Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis parfyme går under mote så. :)

Det var nettopp det jeg også funderte på, det er noe vi bruker til for å freshe opp image/utseende våres. :)

 

Lukter/(ser?) at veldig mange, både gutter og menn, bruker Jean Paul Gultier. Det irriterer meg veldig, at folk skal ha den samme lukten som andre. Nå har jeg hele koleksjonen til Jean Paul Gultier, untatt det brune pudderet og ansikts sminken (ja, dere hørte meg!).

 

Hva bruker dere? Personlig liker jeg Armani Black Code akkurat nå som er det beste kjøpet jeg har gjort innen fragrence. Anbefaler også Chanel, få gutter som bruker det. :)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Armani%20Black%20Code%20with%20box.jpg
Endret av onyX
Lenke til kommentar
Hvis parfyme går under mote så. :)

Det var nettopp det jeg også funderte på, det er noe vi bruker til for å freshe opp image/utseende våres. :)

 

Lukter/(ser?) at veldig mange, både gutter og menn, bruker Jean Paul Gultier. Det irriterer meg veldig, at folk skal ha den samme lukten som andre. Nå har jeg hele koleksjonen til Jean Paul Gultier, untatt det brune pudderet og ansikts sminken (ja, dere hørte meg!).

 

Hva bruker dere? Personlig liker jeg Armani Black Code akkurat nå som er det beste kjøpet jeg har gjort innen fragrence. Anbefaler også Chanel, få gutter som bruker det. :)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Armani%20Black%20Code%20with%20box.jpg

6602786[/snapback]

 

Personlig liker jeg godt Lacoste-parfymene. Bruker nå Essentials, den grønne :love: Også deodoranten som hører til såklart :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...