Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Mens vi er igang synes jeg noen i RPP får begynne med spoiler på sine bilder også. Har vokst ifra sånt for lenge siden. :ermm:

Eller hva med at vi utelater alle bilder i all fremtid og heller 'beskriver' plagg man lurer på å kjøpe eventuelt har anskaffet.

6592364[/snapback]

Ja sier meg enig i det. Bare pass på og ikke beskrive plaggen for detaljert, kan fort bli litt støtende for de 'eldre'. :green:

6592379[/snapback]

Dere må gjerne legge inn bilder av joggeklærne og joggeskoene deres for min del - men når jeg surfer på laptopen hadde det vært greit å ha joggebildene deres i en spoiler. Ikke noe vondt ment altså, har du en stil som innebærer gensere i XXXXL med dollartegn overalt så er det jo en stil på lik linje med det siste fra Robert Cavalli - men (begge) bildet(ene) trenger ikke å fylle opp hele skjermen min for det. :)

6592418[/snapback]

Vær så snill. Du driter deg litt ut nå.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere må gjerne legge inn bilder av joggeklærne og joggeskoene deres for min del - men når jeg surfer på laptopen hadde det vært greit å ha joggebildene deres i en spoiler. Ikke noe vondt ment altså, har du en stil som innebærer gensere i XXXXL med dollartegn overalt så er det jo en stil på lik linje med det siste fra Robert Cavalli - men bildet trenger ikke å fylle opp hele skjermen min for det. :)

6592418[/snapback]

Og det ble forsøkt sagt på en pen måte fra min side, for all del, har ikke noe i mot bilder, men en spoiler-tag skulle være relativt enkelt å få til. :)

EDIT:

Vær så snill. Du driter deg litt ut nå.
Robbie holder seg da godt inne på teppet, i motsetningen til visse andre. Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Ved å si at XXXXL gensere med dollartegn er stil? Ja, tenkte litt på det jeg også. Men hva skal man kalle det?

6592432[/snapback]

Gir opp. Folk som deg med din holdning er ikke vits å diskutere med.

6592439[/snapback]

Var/er ikke meningen å støte noen.

Sneakerholic er jo f.eks. en av de mer hyggelige her inne - selv om vi ikke deler samme smak.

Lenke til kommentar

Herregud, Robbie. Om folk med forskjellig smak skal kreve at folk setter bilder av plagg de liker i spoiler, så ville denne tråden vært stappfull av spoilere. Åpne øynene dine litt, jeg har ikke sett så mange klaget på bilder av de, om jeg får si det, stygge plagg / skoene du har lagt ut STORE bilder av, her.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Dere må gjerne legge inn bilder av joggeklærne og joggeskoene deres for min del - men når jeg surfer på laptopen hadde det vært greit å ha joggebildene deres i en spoiler. Ikke noe vondt ment altså, har du en stil som innebærer gensere i XXXXL med dollartegn overalt så er det jo en stil på lik linje med det siste fra Robert Cavalli - men (begge) bildet(ene) trenger ikke å fylle opp hele skjermen min for det. :)

6592418[/snapback]

sitter på en 12" læppis selv, klarer meg fint jeg. Ellers går jeg som oftest i small/medium og dollartegna finner du nok kun i pengboka. :wee:

Lenke til kommentar
Ved å si at XXXXL gensere med dollartegn er stil? Ja, tenkte litt på det jeg også. Men hva skal man kalle det?

6592432[/snapback]

Gir opp. Folk som deg med din holdning er ikke vits å diskutere med.

6592439[/snapback]

Var/er ikke meningen å støte noen.

Sneakerholic er jo f.eks. en av de mer hyggelige her inne - selv om vi ikke deler samme smak.

6592445[/snapback]

Ok fint å høre, men tviler på at du faktisk støter noen med den komentaren da. Den var litt.. vel, klisje'.

Lenke til kommentar
Herregud, Robbie. Om folk med forskjellig smak skal kreve at folk setter bilder av plagg de liker i spoiler, så ville denne tråden vært stappfull av spoilere.

6592446[/snapback]

Nei, store bilder. Bilder er greit, det - men gigantiske bilder ødelegger scrollingen hos meg.

Lenke til kommentar
Herregud, Robbie. Om folk med forskjellig smak skal kreve at folk setter bilder av plagg de liker i spoiler, så ville denne tråden vært stappfull av spoilere. Åpne øynene dine litt, jeg har ikke sett så mange klaget på bilder av de, om jeg får si det, stygge plagg / skoene du har lagt ut STORE bilder av, her.

6592446[/snapback]

Det er vel ikke bildene det klages på - men snarere store bilder som f.eks. de ROCKSTAR postet øverst på min nåværende side(har 40 poster/side) - som i og for seg er greie, men ødelegger visningen for en stakkar på laptop.

Jeg har nå tillatt meg å legge til en regel i førsteposten - noen fordeler må jo en trådstarter ha. For all del, bilder er greit, men spoilere er fint om de er av større format.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke bildene det klages på - men snarere store bilder som f.eks. de ROCKSTAR postet øverst på min nåværende side(har 40 poster/side) - som i og for seg er greie, men ødelegger visningen for en stakkar på laptop.

Jeg har nå tillatt meg å legge til en regel i førsteposten - noen fordeler må jo en trådstarter ha. For all del, bilder er greit, men spoilere er fint om de er av større format.

6592489[/snapback]

Da hadde det vel gjerne vært en ide og ikke poengetere innholdet på bildene, hvis det ikke var av betydning....... eller er det kanskje etterpåklokskapen som taler nå? ;)

edit: regel din sier jo at alle bilder skal inn i spoiler, noe jeg må si meg uenig i hvertfall. synes det er et mas og måtte trykke meg inn på alle spoilerne for å se. Skriv nå at det er store bilder det gjelder hvis det er det du mener.... evt, bilder med støtende 'jogge' innhold. :green:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Okei, da skjønner jeg deg. Store bilder som sprenger forum-layouten er jeg heller ingen fan av. :)

6592469[/snapback]

Nemlig. PowerBooken min blir helt forvirret når jeg prøver å scrolle nedover og det er et gigantisk bilde i veien. At alle bildene er av forskjellige joggesko i alle slags farger (som aldri burde ha vært blandet) og høyder(!) gjør jo egentlig ikke saken bedre, men det får jeg bare leve med. Ikkeno' problem. :wee:

Lenke til kommentar

Nå har det strengt tatt blusset opp med en del store sneakers-bilder den siste tiden - og derfor ble vel dette nevnt. Har vel ikke vært noe problem med bilder av andre ting foreløpig, meg bekjent. Kunne selvsagt latt vær å nevne det, ser selvsagt det, men jeg tar ingen kritikk for mitt ordvalg. Jeg mener fortsatt jeg henvendte meg på en pen måte.

For all del, jeg har da sneakers jeg også.

Nok om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...