Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er sykt hvordan noen her henger seg opp i merket. Jeg er enig i at noen merker ikke er så attraktive som andre, men det er jo fordi de lager stygge klær, eller kopierer ideer i for stor grad.

 

D&G er absolutt ikke et ræva merke, selv om det ikke er dolce & Gabbana.. Og mobilfreak - du trenger ikke være redd for at vennene dine kommer til å le av deg, fordi det robbiedelux akkurat fortalte oss er det tilnærmet lik ingen (ihvertfall ingen ungdommer) som vet :)

 

ontopic - jeg trenger ny vinterjakke! Noen ideer? jeg har ikke hatt ny vinterjakke på 2 år tror jeg, så denne skal være litt fin :) rundt 2 lapper kanskje..? Jeg liker carhart stilen, ikke pga at man drar den over huet, men den sitter godt intill kroppen, og den har ikke så jævla mye farger eller logoer...

Lenke til kommentar
D&G er absolutt ikke et ræva merke, selv om det ikke er dolce & Gabbana.. Og mobilfreak - du trenger ikke være redd for at vennene dine kommer til å le av deg, fordi det robbiedelux akkurat fortalte oss er det tilnærmet lik ingen (ihvertfall ingen ungdommer) som vet :)

6607311[/snapback]

Jeg viste det fra før av. :wee:

 

Men jeg mener å huske å ha hørt at D&G skulle legges ned, er dette sant eller har jeg drømt?

Lenke til kommentar
Fine ting, buksene ble litt kjedelige synes jeg, men det er min mening. Jeg liker litt lysere ting :)

Ellers liker jeg å prøve bukser i butikk, så jeg ser om de passer.

 

Men fine plagg, lykke til :)

6608172[/snapback]

Jegt er veldig nøytral, så dermed er buksa jævli' fin for min del. Er forresten prat om den buksa i navy rinse-fargen. :)

 

Gidder ikke prøve klær. Det er kjedelig. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...