ATi-Radeon Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Rockstar, når kommer nye krew kolleksjonen ut? Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Vet ikke, har utrolig lyst på den svarte all over hoodien jeg postet fra Kr3w. Passer til de skoene jeg postet over her. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor mye ga du for Send Help paret, sitter å tenker på å selge mitt ene par, men vil se hvor mye jeg kan få for det? Er det et par Jordan VII retro mitt øye skuer? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor mye ga du for Send Help paret, sitter å tenker på å selge mitt ene par, men vil se hvor mye jeg kan få for det? Er det et par Jordan VII retro mitt øye skuer? 6591881[/snapback] Selger dere brukte sko? Hvem som kjøper brukte sko? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Selger dere brukte sko? Hvem som kjøper brukte sko? 6591886[/snapback] Hvem sa de var brukte? Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor mye ga du for Send Help paret, sitter å tenker på å selge mitt ene par, men vil se hvor mye jeg kan få for det? Er det et par Jordan VII retro mitt øye skuer? 6591881[/snapback] 1100. Men det var på Hall Of Fame, man får de sikkert for 120-150 $ på nett. Og ja.. VII = En av mine favoritt Jordans Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Mye fint der synes jeg, og den evisuen har jeg ikke sett før! Har du forresten lacet opp Send Helpsa selv eller er det HF som har gjort det? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Evisu. <3 Synd at prisene ikke er litt snillere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Dere kunne ikke tenke dere å legge de store bildene i en sånn "spoiler-tag"? Ikke alle er så fryktelig interressert i sneakers. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dere kunne ikke tenke dere å legge de store bildene i en sånn "spoiler-tag"? Ikke alle er så fryktelig interressert i sneakers. 6591968[/snapback] Lover du å gjøre det samme med dine bilder da? Ikke alle er så fryktelig interessert i damemoter. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dere kunne ikke tenke dere å legge de store bildene i en sånn "spoiler-tag"? Ikke alle er så fryktelig interressert i sneakers. 6591968[/snapback] Lover du å gjøre det samme med dine bilder da? Ikke alle er så fryktelig interessert i damemoter. 6592011[/snapback] Takk. ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Dere kunne ikke tenke dere å legge de store bildene i en sånn "spoiler-tag"? Ikke alle er så fryktelig interressert i sneakers. 6591968[/snapback] Lover du å gjøre det samme med dine bilder da? Ikke alle er så fryktelig interessert i damemoter. 6592011[/snapback] Tror strengt tatt jeg har lagt ut relativt få bilder - og aldri side på side med svære bilder. Men nok om det.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dere kunne ikke tenke dere å legge de store bildene i en sånn "spoiler-tag"? Ikke alle er så fryktelig interressert i sneakers. 6591968[/snapback] Lover du å gjøre det samme med dine bilder da? Ikke alle er så fryktelig interessert i damemoter. 6592011[/snapback] :!: , priceless Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dere kunne ikke tenke dere å legge de store bildene i en sånn "spoiler-tag"? Ikke alle er så fryktelig interressert i sneakers. 6591968[/snapback] Lover du å gjøre det samme med dine bilder da? Ikke alle er så fryktelig interessert i damemoter. 6592011[/snapback] Patetisk. Virkelig synd. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Patetisk. Virkelig synd. 6592061[/snapback] Ja fryktelig er det.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Patetisk. Virkelig synd. 6592061[/snapback] Ja fryktelig er det.. 6592124[/snapback] Du må gjerne ha en annen smak, men stemple andre ved å kalle det "dameklær" blir for dumt. Selv om du er skrekkelig glad i joggesko og skateboardsko, må du ikke glemme at det finnes andre (som meg og Joachim) som faktisk har vokst i fra det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Du må gjerne ha en annen smak, men stemple andre ved å kalle det "dameklær" blir for dumt. Selv om du er skrekkelig glad i joggesko og skateboardsko, må du ikke glemme at det finnes andre (som meg og Joachim) som faktisk har vokst i fra det. 6592188[/snapback] Smil og vær glad, ikke ta alt så personlig her. Jokke er jo ikke akkurat den som slenger minst dritt her på forumet så han tåler nok å få litt tilbake. Og begynne nå ikke noen diskusjon om modenhet småen, det handler kun om smak og behag. edit: tenkte ikke over det før nå, men du presterte nettopp og si at jokke er mer moden enn meg..... :!: huff, dagens... Endret 31. juli 2006 av phax Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Mens vi er igang synes jeg noen i RPP får begynne med spoiler på sine bilder også. Har vokst ifra sånt for lenge siden. Eller hva med at vi utelater alle bilder i all fremtid og heller 'beskriver' plagg man lurer på å kjøpe eventuelt har anskaffet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Mens vi er igang synes jeg noen i RPP får begynne med spoiler på sine bilder også. Har vokst ifra sånt for lenge siden. Eller hva med at vi utelater alle bilder i all fremtid og heller 'beskriver' plagg man lurer på å kjøpe eventuelt har anskaffet. 6592364[/snapback] Ja sier meg enig i det. Bare pass på og ikke beskrive plaggen for detaljert, kan fort bli litt støtende for de 'eldre'. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Mens vi er igang synes jeg noen i RPP får begynne med spoiler på sine bilder også. Har vokst ifra sånt for lenge siden. Eller hva med at vi utelater alle bilder i all fremtid og heller 'beskriver' plagg man lurer på å kjøpe eventuelt har anskaffet. 6592364[/snapback] Ja sier meg enig i det. Bare pass på og ikke beskrive plaggen for detaljert, kan fort bli litt støtende for de 'eldre'. 6592379[/snapback] Dere må gjerne legge inn bilder av joggeklærne og joggeskoene deres for min del - men når jeg surfer på laptopen hadde det vært greit å ha joggebildene deres i en spoiler. Ikke noe vondt ment altså, har du en stil som innebærer gensere i XXXXL med dollartegn overalt så er det jo en stil på lik linje med det siste fra Robert Cavalli - men (begge) bildet(ene) trenger ikke å fylle opp hele skjermen min for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå