Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg angående hårprodukter her? Trenger et slags produkt som gjør at jeg får "wet-look" i håret over lenger tid(helst gjennom en hel dag). Har hår ned til nakken, så det kan ikke være svindyrt i små doser da jeg sikkert trenger endel av det til håret mitt. Det viktigste er at det ikke ødelegger håret, og selvfølgelig jeg får ønsket resultat. Prisen kommer i andre rekke.

6586861[/snapback]

 

Ønsker du voks eller gele? Og hvordan vil du ha håret ditt?

 

6588206[/snapback]

 

Vil ha håret mitt til å se ut som det er vått :)

Håret skal ikke være stivt, og det er heller ikke noe krav at det skal være lettere å forme det, da håret skal bare henge løst, og se ut som det er vått. Eller noe slikt :p

Lenke til kommentar
Over skuldrene er da helt normalt og greit? Jeg begynner å lure på om jeg har gjort meg skyldig i en grov feilvurdering her jo...

6584741[/snapback]

 

Alltid oppfatta deg som en sosse gutt, og det er jo sosse mote, så da er det vel greit for din del :)

 

Jeg derimot, ville aldri ha gått med det, da jeg syns det ser helt på trynet ut, men det syns sikkert sossene at mine slitte halveis hengende bukser er også.

Lenke til kommentar
Over skuldrene er da helt normalt og greit? Jeg begynner å lure på om jeg har gjort meg skyldig i en grov feilvurdering her jo...

6584741[/snapback]

 

Alltid oppfatta deg som en sosse gutt, og det er jo sosse mote, så da er det vel greit for din del :)

 

Jeg derimot, ville aldri ha gått med det, da jeg syns det ser helt på trynet ut, men det syns sikkert sossene at mine slitte halveis hengende bukser er også.

6591180[/snapback]

 

Hva ser mest representabelt ut?

Lenke til kommentar
Over skuldrene er da helt normalt og greit? Jeg begynner å lure på om jeg har gjort meg skyldig i en grov feilvurdering her jo...

6584741[/snapback]

 

Alltid oppfatta deg som en sosse gutt, og det er jo sosse mote, så da er det vel greit for din del :)

 

Jeg derimot, ville aldri ha gått med det, da jeg syns det ser helt på trynet ut, men det syns sikkert sossene at mine slitte halveis hengende bukser er også.

6591180[/snapback]

 

Hva ser mest representabelt ut?

6591405[/snapback]

Hengende bukser, helt klart. Gjerne med mange hull.

Lenke til kommentar
Hva ser mest representabelt ut?

6591405[/snapback]

Representabel i hvilken sammenheng?

Skal man søke jobb er det som oftest en fordel å se litt "fjong og femi" ut fremfor å komme dassende i en bukse som starter halveis ned på rompeballene og en t-skjorte i passende stil.

Kommer du i vestkantsuniform på fest der Propaganda henger vanker det buksevann :love:

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Med tanke på at jeg har krøller og hår ned til skuldrene vil det bli en rimelig dyr opplevelse :)

6590574[/snapback]

 

Hm, da er nok voks tingen for deg da. Hvis pris er viktig, kan du teste Sunsilk Wax, rød og oransje boks, du finner den der du kjøper mat. Vet ikke hvor mye den sliter på håret. Du kan også gå på H&M og kjøpe GelWax eller softwax. Gelwax gir litt stivt hår, men ikke veldig.

 

Har selv hvit Renati, og synes ikke denne gir noe Wetlook, tvært imot. Håret mitt blir matt og stivt, og vil nå si at den holder ganske bra.

 

Gele er vanligvis tingen når man skal ha Wetlook, men siden du ikke vil ha stivt hår, og har så langt hår, tror jeg du kan holde deg unna.

 

Neste gang du klipper deg, eller er ved en frisør, kan du spørre der. Men de vil garrantert prakke på deg noe de selv har, og det koster en del.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Sider som sender til norge :)

 

men takk:)

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...