IBalic Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kjører Hugo Boss for alle penga. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Her går det i Calvin Klein One. Kjøpte foresten nye sko i dag. Grå Cheap Monday på salg til 150,- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Har tenkt meg ein ny hettegenser/hettejakke, maks 800,- Nokon forslag? Er denne for harry? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 2. august 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 ikke harry nok.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Har tenkt meg ein ny hettegenser/hettejakke, maks 800,-Nokon forslag? Er denne for harry? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6604981[/snapback] På hvilken måte skulle den genseren være harry? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Harry var den vel ikke, men Satrucci, pen var den ei heller Så dønn lik ut som de fleste hettegensere, bare at prisen på den er rundt 800 kroner? Endret 2. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 No idea.. Har eg peiling kanskje? =P Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Så bare Lindeberg merket, og de ligger vel på rundt 800 kroner tror eg. Men te helvette, kjør rølp som meg, mye mer fornuftig Billig er det og. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Drittlei av å kle meg som ein dass no, derfor. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 kjøp en helt enkel hettejakke til 200 kroner på h&m da vel...da unngår du i tillegg å måtte bedrive skamløs logoflashing. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Kjør harry og dyrt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Satrucci_: Jeg kler meg som en dass, men skal jeg si deg selv ser jeg helt fantastisk ut Men Sondre har noen kloke ord oppi her. Den genseren der er så vanlig at du likegodt kan kjøpe på H&M. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Har lyst å spandere på meg litt ekstra for ein gongs skuld, ser ikkje noko gale i det. Bad folk om å komme med forslag, det er fortsatt lov. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg synes genseren var tøff jeg. Jeg liker også godt gensere med litt tykke vanrette striper. Sliker som denne, selv om jeg liker de bedre med V-hals. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Edit: Du ville ha hette-gensere ja? Da har jo "moods of norway" flere tøffe, og de ligger vel rundt 8-900 kr. Endret 3. august 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Nettsjapper som selger Moods? Er såvidt eg veit ingen som fører det rundt her. Edit: Kikka litt rundt på nettsidene till moods, men fant eigenteleg ikkje noko eg likte... Litt for harde på malingsspanna den gjengen der. Vil heller ha litt meir anonyme fargar. Endret 3. august 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg bruker Lacoste grå. 6604398[/snapback] Word! Bare jeg som er lei av alt Dolce&Gabbana-logoflash-stashet som selger mer enn Se og Hør for tiden? Kors, dogtags, armbånd, klokker, mobilbling, øredobber osv. Alt med en alt annet enn liten DOLCE&GABBANA-logo. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hvilken av disse synest dere er kulest ? Vurderer og kjøpe den øverste genseren eller den mørke grønne. Noen andre bra netshoper jeg burde sjekke ut forresten ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Den mørkegrønne så best ut. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg bruker Lacoste grå. 6604398[/snapback] Word! Bare jeg som er lei av alt Dolce&Gabbana-logoflash-stashet som selger mer enn Se og Hør for tiden? Kors, dogtags, armbånd, klokker, mobilbling, øredobber osv. Alt med en alt annet enn liten DOLCE&GABBANA-logo. 6605863[/snapback] Det morsomste er jo at det ikke er Dolce & Gabbana som står bak, engang. Stakkars uvitende nordmenn. Jeg er glad i mine logo-free Dolce & Gabbana plagg, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Er det ikke? Hvem er det da og hvorfor koster det flere tusen kroner på gullsmeder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå