KimNK Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er kjedelig. 6608199[/snapback] Kjedelig med ei bukse som ikkje passer. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er kjedelig. 6608199[/snapback] Kjedelig med ei bukse som ikkje passer. 6608224[/snapback] I KNOW MY SIZES. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er kjedelig. 6608199[/snapback] Kjedelig med ei bukse som ikkje passer. 6608224[/snapback] I KNOW MY SIZES. 6608230[/snapback] Hvis du gjør det, så Men størrelse har ikke alt å si, passform er også viktig. Mitt råd, genser og t-skjorter på nett, bukse i butikk Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er kjedelig. 6608199[/snapback] Kjedelig med ei bukse som ikkje passer. 6608224[/snapback] I KNOW MY SIZES. 6608230[/snapback] Størrelser er forskjellig fra merke til merke. Og hvis du kjøper i butikk får du vite om det krymper/vider seg ut mye Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er for å tjene penger, det samme som omtrent alle merker og konsepter handler om. 6608128[/snapback] det der oppklarte absolutt ingenting for min del. Dolce & Gabbana ville vel aldri satt navnet sitt, eller tillatt at andre satte navnet på produkter som ikke var Dolce & Gabbana? Står det Dolce & Gabbana så er det vel Dolce & Gabbana. Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er nok feil - det er & som ble lagt ned. & var et merke bl.a. VIC hadde mye av. 6607492[/snapback] Så feil kan man ta.. Jeg er i humør for noen nye sko, har noen ett godt forslag til noen loafers eller mokasiner? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Disse er rå! Mokkasiner er undervurdert Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Check it out, jeg har handla..: Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hvor mye kostet det? Blir vell ekstra dyrt med den logoen der.. Endret 3. august 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hvor mye kostet det? Blir vell ekstra dyrt med den logoen der.. 6609164[/snapback] Nei, er ikke akkurat ekte vare Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er kjedelig. 6608199[/snapback] Kjedelig med ei bukse som ikkje passer. 6608224[/snapback] I KNOW MY SIZES. 6608230[/snapback] Størrelser er forskjellig fra merke til merke. Og hvis du kjøper i butikk får du vite om det krymper/vider seg ut mye 6608477[/snapback] Carhartt-bukser er stort sett ganske lik i størrelse/passform, så hvis man har slike bukser fra før av, så vet man gjerne hvordan de er. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er for å tjene penger, det samme som omtrent alle merker og konsepter handler om. 6608128[/snapback] det der oppklarte absolutt ingenting for min del. Dolce & Gabbana ville vel aldri satt navnet sitt, eller tillatt at andre satte navnet på produkter som ikke var Dolce & Gabbana? Står det Dolce & Gabbana så er det vel Dolce & Gabbana. 6608506[/snapback] Les mine innlegg du. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er for å tjene penger, det samme som omtrent alle merker og konsepter handler om. 6608128[/snapback] det der oppklarte absolutt ingenting for min del. Dolce & Gabbana ville vel aldri satt navnet sitt, eller tillatt at andre satte navnet på produkter som ikke var Dolce & Gabbana? Står det Dolce & Gabbana så er det vel Dolce & Gabbana. 6608506[/snapback] D&G er ett merke under Dolce & Gabbana, men det blir ikke designet av noen av dem. Det er ett litt billigere merke, rettet mot ett yngre og mer urbant marked. Du kan si at D&G er Dolce & Gabbana uten at det er feil, men det er ikke det samme. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 D&G er ett merke under Dolce & Gabbana, men det blir ikke designet av noen av dem. Det er ett litt billigere merke, rettet mot ett yngre og mer urbant marked. Du kan si at D&G er Dolce & Gabbana uten at det er feil, men det er ikke det samme. 6609801[/snapback] ok, da er jeg med. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Hvor mye kostet det? Blir vell ekstra dyrt med den logoen der.. 6609164[/snapback] Nei, er ikke akkurat ekte vare 6609174[/snapback] Fake? Haha, jeg hadde aldri klart å kle meg i fake plagg. Eneste er en solbrille jeg har, fra Armani. Den er fake. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Fake? Haha, jeg hadde aldri klart å kle meg i fake plagg. Eneste er en solbrille jeg har, fra Armani. Den er fake. 6612901[/snapback] Aldri? Enn hvis det var 100% lik kopi av nøyaktig samme utseende og kvalitet, selv ikke da? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 FredricC, er det en prinsippsak eller er det bare fordi du er veldig snobb? Er alltid noen som spør om buksa er ekte, men jeg har aldri helt skjønt poenget... Hva er poenget? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Fake? Haha, jeg hadde aldri klart å kle meg i fake plagg. Eneste er en solbrille jeg har, fra Armani. Den er fake. 6612901[/snapback] Aldri? Enn hvis det var 100% lik kopi av nøyaktig samme utseende og kvalitet, selv ikke da? 6613324[/snapback] Fake er flaut. Viser bare hvor fake du er selv... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 man sparer masse penger. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 FredricC, er det en prinsippsak eller er det bare fordi du er veldig snobb? Er alltid noen som spør om buksa er ekte, men jeg har aldri helt skjønt poenget... Hva er poenget? 6613381[/snapback] Er man veldig snobb fordi man boikotter fake? Synes ikke jeg. Men det er også prinsipp-sak. For meg blir det å produsere og selge fake klær det samme som å selge brente DVD'er eller spill, bare værre. Synes også fake klær ødelegger merkenes ekslusivitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå