mobilfreek Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 vell er jo GANSKE rart av de skriver D&G og så skriver i liten skrift under: Dolce and Gabbana... nå ble jeg skuffa =/ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 vell er jo GANSKE rart av de skriver D&G og så skriver i liten skrift under: Dolce and Gabbana... nå ble jeg skuffa =/ 6606612[/snapback] Hvorfor? Du har ikke kjøpt fake heller. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jojo men er jo ikke det ordentlige merket er vel kanskje litt for opptatt av merker =/ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jojo men er jo ikke det ordentlige merket er vel kanskje litt for opptatt av merker =/ 6606620[/snapback] Men det er jo det ordentlige merket. D&G. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hehehe, Robbie Buksene jeg så i Sandvika kostet 2500+, så det har nok vært D&G ja. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Liker du buksene så blås nå i hvilket merke det er! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Liker du buksene så blås nå i hvilket merke det er! 6606756[/snapback] Jepp, men det er greit å få klaret opp i hva som er hva. Lett å bli forvirret av D&G og DG Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Liker du buksene så blås nå i hvilket merke det er! 6606756[/snapback] Jepp, men det er greit å få klaret opp i hva som er hva. Lett å bli forvirret av D&G og DG 6606858[/snapback] Tipper det er litt av markedsstrategien til DG Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hehe, da er det en D&G-bokser jeg har. Det står Dolce & Gabbana øverst, men D&G litt lenger ned. Endret 3. august 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 nesten alle D&G buksene jeg har er kjøpt på follestad.. men tror jeg kjøpte en som jeg tror er DG siden jeg kjøpte den på egen Dolce and Gabbana store i Sant Tropez Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 jesus chriddist for en kjedelig diskusjon ..fant ikke den med DG logoen, så dere får bare late som dere ser den Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 er sykt hvordan noen her henger seg opp i merket. Jeg er enig i at noen merker ikke er så attraktive som andre, men det er jo fordi de lager stygge klær, eller kopierer ideer i for stor grad. D&G er absolutt ikke et ræva merke, selv om det ikke er dolce & Gabbana.. Og mobilfreak - du trenger ikke være redd for at vennene dine kommer til å le av deg, fordi det robbiedelux akkurat fortalte oss er det tilnærmet lik ingen (ihvertfall ingen ungdommer) som vet ontopic - jeg trenger ny vinterjakke! Noen ideer? jeg har ikke hatt ny vinterjakke på 2 år tror jeg, så denne skal være litt fin rundt 2 lapper kanskje..? Jeg liker carhart stilen, ikke pga at man drar den over huet, men den sitter godt intill kroppen, og den har ikke så jævla mye farger eller logoer... Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 D&G er absolutt ikke et ræva merke, selv om det ikke er dolce & Gabbana.. Og mobilfreak - du trenger ikke være redd for at vennene dine kommer til å le av deg, fordi det robbiedelux akkurat fortalte oss er det tilnærmet lik ingen (ihvertfall ingen ungdommer) som vet 6607311[/snapback] Jeg viste det fra før av. Men jeg mener å huske å ha hørt at D&G skulle legges ned, er dette sant eller har jeg drømt? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er nok feil - det er & som ble lagt ned. & var et merke bl.a. VIC hadde mye av. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 SKjønner ingenting her, prøver dere si at D&G og Dolce & Gabbana ikke er samme merket, selv om det står Dolce & Gabbana på D&G klærne? Mens DG er Dolce & Gabbana..? merkelige verden. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Det er for å tjene penger, det samme som omtrent alle merker og konsepter handler om. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Er fristet til å kjøpe dette: T-skjorte Genser T-skjorte Bukse Keke. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Kule klær.. Kjøpte meg bukse på fretex idag jeg 50 spenn :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Er fristet til å kjøpe dette: T-skjorte Genser T-skjorte Bukse Keke. 6608162[/snapback] Fine ting, buksene ble litt kjedelige synes jeg, men det er min mening. Jeg liker litt lysere ting Ellers liker jeg å prøve bukser i butikk, så jeg ser om de passer. Men fine plagg, lykke til Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Fine ting, buksene ble litt kjedelige synes jeg, men det er min mening. Jeg liker litt lysere ting Ellers liker jeg å prøve bukser i butikk, så jeg ser om de passer. Men fine plagg, lykke til 6608172[/snapback] Jegt er veldig nøytral, så dermed er buksa jævli' fin for min del. Er forresten prat om den buksa i navy rinse-fargen. Gidder ikke prøve klær. Det er kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå