Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klassiske briller som gir deg respekt :)... Noen som vet hvor de selger sånne`?

Det er de klassiske Ray Ban Wayfarer brillene du har avbildet der. Man finner de på ebay, her for eksempel.

 

edit:Hvis du skal kjøpe nye shades så er det viktigste at de passer deg. Det du burde kjøpe som er hot i år, er noen store sorte plastikkbriller fra Valentino. Kjøpte et par i Roma i fjor og jeg har aldri vært mer fornøyd med noen briller før. Anbefales!

Endret av fredriksen85
Lenke til kommentar
Siden det var noen her som var inne på solbriller, noen som kan si meg hvor jeg får tak i slike?

ihsahn_oversea.jpg

ta med bildet til din lokale brillesjappe og så spør du om de vet hvor man får tak i sånne briller. Og eventuelt om de har brillene der.

 

etter min mening ser det ut som "harry potter" briller med fargeglass, som du kan få så og si overalt. :D

 

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar

Jeg gjør det enkelt jeg. Blå \ Svarte Jeans med en skjorte. Har endel forskjellige skjorter av forskjellige farge ,men jeans og skjorte er en kombinasjon jeg bruker ofte.

 

rart nok så blir jeg stoppet mye oftere av selgere på byen når jeg har på meg en skjorte enn når jeg har på meg genser.. Kanskje jeg ser mer dannet ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...