Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye ga du for Send Help paret, sitter å tenker på å selge mitt ene par, men vil se hvor mye jeg kan få for det? Er det et par Jordan VII retro mitt øye skuer? :love:

6591881[/snapback]

1100. Men det var på Hall Of Fame, man får de sikkert for 120-150 $ på nett.

Og ja.. VII = En av mine favoritt Jordans :love:

Lenke til kommentar
Dere kunne ikke tenke dere å legge de store bildene i en sånn "spoiler-tag"? Ikke alle er så fryktelig interressert i sneakers.

6591968[/snapback]

Lover du å gjøre det samme med dine bilder da? Ikke alle er så fryktelig interessert i damemoter. :green:

Lenke til kommentar
Dere kunne ikke tenke dere å legge de store bildene i en sånn "spoiler-tag"? Ikke alle er så fryktelig interressert i sneakers.

6591968[/snapback]

Lover du å gjøre det samme med dine bilder da? Ikke alle er så fryktelig interessert i damemoter. :green:

6592011[/snapback]

Takk. ^^

Lenke til kommentar

6591968[/snapback]

6592011[/snapback]

Tror strengt tatt jeg har lagt ut relativt få bilder - og aldri side på side med svære bilder. Men nok om det..
Lenke til kommentar

6591968[/snapback]

6592011[/snapback]

:!: , priceless

Lenke til kommentar

6591968[/snapback]

6592011[/snapback]

Patetisk. Virkelig synd.

Lenke til kommentar
Patetisk. Virkelig synd.

6592061[/snapback]

Ja fryktelig er det.. :wee:

6592124[/snapback]

Du må gjerne ha en annen smak, men stemple andre ved å kalle det "dameklær" blir for dumt. Selv om du er skrekkelig glad i joggesko og skateboardsko, må du ikke glemme at det finnes andre (som meg og Joachim) som faktisk har vokst i fra det. ;)

Lenke til kommentar
Du må gjerne ha en annen smak, men stemple andre ved å kalle det "dameklær" blir for dumt. Selv om du er skrekkelig glad i joggesko og skateboardsko, må du ikke glemme at det finnes andre (som meg og Joachim) som faktisk har vokst i fra det. ;)

6592188[/snapback]

Smil og vær glad, ikke ta alt så personlig her. Jokke er jo ikke akkurat den som slenger minst dritt her på forumet så han tåler nok å få litt tilbake. ;)

Og begynne nå ikke noen diskusjon om modenhet småen, det handler kun om smak og behag.

edit: tenkte ikke over det før nå, men du presterte nettopp og si at jokke er mer moden enn meg..... :!:

huff, dagens... :wee:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Mens vi er igang synes jeg noen i RPP får begynne med spoiler på sine bilder også. Har vokst ifra sånt for lenge siden. :ermm:

Eller hva med at vi utelater alle bilder i all fremtid og heller 'beskriver' plagg man lurer på å kjøpe eventuelt har anskaffet.

6592364[/snapback]

Ja sier meg enig i det. Bare pass på og ikke beskrive plaggen for detaljert, kan fort bli litt støtende for de 'eldre'. :green:

Lenke til kommentar
Mens vi er igang synes jeg noen i RPP får begynne med spoiler på sine bilder også. Har vokst ifra sånt for lenge siden. :ermm:

Eller hva med at vi utelater alle bilder i all fremtid og heller 'beskriver' plagg man lurer på å kjøpe eventuelt har anskaffet.

6592364[/snapback]

Ja sier meg enig i det. Bare pass på og ikke beskrive plaggen for detaljert, kan fort bli litt støtende for de 'eldre'. :green:

6592379[/snapback]

Dere må gjerne legge inn bilder av joggeklærne og joggeskoene deres for min del - men når jeg surfer på laptopen hadde det vært greit å ha joggebildene deres i en spoiler. Ikke noe vondt ment altså, har du en stil som innebærer gensere i XXXXL med dollartegn overalt så er det jo en stil på lik linje med det siste fra Robert Cavalli - men (begge) bildet(ene) trenger ikke å fylle opp hele skjermen min for det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...