Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke? Hvem er det da og hvorfor koster det flere tusen kroner på gullsmeder?

6605983[/snapback]

Parfymer, klokker, solbriller, smykker etc. etc. produseres av andre selskaper under tillatelse (vanlig lisensavtaler) fra Dolce & Gabbana. Capiche?

6606110[/snapback]

Så D&G klokkene som selges i diverse gullsmedforretninger er lisensprodukt? Greit å vite :)

Lenke til kommentar
D&G er jo forkortelse for Dolce and Gabbana =/

6606457[/snapback]

Niks.

 

D&G er "ungdomsklær" produsert av et helt annet selskap, men lisensiert (dvs. selskapene som lager D&G får "lov" til å bruke brandet D&G som eies av Dolce & Gabbana). Prisen er også mye lavere, og man kan også se nokså enkelt at plaggene ikke er designet av Dolce & Gabbana. D&G har også egne butikker rundt omkring i verden, det er også mulig å få tak i D&G flere butikker i Norge.

 

Dolce & Gabbana forkortes med DG, og finnes kun i Kamikaze i Oslo. Dolce & Gabbana klær er dyrere enn D&G, og etter min smak også ekstremt mye stiligere enn D&G. Plagg fra Dolce & Gabbana bærer sjeldent eller aldri store logoer (det dyreste plagget jeg har fra DG har ikke logo engang). Man kan også kjennetegne buksene fra DG fordi de er så veldig lave i livet ( :love: ) sammelignet med f.eks. D&G.

 

D&G er altså ikke det samme som DG, og takk Gud for det. :)

Lenke til kommentar
Ikke at jeg har noe greie på slikt, men ifølge litt av teksten som kommer opp ved søk på D&G på Google:
The Dolce & Gabbana Group, with its two subsidiary labels Dolce & Gabbana and D&G ...

 

Så det tilhører visst samme gruppen.

6606513[/snapback]

Brandet D&G eies av Dolce & Gabbana, ja - men plaggene produseres av andre selskap, på lik linje med f.eks. solbrillene, smykkene etc. etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes de produktene er direkte heslige, egentlig. Til slutt blir D&G et ødelagt varemerke slik som JL var en stund.

6606264[/snapback]

Håper det. Dessuten, hvor mange har egentlig et plagg fra Dolce & Gabbana?

6606300[/snapback]

 

Ja, det er liksom det. Har du prøvd boxerne fra Dolce & Gabbana, forresten? De har blitt populære blant kompisene mine nå.

Lenke til kommentar
Har tenkt meg ein ny hettegenser/hettejakke, maks 800,-

Nokon forslag?

 

Er denne for harry? :blush:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

we_corp_hood_black_big.jpg

6604981[/snapback]

 

Synes den var fin, jeg. Litt mørk kanskje, men det er jo helt opp til deg. Men den kan bli litt varm om sommeren? :)

 

Robbiedeluxe: Mener jeg så Dolce&Gabbana i en butikk på Sandvika. Er det virkelig kun Kamikaze som har det?

Lenke til kommentar
vell har en del som det står Dolce and Gabbana på og noe det står D&G på... f.eks tror ikke buksene mine er D&G siden de fleste av de kosta 2.500-3.000

6606575[/snapback]

De billigste DG buksene koster rundt 2.700 og opp mot en 15.000. :)

 

Men merk at det ofte står "Dolce & Gabbana" på D&G plagg, for å forvirre folk enda mer. ;) Men tilbake til buksene dine, dersom de er kjøpt i Norge og ikke på Kamikaze er det nok D&G du har. Hvor lave er de rundt livet? Hvilken størrelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...