Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg angående hårprodukter her? Trenger et slags produkt som gjør at jeg får "wet-look" i håret over lenger tid(helst gjennom en hel dag). Har hår ned til nakken, så det kan ikke være svindyrt i små doser da jeg sikkert trenger endel av det til håret mitt. Det viktigste er at det ikke ødelegger håret, og selvfølgelig jeg får ønsket resultat. Prisen kommer i andre rekke.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tjaa, er vell smartere å satse på svarte siden hvite er svart etter 2 månder.

6587534[/snapback]

 

Innen to måneder har du byttet sko uansett. Eller bruker du småsko på høsten?

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg angående hårprodukter her? Trenger et slags produkt som gjør at jeg får "wet-look" i håret over lenger tid(helst gjennom en hel dag). Har hår ned til nakken, så det kan ikke være svindyrt i små doser da jeg sikkert trenger endel av det til håret mitt. Det viktigste er at det ikke ødelegger håret, og selvfølgelig jeg får ønsket resultat. Prisen kommer i andre rekke.

6586861[/snapback]

 

Ønsker du voks eller gele? Og hvordan vil du ha håret ditt?

 

Og, de hvite Lacoste er da finere enn de svarte? :hmm:

Lenke til kommentar
Jupp, så nettop det selv. Og hva skjer med at Lindeberg har ekstremt lame sider, uten det vi ønsker å se? (Produktene)

 

Fine klær, shitty side :)

6585726[/snapback]

 

Websidene til motehus viser sjelden hele sortimentet. Og ofte kun neste sesongs kolleksjoner.

6586013[/snapback]

 

Men Lindeberg viser nesten ingenting. I webshoppen har de bare 4 plagg til kvinner. Og elendig utvalg for gutter. Det hadde ikke kostet så mye å oppdatere det litt? :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er riktig tråd jeg, but here it goes:

Skal til Oslo i mårra og har plutselig fått lyst på en morgenkåpe. Noen som vet hvor man får kjøpt noen stilige noen? Dvs enten med stilig motvi av noe slag eller stilig merke.

Og hvor mye koster en badekåpe egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...