Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er for å tjene penger, det samme som omtrent alle merker og konsepter handler om. :)

6608128[/snapback]

 

det der oppklarte absolutt ingenting for min del.

 

Dolce & Gabbana ville vel aldri satt navnet sitt, eller tillatt at andre satte navnet på produkter som ikke var Dolce & Gabbana? Står det Dolce & Gabbana så er det vel Dolce & Gabbana.

Lenke til kommentar
Det er kjedelig. :fun:

6608199[/snapback]

Kjedelig med ei bukse som ikkje passer. :fun:

6608224[/snapback]

I KNOW MY SIZES.

6608230[/snapback]

Størrelser er forskjellig fra merke til merke. Og hvis du kjøper i butikk får du vite om det krymper/vider seg ut mye

6608477[/snapback]

 

Carhartt-bukser er stort sett ganske lik i størrelse/passform, så hvis man har slike bukser fra før av, så vet man gjerne hvordan de er.

Lenke til kommentar
Det er for å tjene penger, det samme som omtrent alle merker og konsepter handler om. :)

6608128[/snapback]

 

det der oppklarte absolutt ingenting for min del.

 

Dolce & Gabbana ville vel aldri satt navnet sitt, eller tillatt at andre satte navnet på produkter som ikke var Dolce & Gabbana? Står det Dolce & Gabbana så er det vel Dolce & Gabbana.

6608506[/snapback]

Les mine innlegg du. :)

Lenke til kommentar
Det er for å tjene penger, det samme som omtrent alle merker og konsepter handler om. :)

6608128[/snapback]

 

det der oppklarte absolutt ingenting for min del.

 

Dolce & Gabbana ville vel aldri satt navnet sitt, eller tillatt at andre satte navnet på produkter som ikke var Dolce & Gabbana? Står det Dolce & Gabbana så er det vel Dolce & Gabbana.

6608506[/snapback]

 

D&G er ett merke under Dolce & Gabbana, men det blir ikke designet av noen av dem. Det er ett litt billigere merke, rettet mot ett yngre og mer urbant marked. Du kan si at D&G er Dolce & Gabbana uten at det er feil, men det er ikke det samme.

Lenke til kommentar
D&G er ett merke under Dolce & Gabbana, men det blir ikke designet av noen av dem. Det er ett litt billigere merke, rettet mot ett yngre og mer urbant marked. Du kan si at D&G er Dolce & Gabbana uten at det er feil, men det er ikke det samme.

6609801[/snapback]

ok, da er jeg med.

Lenke til kommentar
FredricC, er det en prinsippsak eller er det bare fordi du er veldig snobb? Er alltid noen som spør om buksa er ekte, men jeg har aldri helt skjønt poenget... Hva er poenget?

6613381[/snapback]

 

Er man veldig snobb fordi man boikotter fake? Synes ikke jeg. Men det er også prinsipp-sak. For meg blir det å produsere og selge fake klær det samme som å selge brente DVD'er eller spill, bare værre.

 

Synes også fake klær ødelegger merkenes ekslusivitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...