Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Likte de krew hettegenserene. Noen som sendte mail og spurte om de sendte til Norge? :)

Foresten noen som har tips til noen fete sko? Skal være lette, og ikke for varme slik som vans. Men for all del ikke la det være vans, alle har de jo nå, inkludert meg. Begynner å gå lei... :nei:

6596331[/snapback]

det fine med vans er at de kommer i så mange prints ;) se side 348 "Hoffman print", skal du ha noe lettere og luftigere må du begynne å tenke sandaler...

6596532[/snapback]

 

Har ikke helt klart å bestemme meg for om jeg synes de var kule eller harry, men takk skal du ha uansett :p

 

La forresten merke til at jeg hadde glemt et komma i innlegget mitt. Mente såklart "ikke for varme, slik som vans." Altså jeg mener at vans ikke er for varme, og deilige å gå i om sommeren. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg har brukt i sommer er havaianas og vans, så vil anbefale det. Finnes jo i utrolig mange forskjellige varianter, men selv foretrekker jeg de litt mer enkle variantene.

 

Hvis ikke har jo andre merker "vans"-sko (fant ikke noe annet ord). Lave Converse-tøysko er også kult, men de kan bli veldig smale, så hvis du kjører en litt baggy stil så styr unna.

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er meg du snakker til, men jeg betaler ikke klær selv nei. Med unntak av siste beltet jeg kjøpte. Men om jeg hadde betalt klær selv, og det må jeg snart mtp. alderen og at jeg snart flytter ut, hadde ikke klessmaken min forandret seg. Så lenge design veier opp for pris, ser jeg ikke problemet.

 

Vil ikke kalle meg selv en pappagutt, da det er min mor som betaler.

 

Jeg synes 4000,- er ekstremt mye for et skjermkort. Men det handler om prioriteringer, og jeg vil heller har kvalitetsklært jeg ser bra ut i, enn å spille TES4:Oblivion i maksimal oppløsning med alt på fullt.

 

Hehe, beklager OT.

Lenke til kommentar
1200 for et belte?  :hmm:

 

Unnskyld uttrykket, men er du en "pappagutt"? e.g. som egentlig ikke gjør noe men bare får penger i nevene?  :hmm: (no offense rettet mot fredric)

 

 

:D

 

Ja, 1200,- for et belte er sinnsykt. Jeg er sikker på at man kan få et like fint belte til hundrelappen ;). Men så har vel *grøss* merkenavn noe å si også da. :roll:

Lenke til kommentar

Hva skjer? :s 1200 for et belte er ikke så sykt som dere skal ha det til, ofte er det tilbehøret som gjør et antrekk. Si at du har en viss sum å bruke på et antrekk, da kan du likegodt kjøpe billige klær og gjøre det spesielt med tilbehøret du har til. Og ingen reagerte på Guccisko postet tidligere til rundt 3k, men så er jo sko viktig for hele kroppen og da.

Lenke til kommentar
Ja, 1200,- for et belte er sinnsykt. Jeg er sikker på at man kan få et like fint belte til hundrelappen ;). Men så har vel *grøss* merkenavn noe å si også da.  :roll:

 

:!: (gadd ikke å skrive noe, det får holde)

 

En ting jeg lurer på: Er JL en av de få selskapene sine som får produsert klærne i norden? "alle" andre tyr til asia osv for lave lønninger

 

:tease:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
1200 for et belte er jo en grei pris.. ikke for dyrt ikke for lite

6599281[/snapback]

 

Hvordan kan et belte koste for lite?

 

Jeg er veldig enig i det Anette_ sier om tilbehør.

 

FredericC: Du har for lang signatur. Fiks det, så slipper jeg å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...