master air Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hvorfor skulle vi ikke kunne det? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hvis parfyme går under mote så. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 bestilte meg nettopp Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ble ca 1000 med frakt. 6602686[/snapback] Hvor bestilte du det der? Genseren var tøff Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Hvis parfyme går under mote så. Det var nettopp det jeg også funderte på, det er noe vi bruker til for å freshe opp image/utseende våres. Lukter/(ser?) at veldig mange, både gutter og menn, bruker Jean Paul Gultier. Det irriterer meg veldig, at folk skal ha den samme lukten som andre. Nå har jeg hele koleksjonen til Jean Paul Gultier, untatt det brune pudderet og ansikts sminken (ja, dere hørte meg!). Hva bruker dere? Personlig liker jeg Armani Black Code akkurat nå som er det beste kjøpet jeg har gjort innen fragrence. Anbefaler også Chanel, få gutter som bruker det. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 2. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 bestilte meg nettopp Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ble ca 1000 med frakt. 6602686[/snapback] Hvor bestilte du det der? Genseren var tøff 6602783[/snapback] www.famousstarsandstraps.com Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hvis parfyme går under mote så. Det var nettopp det jeg også funderte på, det er noe vi bruker til for å freshe opp image/utseende våres. Lukter/(ser?) at veldig mange, både gutter og menn, bruker Jean Paul Gultier. Det irriterer meg veldig, at folk skal ha den samme lukten som andre. Nå har jeg hele koleksjonen til Jean Paul Gultier, untatt det brune pudderet og ansikts sminken (ja, dere hørte meg!). Hva bruker dere? Personlig liker jeg Armani Black Code akkurat nå som er det beste kjøpet jeg har gjort innen fragrence. Anbefaler også Chanel, få gutter som bruker det. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6602786[/snapback] Personlig liker jeg godt Lacoste-parfymene. Bruker nå Essentials, den grønne Også deodoranten som hører til såklart Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Bruker Sean-Paul, som mange andre. Men jenter liker den da. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Bruker Dolce and Gabbana masculine Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Ahh, Tommy Hilfigher hadde en deilig sommer-fragrence i fjor. Ellers liker jeg godt parfymer fra USA, husker ikke helt hva de merkene dems het. En god parfyme er Creed. Endret 2. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Bruker Christian Dior sin klassiske om vinteren, om sommeren varierer jeg med Dolce & Gabbana (klassiske den også). Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 men dei fleste dyre belter jeg har sett har vært grell. 6602557[/snapback] Akkurat det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 hvor er det beste stedet å kjøpe feks volcom/shit +div. andre skateklær på internett? Gjerne andre merker som jeg ikke vet om... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 hvor er det beste stedet å kjøpe feks volcom/shit +div. andre skateklær på internett? Gjerne andre merker som jeg ikke vet om... Boardshop.no, Steez.no og Stress.no. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Bruker Lacoste blå/grønn, og Davidoff Cool Water. Veldig fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Bruker Davidoff Cool Water og Cerutti Image. Begge er så utrolig digge, anbefales. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Er det bare jeg som føler at Jean-Paul parfymen er "veldig oppbrukt"? Ikke synes jeg den lukter så godt heller, for den sakens skyld.. Nå går det mye i lette og friske sommerdufter naturlig nok, Versace Man og DKNY Be Delicious Man blir benyttet her i gården Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker Lacoste grå. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 jeg bruker egen dunst <3 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kjöpte Emporio Armani i dag. Lukter utrolig godt. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kjöpte Emporio Armani i dag. Lukter utrolig godt. 6604491[/snapback] Den har jeg brukt i 7 år Planer om å bytte nå for å få noe forandring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå