Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater shopping. Kan ikke skjønne hvordan folk liker å stresse rundt i butikker... Men alle er forskjellige. :)

Enig. Det er "forsket" rundt det her, og noen (spesiellt menn) blir så stresset at det er direkte helseskadelig. Jeg er sikker på at jeg hører med i den gruppen :p

Jeg kjøper sjeldent klær jeg, og når jeg kjøper så går det i billig klær ;)

Lenke til kommentar

Ahh. :)

Fint at en ny tråd ble opprettet ettersom mine irritasjoner ble sendt pr. PM da den forrige ble stengt. :)

Selv er det mye klær jeg har lyst på for øyeblikket, men må vente til rundt midten av juni før jeg kan kjøpe noe. Er en bula-bukse jeg har lyst på, sånn joggebukse-aktig. Kjenner en dewd som jeg kan få den billig av, så det er perfekt! Videre er jo linbukse og sommersko interessant! :)

Får jeg bilde av Tiger-skoene, eller? :)

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg omtrent bare Jeans. Har en del hverdagsjeans som ser litt vanlige ut og noen som jeg bruker sammen med blazer eller evt. skjorte på fest. Til fest foretrekker jeg mørke jeans, gjerne med litt struktur. Mesteparten av det jeg har er Lee, Levis og Diesel.

Lenke til kommentar

Jeans er tingen, jeg bruker (nesten) utelukkende jeans.

Er sterkt uenig i at en jean er en jean, og jeg liker godt Dolce & Gabbana (så lenge de ikke blir for "hippie"), 7 Jeans og Replay (er litt usikker på kvaliteten, men tøffe er de).

Diesel og Tiger er også brukbare merker.

Lenke til kommentar

Har sett et par jævli fete fra Tiger, men føler at mye blir "likt" med de andre buksene. Forøvrig er jeans så og si det eneste jeg bruker, men synes mange blir veldig like så prøver å finne noe litt ulikt de andre. Har forøvrig mange flere gensere enn jeg har jeans; av en eller annen grunn. :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker jeans, dog kvalitesjeans. Jeg har noen fra Matineque som faktisk er veldig gode. I tillegg har jeg noen lyse CK-jeans, et par hvite med hull ( :p ) fra Error, noen hvite "hele" fra Massimo Dutti, og et par levi's. Og selvsagt et par Polo Jeans.

Lyse jeans, rosa skjorte og blazer er en god kombinasjon!

Lenke til kommentar

jeg kjøpte meg noen nye jeans her for leden. G-star, kjøpt på Brandstad i Sandvika :yes:

Synes Brandstad har mye kult, serlig den nye kolleksjonen til de to norske designerne; Moods of Norway. Har lyst til å konfirmere meg i en hvit dress med blå blomster på neste år som de har laget! :love: Da hadde jeg vært konge!!

Lenke til kommentar
Jeg bruker jeans, dog kvalitesjeans. Jeg har noen fra Matineque som faktisk er veldig gode. I tillegg har jeg noen lyse CK-jeans, et par hvite med hull ( :p ) fra Error, noen hvite "hele" fra Massimo Dutti, og et par levi's. Og selvsagt et par Polo Jeans.

hvorfor er dine jeans mer kvalitet enn feks mine?

Lenke til kommentar

han sa ikke de var bedre enn dine, han sa bare at det var kvalitets-jeans. Det er du som påstår at de er bedre enn dine.

Endret av Elorfin
Lenke til kommentar

han sa ikke de var bedre enn dine, han sa bare at det var kvalitets-jeans. Det er du som påstår at de er bedre enn dine.

jeg har jeans fra jack and jones

etter hva jeg har fått med meg at dere tror er kvaltiet dyrt, har også fått med meg at han har mye dyrt

og jeg sa feks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...