Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Den artikkelen på Side2 sto det bare masse piss. Jeg er totalt uenig i mye av det som stod der, bl.a. at gutter ikke kan gå med smykker, store designer solbriller, jeans med detaljer, genser over skuldrene. Det skal sies at det ikke passer alle, men jeg ser ikke noe galt i å gå med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vekker hvite linbukser homofile tanker hvis sett på en gutt?

 

Muttern skal absolutt ha meg til å prøve det.

6582038[/snapback]

 

Nei ikke nødvendivis homofile tanker, men du må huske å kjøpe lightsticks. Og en slik topp med glidelåser på kryss og tvers.

 

 

 

 

Dette er selvfølgelig bare tull :p

 

Kjøp de klærne du har lyst på selv og si til moren din at det tross alt er du som skal gå med dem.

Lenke til kommentar
Da har jeg funnet sko og genser til skolestart, mangler bare jeans.

6576262[/snapback]

 

Faen mann, samme sko som meg :p

 

Det var jo rart :ohmy: Er jo så og si ingen som har de skoene der! :tease:

6580694[/snapback]

 

Haha, seff :p

 

synes den var drit rå,

men så går jeg forøvrig i de klærne jeg vil og som jeg liker, ikke fordi de er nyeste keeg mote og høst mote, sommer mote osv

6580950[/snapback]

så du tror alle som følger moten litt er keeg og kjøper det bare pga det er inn?

de liker nok ikke klæra de kjøper nei.. :hrm:

6581585[/snapback]

 

det er jo bare snakk om keeg klær som lundeberg osv, og de klærne som er inn i denne perioden

6581811[/snapback]

Lindeberg :) Og Lindeberg har mye mer enn det du vil kalle "keeg-klær." Og forresten, hva er galt med å være keeg?

 

Verre? Unnskyld meg.
:D
Lenke til kommentar
Over skuldrene er da helt normalt og greit? Jeg begynner å lure på om jeg har gjort meg skyldig i en grov feilvurdering her jo...

6584741[/snapback]

 

Folk legger seg slik opp i saker.

MÅ Faktisk se meg enig med Joachim her, skulle ikke være noe i veien for det.

Det eneste må være hvordan genser det er da.

Lenke til kommentar
...selv om jeg egentlig har mer lyst på Gucci sine, men de har jeg ikke klart å finne så jeg kjøpte et par Lacoste i mellomtiden.

6578851[/snapback]

De har mange slike hos Kamikaze nå. De begynner jo å bli noen år gamle, men siden de fremdeles er så populære har Gucci besluttet å legge de til i sin "Classics" linje. Jeg synes de er utrolig gode, selv har jeg dem i blå (finnes dessverre ikke lengre), brune og sorte - utrolig gode sko. :)

6579130[/snapback]

 

Jeg som undertegnede har de i sort. Sort er de som er mest "classic" men de går jo til nesten alt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...