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå