Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

FredericC: Du har for lang signatur. Fiks det, så slipper jeg å gjøre det.

6600102[/snapback]

 

4 linjer? Trodde det var lov. Uansett, fixed.

 

Ja, 1200,- for et belte er sinnsykt. Jeg er sikker på at man kan få et like fint belte til hundrelappen ;). Men så har vel *grøss* merkenavn noe å si også da.  :roll:

6598998[/snapback]

1200,- for et belte er alt annet enn sinnsykt. Hvis du finner et belte til 100.- som du liker bedre enn et til 1200 kroner, fint for deg, men det har aldri vært tilfellet med meg. Har hatt et lyseblått Puma-belte som har blitt flittig brukt, til 200,-, men det kan ikke måle seg med de beltene jeg har gitt litt mer for.

 

En ting jeg lurer på: Er JL en av de få selskapene sine som får produsert klærne i norden? "alle" andre tyr til asia osv for lave lønninger

6599386[/snapback]

Sjekket at plagg, "Made in Portugal."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
FredericC: Du har for lang signatur. Fiks det, så slipper jeg å gjøre det.

6600102[/snapback]

 

4 linjer? Trodde det var lov. Uansett, fixed.

 

I hvilken oppløsning da? Jeg fikk 6 linjer i 1280 med standard skin.

Lenke til kommentar

Det er mye jeg kjøper før jeg betaler 1200 kroner for et belte og buckle, men det er da gjennomførbart. Har intrykk av at beltet ikke lenger brukes for å holde buksene oppe, men heller som et smykke eller noe for å komplimentere klærne man går med.

Mitt nyeste belte, synes det var litt mørkt og dystert, men det ser bedre ut irl.

post-10803-1154514137_thumb.jpg

Lenke til kommentar
1200,- for et belte er alt annet enn sinnsykt. Hvis du finner et belte til 100.- som du liker bedre enn et til 1200 kroner, fint for deg, men det har aldri vært tilfellet med meg. Har hatt et lyseblått Puma-belte som har blitt flittig brukt, til 200,-, men det kan ikke måle seg med de beltene jeg har gitt litt mer for.

6600574[/snapback]

men da er jo problemet at du bare har stygge belter ;) Belter som koster mer enn 500 kroner er nesten uten unntak ekstremt stygge.

 

Men det er meg da, om du liker den slags så for all del :)

Lenke til kommentar
1200,- for et belte er alt annet enn sinnsykt. Hvis du finner et belte til 100.- som du liker bedre enn et til 1200 kroner, fint for deg, men det har aldri vært tilfellet med meg. Har hatt et lyseblått Puma-belte som har blitt flittig brukt, til 200,-, men det kan ikke måle seg med de beltene jeg har gitt litt mer for.

6600574[/snapback]

men da er jo problemet at du bare har stygge belter ;) Belter som koster mer enn 500 kroner er nesten uten unntak ekstremt stygge.

 

Men det er meg da, om du liker den slags så for all del :)

6601915[/snapback]

så vist ett belte som koster 99,- som er ekstremt kult, blir satt opp til 999,-. Da blir det automatisk ekstremt stygt?

Lenke til kommentar
1200,- for et belte er alt annet enn sinnsykt. Hvis du finner et belte til 100.- som du liker bedre enn et til 1200 kroner, fint for deg, men det har aldri vært tilfellet med meg. Har hatt et lyseblått Puma-belte som har blitt flittig brukt, til 200,-, men det kan ikke måle seg med de beltene jeg har gitt litt mer for.

6600574[/snapback]

men da er jo problemet at du bare har stygge belter ;) Belter som koster mer enn 500 kroner er nesten uten unntak ekstremt stygge.

 

Men det er meg da, om du liker den slags så for all del :)

6601915[/snapback]

så vist ett belte som koster 99,- som er ekstremt kult, blir satt opp til 999,-. Da blir det automatisk ekstremt stygt?

6602457[/snapback]

Nei? Hvor får du det fra?

Lenke til kommentar
men da er jo problemet at du bare har stygge belter ;) Belter som koster mer enn 500 kroner er nesten uten unntak ekstremt stygge.

6601915[/snapback]

Haha, det er det dummeste jeg har hørt på lenge!

De dyrere beltene koster mer fordi de har bedre og mer kjente designere.

Designerene er mer kjente fordi har god suksess på markedet og de selger mye.

 

Ergo - det er en grunn til at de peneste klærne/beltene er dyrere.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt noe om klær, jeg har sagt noe om belter. Dyre belter er som oftest forferdelig stygge, samme hvem som har designet beltene.

6602471[/snapback]

Dyre belter er stygge, og billige belter er fine?

Hvor er logikken?

6602483[/snapback]

Logikken ligger i at dyre belter ofte prangende og grell. Jeg sier ikke at du ikke finner fine belter til 2000 kroner, men dei fleste dyre belter jeg har sett har vært grell.

Lenke til kommentar
søtt gear, må kjøpe meg en ny hoodie snart, synd bape er så sattans dyrt, overpriset og overhypet. Hovedkriteriet mitt for gensere er stort sett at jeg selv liker hvordan den ser ut og at den er deilig og myk, som en flat kattepus :)

6602705[/snapback]

Famous genserne er gode og mye inni.

er litt dumt at de har tatt bort de gamle genserne fra e-shoppen. De hadde en del kule før også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...